Hotel Porto Trindade ****

8,2

14 reviews over Hotel Porto Trindade in het Nederlands

Prima en net hotel

Leonie, 17-8-2017

Vanaf luchthaven Porto is het hotel goed en goedkoop (€ 2,55) met de metro te bereiken. Dan nog 100 meter lopen. Hotel is al zichtbaar vanaf uitlopen metro station. Net hotel met ruime en schone slaap- en badkamer. Uitgebreid ontbijt met broodjes, fruit, Engels ontbijt, yoghurt, taartjes, cake, sapjes. Hotel ligt vlakbij de winkelstraten en hotspots van de stad. Ook op loopafstand van het prachtige vergezicht van de oever van de Douro en de Luis I brug. Stad is goed te verkennen per fiets met Baja Bikes en dat geeft mooie indrukken van de stad. Ook de fietsverhuur is prima lopend te bereiken.
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Niks mis mee!

m.compen, 22-11-2012

Mooie kamer, erg vriendelijk personeel wat goed Engels spreekt. Prima zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Ligging is prima, tegenover metrostation Trindade, 40 minuten van het vliegveld af. Naar het oude centrum is goed te lopen.

Gereisd met partner in november 2012

Hotel valt niet op aan straat,ligging centraal

Rinieweichelt, 18-10-2012

Erg genoeg vond taxichauffeur het hotel niet .hij wilde ons droppen bij snackbar porto trindade , hotel valt helaas niet op. Erg jammer dat geen enkele kamer een balkon had. Helaas had het hotel ook geen buitenterras. Wel zgn een dakterras, maar dat stelde niks voor.

Personeel aardig en ontbijt super goed. Metro lag vlakbij.

Gereisd met partner in september 2012

Goed hotel.

Carine De volder, 13-8-2011

Het hotel is heel goed gelegen, dicht bij belangrijkste metrohalte en het centrum is gemakkelijk te voet te bereiken. Eerste indruk van het hotel is eerder negatief. De buurt is een beetje verwaarloosd (graffiti, leegstaande panden...) maar eens binnen in het hotel ziet alles er netjes en verzorgd uit. Modern ingerichte kamers, een goed verzorgd ontbijt, goede airco... Kortom niets op aan te merken. Prijs-kwaliteit uitstekend.
Gereisd met partner in augustus 2011

Mooi hotel.

Wolbert, 31-7-2011

Ok in alle opzichten. Badkamer is niet groot maar voldoet aan de eisen.

Kamer ok.

Gereisd met partner in mei 2010

Vier sterren???

MyriamC, 8-6-2011

Begrijp echt niet waar dit hotel zijn vier sterren vandaan haalt. Onze kamer - beter gezegd ons kamertje - is piepklein, we kijken uit op een blinde muur, er is geen opbergruimte, de minibar is leeg. In het badkamertje kan je niet draaien of keren. Ik kan er niet eens mijn toilettas in kwijt. Het hele hotel is vreselijk donker, er kan nauwelijks daglicht binnen.

Het enige wat hier goed aan is is het ontbijtbuffet.

Gelukkig hebben we hiervoor niet al te veel betaald want dat had ik echt zonde van mijn geld gevonden.

Gereisd met partner in juni 2011

Designhotel vanaf vliegveld bereikbaar met metro

JACQUELINE, 25-12-2010

Leuk designhotel met dakterras. Nette kamers, goede bedden en bij aankomst glaasje port. Het oude centrum (Ribeira) staat op de werelderfgoedlijst. Veel portproeverijen aan de overkant van de rivier Douro. Met een dagkaart kun je met het openbaarvervoer de stad gemakkelijk verkennen. Om de hoek zit een supermarktje dat 's avonds open is. Wij hebben geen goede restaurantjes in de directe omgeving gevonden. Met een boottocht vaar je onder de verschillende bijzondere bruggen door. Tegenover het voetbalstadion is een modern winkelcentrum met o.a. H&M en Zara.
Gereisd met partner in maart 2010

Design hotel met ideale ligging

JACQUELINE, 25-12-2010

Vanaf vliegveld bereikbaar met metro. Leuk designhotel met dakterras. Goede bedden, goed ontbijt en bij aankomst glaasje port. Met openbaar vervoer kun je gemakkelijk de stad ontdekken. Een portproeverij is aan te bevelen! Om de hoek zit een supermarktje dat 's avonds ook open is. Restaurantjes in de directe omgeving vond ik tegenvallen. Onze slaapkamer was aan de voorkant van het hotel. Het piepen van de metrorails was 's nachts wel te horen, maar niet storend.

Het oude centrum (Ribeira) staat op de werelderfgoedlijst. Tegenover het moderne voetbalstadion is een modern winkelcentrum met o.a. H&M en Zara.

Gereisd met partner in maart 2010

Ideaal!

Annet, 25-11-2010

Ideaal gelegen hotel, tegenover metrostation Porto Trindade, op loopafstand van het oude centrum en vele winkels, eettentjes, terrasjes enz.

Ook 's avonds laat kun je op je gemak terug naar je hotel wandelen, je voelt je geen moment onveilig in deze buurt.

Kamers niet echt ruim, maar wel erg schoon, zeker ook de badkamer. Ik zou hier zeker teruggaan. Het ontbijt was heerlijk, zeer uitgebreid, werd continu aangevuld. Hotel is ook nog helemaal design!

Gereisd zakelijk in september 2010

een aanrader op een uitstekende locatie

Wim Heijnen, 24-9-2010

we hadden 5 nachten op de 2e verdieping een kamer aan de achterzijde maar door de dubbele ramen absoluut geen last van de vele afzuiginstallaties op het lager gelegen platte dak. Het onderhoud van de kamer was niet geweldig. De receptie daarentegen functioneerde uitstekend en het ontbijtbuffet was goed. Met dagkaarten (er is hulp op het metrostation aanwezig) is de metro goed en goedkoop en valt zelfs het kabelbaantje nabij de rivier onder dit metroregime en is dan dus gratis. De LAN-aansluiting functioneerde niet, maar achter het bed (advies van de receptie) bleek nóg een aansluiting te zitten waardoor internetten mogelijk werd. De etage van de receptie is voorzien van een WiFi-verbinding en de receptie geeft je daarvoor de toegangscodes. Kortom, een geslaagd verblijf en zeker een aanrader (mits je geen kamer aan de straatzijde hebt want het verkeer raast over de "kinderkopjes").
Gereisd met partner in september 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Porto Trindade bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Trindade in Porto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Trindade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Porto Trindade scoort een 8.24 uit 10 op basis van 14 reviews.