Vakantiehuis Casa Fontelheira *****

Casa Fontelheira
9,6

Zoover award

148 reviews over Vakantiehuis Casa Fontelheira in het Nederlands

Gastheerschap, lekker eten en mooie tenten. Doen!

Marcel uit wijhe, 11-10-2017

We zijn 10 dagen op vakantie geweest en hebben deze toplocatie 7 dagen gecombineerd met 3 dagen Porto. Dit is een heerlijke rustige plek in portugal met fantastische tenten voorzien van alle gemakken. De eigenaren zijn nederlands en hebben een horeca achtergrond. En dat kun je merken. Gastheerschap en jouw welkom laten voelen en staat voorop. Wij zijn met onze 3 jarige zoon 7 dagen in the casa geweest. We hebben een toptijd gehad. Goed zwembad, zeer goed eten en ontbijt, prachtige schone tenten en prachtig weer. Wat wil je nog meer. Max en Elisa bedankt!
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Genieten in Noord Portugal

Timba en Sara, 25-9-2017

Max en Elise zorgen meteen voor een warm welkom gevoel...het ontbijt en de broodjesservice was heerlijk! Het avondeten werd met zorg klaargemaakt door Maria en Max...de tenten zijn ruim en mooi ingericht! Kortom alles wat je nodig hebt om een geslaagde vakantie te hebben! Bedankt
Gereisd met partner in september 2017

Wij hebben een fantastische ervaring gehad

Karin Tholen, 15-9-2017

Geweldig uitzicht.

Gastvrije eigenaren die je meteen thuis laten voelen.

Ze kunnen heel goed koken.

Het uitzicht over de berg is fenomenaal. We konden de auto bij de tent parkeren.

We hebben een echte relax vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug

Max en Elisa heel erg bedankt .

Gereisd met partner in september 2017

Niet ons ding maar wel comfortabel en mooi.

Kaat en Tom, 14-9-2017

Ondanks alle lovende reviews jammer genoeg niet helemaal ons ding. De safaritenten zijn comfortabel en mooi ingericht maar wij hadden een rustigere omgeving verwacht. De eerste avonden hebben we wakker gelegen van de muziek bij de bar en het gelach en gepraat van de gasten in de bar (met een uitschieter tot 2:25!). In de buurt ook heel veel blaffende honden tot 's avonds laat. De gastvrijheid kwam voor ons berekend over. Het diner 's avonds vonden we vrij prijzig, zeker naar Portugese normen. De pizza-avond met aansluitend wetenschappelijke proefjes met Diana en Nuno was wel een schot in de roos voor ons zoontje. Nog ter info voor wie dit belangrijk vindt: er is geen wifi bij de safaritenten en de wifi in de bar is heel traag en niet betrouwbaar.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Alles is netjes kwaliteit en verzorgd. Perfect dus

Jorn & Lisette, 12-9-2017

Alles was perfect.

- Tent zeer mooi en netjes.

- De gastvrijheid zeer goed!

- Park heel mooi

- Perfecte plek om naar Braga en porto te gaan je bent er zo.

- Wij komen zeker nog een keer terug.

Prachtig!

Neeltje, 5-9-2017

Prachtig plekje in noord portugal! De tenten zijn erg mooi en bevatten alles wat je nodig hebt. De aparte slaapkamer voor ons dochtertje was ideaal. Onze tent (net als de andere tenten) had een grote prive tuin met gras en schaduw waar ons dochtertje kon rondkruipen en spelen. En niet te vergeten een fenomenaal uitzicht waar je tot 's avonds laat van kan genieten vanaf je terras. Max en Elisa zijn super gastvrij en flexibel! Ze koken heerlijk in het kleine restaurantje bij de accomodatie en ook 's ochtends kan je er een lekker ontbijtmandje worden gebracht. Het was echt genieten op deze plek!

Super vakantieplek!

suus en joram, 4-9-2017

Wij zijn twee weekjes op vakantie geweest bij Casa Fontelheira! En het was in 1 woord, GENIETEN! Gastvrij, heerlijk relaxed, alles goed geregeld en het ziet er prachtig uit. Max en Elisa staan altijd voor je klaar en doen er alles aan om je een super vakantie te geven. De omgeving is prachtig en het verblijf in de luxe safari tent is een aanrader. Met kinderen is het een fijne plek om te verblijven.

Een topplek die door twee lieve mensen met hart en ziel wordt gerund. Ze verdienen dan ook een 5 sterren waardering.

Heerlijke Vakantie

GLF, 1-9-2017

Fantastische accommodatie met veel ruimte rondom de tent en een geweldig uitzicht. De pizza-avond waarbij de kids zelf hun pizza mogen maken gevolgd door de mad-science proefjes was tweemaal een geweldig succes. Max en Elisa doen er alles aan om je vakantie tot een succes te maken. Wij en de kids komen er graag nog een keer terug.

Fantastisch, toplocatie, thuisvoelen

Brigitte, 30-8-2017

Mooie rustige ligging, groene omgeving, bijzondere accommodatie, verwarmd zwembad, goede kok en heerlijk eten, gemoedelijkheid, charme en sfeer. Leuke activiteiten kids. Elise en Max zijn goede gastvrouw en heer. Toplocatie!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Super mooie plek!!

Femke, 26-8-2017

Een heerlijke plek, enorm gastvrije mensen en ontzettend lekker eten. Een aanrader om naartoe te gaan!
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Fontelheira in Vila Nune, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Fontelheira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Fontelheira scoort een 9.64 uit 10 op basis van 152 reviews.