Hotel Wyndham Old San Juan ****

Hotel Wyndham Old San Juan
Wyndham Old San Juan

4 reviews over Hotel Wyndham Old San Juan in het Nederlands

Mark Westfa, 8-1-2006

Wij hebben dit hotel geboekt in verband met een cruise met de Carnival Destiny. Het ligt in het oude centrum "Old San Juan" en staat pal tegenover de Pier: dus straat oversteken en "get on board". Bij de cruise was 1 hotelovernachting inbegrepen en was in ditzelfde hotel geboekt. Om uitgerust aan de cruise te beginnen en nog wat van Puerto Rico te zien, hebben we 4 extra overnachtingen voorafgaand aan de cruise bijgeboekt. Vanaf ons balcon konden we de cruiseschepen zien komen en gaan: Prachtig voorgenieten;-). We hadden een aanbieding: "4th night free" en hebben voor 3 nachten US$ 360,- betaald. De 4e nacht was dus gratis en de 5e nacht bij de cruise inbegrepen. Ideaal hotel voor mensen die op een cruise gaan.
Gereisd anders in januari 2006

Wim, 28-12-2005

Is inmiddels van de Sheraton keten! prima gelegen hotel in het oude San Juan.Prijzig voor de kwaliteit.
Gereisd anders in december 2005

robin, 24-8-2005

Wij hebben dit hotel destijds ( 2002 ) geboekt in verband met een cruise vanuit puerto rico, het hotel ligt pal tegenover de cruise terminal. 4 sterren, dat moet goed zijn dachten wij....aan de prijs kon het ook niet liggen 320 dollar per nacht ( 2 pers. kamer ) exclusief ontbijt. ( 2 nachtjes geboekt )..maar wat een teleurstelling! Een van der valk hotel scoort tien keer beter, het was echt super slecht...Puerto rico is echter schitterend en de cruise was helemaal top! Al met al dus toch een geweldige vakantie!
Gereisd anders in augustus 2005

leo, 22-3-2005

Ben daar met 6 personen in Maart 2004 geweest. advies blijf daar weg slechte service beddegoed was niet verschoond klein hoekje om te zitten en de rest was casino uit de jaren 50 .
Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wyndham Old San Juan in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wyndham Old San Juan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wyndham Old San Juan scoort een 6 uit 10 op basis van 4 reviews.