(Cruise)schip Pride of Hull

Pride of Hull
6,6

• Entertainment6,2

48 reviews over (Cruise)schip Pride of Hull in het Nederlands

Goede overtocht, kan niet met ideal betalen

Cornelis, 8-10-2017
  • Entertainment6

Overal in Nederland kun je, wanneer je via internet wat koopt met ideal betalen. Behalve bij P&O. Ik belde hen via het telefoonnummer op hun website, op. Men vertelde mij dat ik dan het nummer van mijn bankpas moest geven Plus mijn pincode! Dat doe ik natuurlijk nooit!
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Nog nooit zo slecht gegeten.

els, 24-8-2017
  • Entertainment1

De slaapgelegenheid is in orde.

We betaalden extra voor ontbijt en avondmaal in de brasserie.

Hoewel dit geen gastronomisch restaurant is, was er amper gerookte zalm in het voorgerecht. De mosselen in het hoofdgerecht stonken.

Bij het ontbijt krijg je eerst 1 tas koffie. Pas als deze koud is, krijg je de rest. Wie voor de 'patries' kiest, moet 2 stukken kiezen en krijgt dit zonder meer op een bord.

Wie een opmerking maakte over de maaltijd kreeg een snauw en een beet van de ober.

Er zat niet veel volk en dat is begrijpelijk.

De animatie voor de volwassenen was voorbijgestreefd. De bioscoop was dicht.

We waren het er allemaal over eens. Dit was de slechtste maaltijd ooit.

We reisden van Zeebrugge naar Hull met de Pride of Bruges. What a shame.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Leuk avontuur

Sandra, 17-8-2017
  • Entertainment8

Mooi schip met leuke faciliteiten ! 2 bioscopen, een Starbucks, winkeltjes en leuke shows. In het begin van de avond zijn de shows voor kinderen en later begint het voor de volwassenen. Onze hutten waren schoon en netjes.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima overtocht

Miranda, 30-11-2016
  • Entertainment7

Je kwam aan boord en waande je echt op een cruiseschip. Premium hut was klein, maar schoon en 2 eenpersoonsbedden aanwezig. Ook kleine, schone badkamer aanwezig. Genoeg vertier aan boord om de overtocht gezellig te maken. Eten in buffetrestaurant the Kitchen voelde niet als een gaarkeuken, maar het eten was warm, lekker en goed verzorgd. Rob Geus proof. Eerste avond gegeten in Brasserie á la carte. Ook heel goed. De bus bracht ons naar York voor een dagje kerstshoppen. Kortom volgend jaar weer.
Gereisd met oudere kinderen in november 2016

Kan beter

Patrick, 4-9-2016
  • Entertainment3

Schip heeft een opfrisser nodig, entertainment gaat hard achteruit
Gereisd alleenreizend in september 2016

Onnodig oubollig en smoezelig

Marcel, 22-8-2016
  • Entertainment4

We gaan al geruime tijd jaarlijks (soms 2x) met de ferry naar GB i.v.m. familiebezoek. Ik prefereer het net boven vliegen, maar alleen maar omdat de auto mee kan.

Laat ik beginnen met het feit dat dit schip (samen met Pride of Rotterdam) is gebouwd in 1999/2000. Nog redelijk nieuw dus. Maar dat zie je er helaas niet vanaf. Het doet eerder denken aan de jaren 70.

Overal ligt tapijt en er is op veel plekken gebruik gemaakt van stoffen bekleding. Niet meer van deze tijd en het is lastig schoon te houden. De hutten stinken en alles doet een beetje smoezelig aan. Ook zijn de publieke toiletten vaak niet goed schoongemaakt. Het komt de algehele hygiëne zeker niet ten goede.

De faciliteiten schieten hier en daar te kort. Voor kinderen is er weinig te doen. Naast de soms erg saaie entertainment is er alleen een kleine speelruimte met een TV en een ballenbak die aan vernieuwing toe is (deze was zelfs gesloten tijdens de laatste overtocht). Voor de volwassenen is de entertainment veel van hetzelfde (en een kwestie van smaak). Na een paar jaar mag je toch wel iets ander verwachten dan een Abba Special of een jaren 70/80 revival…

We maken nooit gebruik van de restaurants aan boord. Gelukkig doen ze niet moeilijk over zelf meegebracht eten/drinken. Het aanbod van drank en andere versnaperingen aan de bar mag wel eens worden aangepast (is na al die jaren nog steeds hetzelfde).

