9,3

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Serviced Apartments Boavista Palace bij :

6 reviews over Appartement Serviced Apartments Boavista Palace in het Nederlands

Super appartement,van vrienden en familie gehoort

boedhoe, 8-10-2015

Ik ga nog ben benieuw heb ik heel veel gehoord van deze appartement en omgeving.
        Gereisd met partner in oktober 2015

Super Appartement!

Budd & Elise Ham, 7-6-2015

Mooi appartement, met vele voorzieningen in de buurt zoals de metro, bus en genoeg winkels voor te shoppen !

Op 1000 meter bevindt zich de Lidl voor goedkoop inkopen doen.

Tip: huur een fiets en bepaal je eigen route door Porto, goed voor je spieren en je ziet ook nog eens veel! Gezellig een expresso drinken bij een van de vele gelegenheden of een hapje.... pak de Bus of metro als je verder weg wilt gaan. De service van het appartement was goed en men was erg vriendelijk als je graag uitleg wilde hebben. Nog een tip: ga langs de port-wijnkelders en geniet van de heerlijke wijnen! veel plezier!

Gereisd met partner in mei 2015

Mooi appartement, gunstige ligging.

rleferink, 1-7-2014

Dichtbij metrostation. Vrij nieuw gebouw. Rustige buurt.

Personeel vriendelijk en behulpzaam. Wij missten een koffer op de luchthaven. Receptionist belde geregeld voor ons naar de luchthaven om te informeren of de koffer al aangekomen was.

Handdoekwissel om de 4 dagen.

Gereisd met partner in juni 2014

Prachtig

fransmarjo, 11-1-2014

Ontzettend mooi verzorgd appartement van alle gemakken voorzien. Luxe ingericht en zelden zo'n compleet ingerichte keuken gezien. Metro dichtbij, waardoor prima verbindingen met centrum, luchthaven en wat kleinere aangrenzende plaatsen. Handoekwissel zou vaker kunnen. Soms wel wat gehorig door meedebewoners die vergeten waren dat ze niet alleen aanwezig waren daar.
        Gereisd met partner in december 2013

dat dit bestaat!!!

Adrie, 13-10-2013

Buitengewoon mooi appartement, service van het personeel uitstekend, denken met je mee, spreken goed Engels. Appartement is ruim, met veel kastruimte, goede bedden en badkamer(s). Keuken is behoorlijk compleet. Ligging dicht bij Metrostation, maar een taxi is niet duur. Overdag naar luchthaven iets meer dan 10 euro, 's nachts kost dit ca 25 euro. Supermarkt op 10 minuutjes lopen. We komen terug!
        Gereisd met partner in oktober 2013

Prachtige, luxe appartementen

Erwin, 22-1-2012

Omdat de hotels in het centrum van Porto relatief duur zijn en een appartement huren evenveel kostte, zijn we uiteindelijk bij Boavista Palace uitgekomen tijdens ons vijfdaagse verblijf in Porto. Daar hadden wij geen spijt van! Prachtige appartementen, van alle gemakken voorzien. Sfeervol en volgens design ingericht. Keuken met woonkamer, aparte slaapkamer en aparte badkamer. In zowel de woonkamer als op de slaapkamer een grote TV met plat scherm aan de muur. De ligging is geen probleem: vlakbij metrostation Carolina Michaelis waardoor je zo in het centrum bent. Er is ook een rechtstreekse verbinding met het vliegveld. Vriendelijk en behulpzaam personeel wat goed Engels sprak. Kortom, wij hadden zeker niks te klagen met het appartement.
        Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Serviced Apartments Boavista Palace in Porto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Serviced Apartments Boavista Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Serviced Apartments Boavista Palace scoort een 9.33 uit 10 op basis van 6 reviews.