Hotel San Juan Marriott Resort ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor San Juan Marriott Resort bij:

1 review over Hotel San Juan Marriott Resort in het Nederlands

Niet perfect.

Caroline, 13-4-2013

Dit hotel is ons wat tegengevallen. De ligging is direct aan zee en in de omgeving van diverse restaurants. Het oude centrum ligt te ver en moet met de taxi of bus. Onze kamer had zeezicht en 2 tweepersoonsbedden. Ze waren erg smal dus appart slapen. Het hotel was erg verouderd en dit zag je duidelijk aan de kamer en badkamer. De handdoeken waren ook versleten. Dit hotel is zijn geld volgens ons niet waard. Er is een groot casino en regelmatig livemuziek wat sterk wisselt van genre en kwaliteit. Verplicht wordt om een resortfee te betalen daar zit in: internet, water op de kamer , strandstoelen, parasols en activiteiten. Het eten en drinken is erg duur en de lunch die wij hebben gebruikt was van slechte kwaliteit. Er is een Nederlandse congierge waar je o.a. excursies kunt boeken. Aan het zwembad en op het strand zijn voldoende schaduwplekken. Op het strand zijn de stoelen gratis, echter sta je in de rij en lopen er mannen mee om je stoel neer te zetten en die rekenen op een fooi.
Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel San Juan Marriott Resort in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel San Juan Marriott Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel San Juan Marriott Resort scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.