Hotel Quinta Dom Sapo

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Quinta Dom Sapo bij:

3 reviews over Hotel Quinta Dom Sapo in het Nederlands

Geen hotel maar B&B

Corine, 12-10-2017

Bedden met hele dunne spiraalmatrassen en een plank eronder. Aangezien ik invalide ben en mijn man rugpatient, was dit zeer oncomfortabel. Het ontbijt was zeer eentonig en karig. Vleeswaren, alleen ham (hele week dezelfde) en kaas idem. 3 potten jam en koffie, thee, limonade. De broodjes waren oud en we waren blij dat we een geroosterde boterham konden nemen.. Er was geen mogelijkheid voor lunch of diner, dus we moesten hiervoor kilometers rijden. Nogmaals dit is geen hotel, ook geen traditioneel hotel!!! Let bij Fly&Drive goed op bijkomende kosten ter plaatse.

De kamers zijn groot en heel erg schoon. Elke dag nieuwe handdoeken, het fruit van het landgoed: vijgen, kiwi's, citroenen en mandarijnen is heerlijk en mag je onbeperkt plukken. Het zwembad en ligbedden zijn ook heel erg fijn.

Gereisd met partner in oktober 2017

Janny, 25-6-2016

Niet gemakkelijk te vinden met GPS; advies gebruik google maps!

Prima uitvalsbasis om Noordwest portugal te ontdekken!

Gereisd met partner in juni 2016

prachtig!

S en M, 3-8-2009

Rustig gelegen, tussen de velden en niet ver van de rivier de Lima.

Prachtig onderhouden tuin, heel rustgevend.

Ruime kamers met zithoek. Ontbijt voldoende en met variatie.

Gereisd met partner in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Quinta Dom Sapo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quinta Dom Sapo in Viana do Castelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quinta Dom Sapo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quinta Dom Sapo scoort een 8.43 uit 10 op basis van 3 reviews.