7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Howard Johnson Grand Plaza Bucharest***** bij :

3 reviews over Hotel Howard Johnson Grand Plaza Bucharest in het Nederlands

TOP hotel!

martin_48, 7-6-2012

Ik was hier voor werk en alles werd betaald dus kan niet oordelen over prijs/kwaliteit maar verder was alles écht perfect voor elkaar. Eén van de beste hotels waar ik tot nu toe in ben geweest. Ik viel op in mijn werk-outfit tussen de Gucci en Armani pakken.
Gereisd zakelijk in december 2007

5 sterren volledig waard! Personeel: super.

Ger van Rooij, 15-6-2009

We vlogen met Wizzair. Erg goed. Luchtshaven Baneasa. Taxi naar hotel. 15 minuten. Hotel heeft exellente kamers . In de weekenden erg goedkoop voor 5-sterren begrippen. Ontbijt erg duur( 20 euro p.p.) maar wel fantastisch goed.

Stad Boekarest is vooral interassant vanwege haar historie. Casa poporolui indrukwekkend. Lekker gegeten en gedronken. Kortom: geen enkele belemmering om naar Boekarest te gaan. Hotel is, nogmaals, gewelding.

Gereisd met partner in juni 2009

mooi hotel

koen, 25-12-2008

Mooi hotel in een lelijke stad.

Ruime luxueuze kamers. Weinig toeristen. Veeleer zakenreizigers.

In centrum gelegen (door verkeerschaos betekent dit = +/- 40 min van de luchthaven).

2 resto's.

Gereisd alleenreizend in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Howard Johnson Grand Plaza Bucharest in Boekarest (Bucuresti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Howard Johnson Grand Plaza Bucharest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Howard Johnson Grand Plaza Bucharest scoort een 7.17 uit 10 op basis van 5 reviews.