(Cruise)schip Pouwel Jonas *****

Pouwel Jonas
9,6

• Entertainment9,5

12 reviews over (Cruise)schip Pouwel Jonas in het Nederlands

Zon, zee en gastvrijheid!

Nanda Rave, 24-9-2013

Wij hebben een heerlijk weekend op de Pouwel Jonas gehad. We hebben veel gezeild, goede uitleg gekregen en voelden ons helemaal thuis! De schipper en zijn maat betrekken iedereen bij het schip, het verblijf is heerlijk en de hutten goed verzorgd.
    Gereisd met vrienden in september 2013

Absoluut een aanrader

Henk Hoogendijk, 21-8-2011
    • Entertainment8

Heerlijk en ontspannen de wadden bezocht met dit unieke schip en zijn al even unieke bemanning. Beslist de moeite waard en meer dan waar voor je geld
    Gereisd alleenreizend in augustus 2011

Genieten, stoer zeilen, super bemanning!

Laura, 11-6-2009
    • Entertainment9

Maximaal genieten op een prachtig comfortabel schip. Bemanning met een hart voor zeilen, maar ook zeker voor gastvrijheid. De gast is koning aan boord, samen wordt de route uitgestippeld en zowel bij harde wind als een zonnig briesje is het genieten!

De kano's zijn een fijne extra, en het is geweldig dat er aan boord kostenloos fair trade koffie en thee wordt geschonken en dat er biologische basisingrediënten voor de gasten op voorraad zijn... en dat zit allemaal bij de prijs in! Super!!!

Absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Hardstikke leuk

J.H.Schakenraad, 7-6-2009
      • Entertainment8

Gezellig, ontspannend en toch een beetje vermoeiend
      Gereisd met vrienden in maart 2009

Genieten!

Gustaaf, 19-5-2009
      • Entertainment8

Al na twee uur aan boord voel je je matroos. En nog twee uur later voel je je helemaal thuis!
      Gereisd met vrienden in oktober 2008

Perfecte mix van in- en ontspanning!

Barbara, 16-5-2009
      • Entertainment9

Echt genoten van het weekendje zeilen: Makkum-Terschelling. Gelukkig zat het weer mee, maar afgezien daarvan hadden we ons denk ik toch wel vermaakt. De sfeer was top! Hele gastvrije, relaxte, vriendelijke crew! Je kan alle kanten met ze op. De keuken is met van alles voorzien, het sanitair is schoon (genoeg douches en toiletten) en de 'woonkamer' is mooi en gezellig ingericht. De hutten zijn klein, maar groot genoeg en de bedden slapen lekker. Ze hebben zelfs een tap aan boord! Wat wil je nog meer?? Kan eigenlijk geen minpunt bedenken!!! Een echte aanrader!!!
      Gereisd met vrienden in mei 2009

hier moet je zijn!

thijs, 14-5-2009
      • Entertainment10

wat een sfeer, wat een boot, wat een wad. Erg relaxed, wel ook aan het werk, maar het hele plaatje klopt!
      Gereisd met vrienden in mei 2009

Te gek

jacob jansen, 12-5-2009
      • Entertainment10

Tof schip en relaxte bemanning zorgen voor de mooiste tijd van je leven.
      Gereisd met vrienden in augustus 2008

Als je eenmaal mee gezeild hebt wil je vaker mee!

Annie Gey, 12-5-2009
      • Entertainment8

Helemaal weg zijn, al is het slechts voor een weekeind, je laad je op alsof je een lange vakantie weg bent geweest.

Schuimkoppenrace wat mij betreft een aanraden :)

Gereisd met vrienden in maart 2008

Heerlijk uitwaaien op gezellige mooie boot

Esther, 11-5-2009

Wij hebben na ons trouwen met vrienden met de PJ naar Terschelling gevaren: een onvergetelijke reis! Sfeervolle boot, mee helpen met het zeilen kan, maar hoeft niet. Relaxt!
        Gereisd met vrienden in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor (Cruise)schip Pouwel Jonas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip Pouwel Jonas in Makkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip Pouwel Jonas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

(Cruise)schip Pouwel Jonas scoort een 9.6 uit 10 op basis van 33 reviews.