Hotel Sandy Beach

Hotel Sandy Beach
Sandy Beach

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sandy Beach bij:

1 review over Hotel Sandy Beach in het Nederlands

vuil en smerig

Dudan Erica, 4-2-2013

Deur die niet op slot gaat, heel heel vuil, achter en tafeltje lag etensresten met haar erop, plastiek en heel veel vuil onder het bed, badkamer geen propere handdoeken en douche zo vuil dat ik er niet ingegaan ben.

Ontbijt: geen koffie, alleen zoete koeken, heb dan maar 1sneetje brood gegeten met en laatste banaan die er nog lag met water.

Personeel niet vriendelijk, hij stond buiten als we toegekomen zijn en ging vlug binnen bang dat hij moest helpen met de bagage.

Als het geen 12uur s'nachts was zou ik zeker niet gebleven zijn, heb dan maar geslapen met kleren aan boven op bed.

Het hele hotel is vuil

Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandy Beach in San Juan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandy Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandy Beach scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.