De standaard hutten zijn prima, maar vaak dus heel vies (vlekken op de bank en het tapijt). We hebben meerdere malen meegemaakt dat het toilet niet doorspoelde, maar dit werd in alle gevallen snel opgelost, soms zelfs met een gratis upgrade naar een family room. De service van het personeel is over het algemeen goed.

De prijs/kwaliteit verhouding is echter niet wat het zou moeten zijn. Ik hoop dat P&O de schepen kan opfrissen door het interieur een flinke upgrade te geven. Het is zo zonde dat ze hier toen niet beter over hadden nagedacht, want dit pas je niet zomaar aan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

fantastisch

J.A.A. van Es, 30-4-2016
  • Entertainment8

Prachtige mini-cruise, schone hut, goede service, service gerichte crew, goed eten in de kitchen, windkracht 7 voelbaar maar niet hinderlijk.

's Avonds koud in de publieke ruimten.

Gereisd met partner in april 2016

Waarom niet met Ideal te boeken?

w_dickveld, 22-3-2016
  • Entertainment8

Ik ga 2 keer per jaar met de motor en wederom: Het blijft een leuk avontuur. De trilling van de scheepsdiesel in je hut, lekker tanken aan de bar, 's avonds wordt ter vergeefs geprobeerd de Engelsen na tienen niet te laten schreeuwen in de gangpaden van de hutten, redelijk bij de hand en afstandelijk personeel uit Azië en omstreken en WCs die niet goed doorspoelen (slechts 3x meegemaakt). Toch is het een aanrader.

Mensen van P&O waarom kunnen we niet met Ideal betalen? Zeer onhandig! Overtochten zouden toch veel goedkoper moeten zijn gezien de huidige brandstofprijzen? Daarom deze keer een laag cijfer.

Gereisd alleenreizend in april 2015

Minicruise York leuk om te doen

Monique, 10-2-2016
  • Entertainment6

Wij gingen met de Pride of Hull, schone hut met 2 beneden bedden, badkamer schoon. Eten was prima, genoeg plaats om te zitten en naar buiten te kijken. Zuidwester storm met windkracht 10 in de nacht dat voel je als je in bed ligt maar niet vervelend. Vriendelijk personeel die je de weg wijzen als je het even niet meer weet op deze grote boot. York is een kleine plaats waar je eigenlijk vrij snel uitgekeken bent. Kortom aanrader voor deze prijs.
Gereisd met partner in februari 2016

Laatste keer

Ann, 2-11-2014

Eind mei 2014 voor familiebezoek weer overgestoken met P&O. De organisatie van aankomst verloopt gladjes zoals altijd. De hut, 3 persoons oogt schoon, de vloerbedekking is ongelooflijk smerig, plakt en ruikt sterk naar braaksel. In de douche alles los wat vast moet zitten. Toiletbril ed.

Gaatjes in lakens en zeer plat kussen. De gebruikelijke bijgekochte maaltijd en ontbijt zijn dit jaar echt onder elk peil. Weinig keus, onsmakelijk wat het kip? Was het varkensvlees? Onsmakelijk ontbijt. Het vertrek is weer goed georganiseerd ondanks het enorme aantal motoren dat meereist. Ik reis al 60 jaar zeker 1 maal per jaar op en neer tussen mijn vaderland UK en Nederland, maar besluit vanaf nu via het kanaal te gaan of New Castle of ga vliegen. Door de jaren heen zijn de maaltijden, de hutten steeds slechter van kwaliteit geworden.

P&O beveel ik niet aan voor maaltijden en hutten. Wat mij betreft terug naar dagtochten zonder bed & ontbijt.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip Pride of Hull in cruise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip Pride of Hull zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

(Cruise)schip Pride of Hull scoort een 6.56 uit 10 op basis van 48 reviews.