Aparthotel Casa do Sobreiro ***

Casa do Sobreiro
9,5

2 reviews over Aparthotel Casa do Sobreiro in het Nederlands

linda, 20-6-2006

dit was echt een supper vakantie. we zijn er met het hele gezin geweest en het is er echt supper mooi.lekker rustig gelegen. onwijze oprijlaan helemaal vol met bloemen. om het hotel ligt een kiwiplantage erg leuk. mooi zwembad die we elke dag voor ons alleen hadden. s 'avonds kon je lekker buiten zitten ook kan je er poolen, tennisen,fietsen en tafelvoetballen allemaal buiten. tennisbaan was niet veel bijzonders en het is er veel te warm om te tennisen.ontbijt is heerlijk. echt een aanrader!! het enigste nadeel: personeel praat alleen portugees, je moet wel een huurauto nemen anders kan je er geen kant op.
Gereisd anders in juni 2006

linda, 20-6-2006

wat een supper vakantie was dit. heerlijk rustig gelegen hotel.midden in de kiwiplantages gelegen. wij zijn hier met de hele familie geweest en het was reuze gezellig. heerlijk zwembad die we elke dag voor ons alleen hadden. onwijze oprijlaan helemaal vol met bloemen. echt ontzettend mooi. s'avonds kon je je lekker buiten zitten waarbij je kunt poolen en tafelvoetballen.het enige nadeel is dat de mensen alleen portugees spreken en dat je met handen en voeten moet praten. het ontbijtje was altijd heerlijk. verder is het daar heel goedkoop voor ongeveer 10 euro kun je daar zeer lux eten met een fles heerlijke wijn erbij.
Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Casa do Sobreiro in Vila Verde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Casa do Sobreiro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Casa do Sobreiro scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.