(Cruise)schip Res Nova ****

Res Nova
9,7

• Entertainment9,7

21 reviews over (Cruise)schip Res Nova in het Nederlands

Heerlijk, voor herhaling vatbaar!

Heleen, 24-5-2017
  • Entertainment10

Met een kleine groep met kinderen was het voor de volwassenen soms hard werken. Ondanks de temperatuur en regen hebben we heerlijk gezeild! De wind was ons goed gezind en het overleg met de schipper maakte dat onze droom waar werd! We zijn de Waddenzee overgestoken naar Terschelling en terug. De goed uitgeruste keuken maakte dat we heerlijke maaltijden hebben kunnen bereiden. De kinderen vroegen meteen wanneer we weer kunnen gaan en ook ik kan niet wachten.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Uitstekende locatie voor relatie event

Jos, 23-4-2016
  • Entertainment10

De ResNova en haar bemanning biedt de perfecte mix van authentieke zeilatmosfeer, gastvrijheid en culinair genot. Op het dek van de ResNova is het bij mooi weer heerlijk toeven om samen met relaties gezamenlijk actief te zijn om elkaar van een totaal andere kant te leren kennen en van elkaar te leren.

Kortom een perfecte locatie voor een zakelijk team of relatie event.

Maarten en Saskia van Nieuwland en team van harte bedankt voor jullie inzet en gastvrijheid die er voor zorgde dat wij gisteren voor de 6de keer op rij onze relaties wederom een fantastische dag konden bezorgen op de ResNova. Bedankt, Jos.

Gereisd zakelijk in april 2016

Fantastische dag met Maarten & Saskia

Bart, 22-4-2016
  • Entertainment10

Leuke dag gehad met Flevum op de Res Nova. Passie, veel gezelligheid en fantastisch zeilweer. Leuke bemanning, volop meewerken en zeer veel enthousiasme!
Gereisd zakelijk in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Res Nova bij:

Heerlijke dag aan boord van de Res Nova!

Ruth en Ard, 3-8-2015

We hebben een feestelijke dag gehad aan boord van de Res Nova. Maarten en zijn bemanning hebben ons zeer gastvrij ontvangen. De sfeer aan boord was uiterst plezierig. Werkelijk iedereen, van jong tot oud, heeft genoten. Het was een onvergetelijke dag. In een woord top ( en meer dan we konden wensen). Een echte aanrader!
        Gereisd met vrienden in januari 2015

Prima tjalk met ongedwongen hoge service

E.N. Griep, 14-5-2015
        • Entertainment8

Mooi schip. Goed onderhouden. Voldoende voorzieningen aan boord. Ongedwongen insteek en niets te veel mentaliteit bemanning. Kortom een aanrader.
        Gereisd met vrienden in mei 2015

De Authentieke Zeilervaring

Taco Hylkema, 6-11-2014
        • Entertainment9

Op deze prachtige boot ervaar je de echte authentieke zeilervaring in combinatie met goede en moderne hutten en een buitengewoon gezellige kajuit om te eten en te drinken. Daarnaast heeft de schipper en zijn team er een bijzonder gezellig weekend voor ons van gemaakt. Kortom een aanrader.
        Gereisd met vrienden in oktober 2014

Perfecte lokatie voor zaken of familie

Marcel van Boheemen, 14-7-2014
        • Entertainment9

we hebben voor onze relaties de Res Nova voor een dag gehuurd. Alles was perfect verzorgd, de catering op een hoogstaand nivo en de gehele dag thuis gevoeld.

Een echte aanrader voor een dagje uit

Gereisd zakelijk in juli 2014

Aanrader voor bedrijven!

Marianne Spoelstra, 25-6-2013
        • Entertainment10

Wil je een heerlijk dagje zeilen in ontspannen sfeer met je relaties of medewerkers, dan is de Res Nova echt een aanrader. Schipper Maarten en zijn vrouw Saskia zijn zeer gastvrij en weten als geen ander een ongewongen sfeer neer te zetten. Er is voor ieder wat wils, actief meezeilen of rustig genieten op het dek. Hun jarenlange ervaring en grote persoonlijke betrokkenheid zorgen ervoor dat de dag tot in de puntjes verzorgd is en iedereen een geweldige dag heeft. Je voelt je zeer welkom en gaat met een goed en voldaan gevoel aan het einde van de dag van boord…en droomt alweer van een volgende keer!
        Gereisd zakelijk in april 2013

Absoluut de moeite waard

Vera Hogewoning, 27-5-2013
        • Entertainment7

We hebben een heerlijke dagtocht gemaakt met de ResNova.

Een prachtig schip met alle faciliteiten van deze tijd.

Heerlijk om actief mee te mogen ondersteunen bij het zeilen van dit schip.

Gereisd zakelijk in mei 2013

Perfect weekend!!

john, 14-8-2012
        • Entertainment9

de Res Nova is een prachtige boot en van binnen voorzien van goede toiletten en douches. De slaapaccomodatie is goed. Het zeilen met de schipper en matroos was een ontspannen, gezellige bezigheid. De ontvangst door de schipper en zijn vrouw was zeer professioneel. Na de eerste kennismaking voelde ik mij erg thuis op de boot. De matroos is een goede hulp. Zeker aan te bevelen om met familie, werk of vrienden een weekend weg te plannen. het eten aan boord was goed verzorgt.
        Gereisd met vrienden in augustus 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Res Nova bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip Res Nova in Lelystad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip Res Nova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

(Cruise)schip Res Nova scoort een 9.72 uit 10 op basis van 95 reviews.