Hotel Naiade Resorts Grand du Lagon ****

Naiade Resorts Grand du Lagon

1 review over Hotel Naiade Resorts Grand du Lagon in het Nederlands

Strandhotel in Reunion

Patricia, 16-6-2011

We zijn onze rondreis door Réunion gestart in Grand hotel du lagon. Het is een mooi hotel met ruime kamers en een mooi groot zwembad en 3 restaurants. Het eten in de restaurants is goed, maar niet speciaal. De bar heeft wel lekkere alcoholvrije cocktails. De hotelkamers zijn ruim en beschikken over een airco, minibar en koffie & thee faciliteiten en hebben een apart toilet en een ruim balkon.

Het hotel heeft overal gratis wifi, al is het signaal in de kamer wat te zwak om te kunnen bellen via skype of facetimen. Het nadeel is dat het hotel erg duur is (wij waren voor twee keer lunch en avondeten EUR 218 kwijt met zijn tweeën) en dat er veel kakkerlakken op het terrein rondlopen. De eerste avond hadden wij er helaas zelfs een in de kamer, terwijl de kamer voor de rest uiterst schoon was.

Het hotel is mooi opgezet echter vonden wij het toch iets te prijzig voor wat je ervoor krijgt. Mocht je zin hebben in een strand vakantie dan krijg je op Mauritius meer waar voor je geld.

Gereisd met partner in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Naiade Resorts Grand du Lagon in St. Gilles Les Bains, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Naiade Resorts Grand du Lagon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Naiade Resorts Grand du Lagon scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.