Hotel Teatro ****

9,2

4 reviews over Hotel Teatro in het Nederlands

Super gelegen

anneliesje_c, 11-8-2017

Het hotel is super gelegen, in het "centrum". Lekker ontbijt, mooie kamers, inderdaad wat donker in de gangen, maar het geeft iets speciaal aan het hotel.

De dame aan de receptie heeft ons super veel goede en interessante info gegeven. (bv. dat de metro niet het geschikte vervoersmiddel is, maar wel Hop On Hop Off bus!) En ze had volledig gelijk! :)

Gereisd met vrienden in april 2017

Te donker

Jessica, 9-7-2017

Prachtig hotel op gunstige ligging. Het grote nadeel is dat alles mega donker is. De kamers zijn donker er is nergens fatsoenlijk licht waardoor je je amper kunt opmaken dat vond ik echt een nadeel. De rest was top
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch hotel !

KATHLEEN, 5-8-2014

Dit is echt een 5 sterren waard. Super hotel met een mooie inrichting, wel overal redelijk donker zoals een theater maar wij hadden daar geen problemen mee, we vonden het zelfs leuk.

Vriendelijk personeel die uw auto weg zet en terug haald. Het ontbijt is compleet, ook is er cava voorzien. Wij hebben al heel wat hotels gedaan maar dit vind ik toch de mooiste. De ligging is ook in het centrum van Porto en hebben een eigen parking wat ook aan te raden is in een grote stad.

Voor ons , herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in januari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Teatro bij:

Alles wat je thuis hebt of wil hebben

erik&petra, 27-5-2011

Hotel Teatro in Porto is zeer centraal gelegen en de kamers zijn super. Zachte bedden met topdek matras. Zeer grote regendousch waar ook nog eens veel water uitkomt!!. Diverse kussens waar je zelf uit kunt kiezen.

We hadden een kamer aan de straatkant 2e etage, het is wel een vrij drukke straat maar de ramen isoleren goed en de airco is geruisloos

Gereisd met partner in mei 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Teatro bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Teatro in Porto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Teatro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Teatro scoort een 9.21 uit 10 op basis van 4 reviews.