Vakantiehuis Casa do Ananas

Vakantiehuis Casa do Ananas
Casa do Ananas
5,5

2 reviews over Vakantiehuis Casa do Ananas in het Nederlands

Nieuw groot huis met kleurloze inrichting

Ton van der Velden, 9-2-2011

Nieuw huis vlak bij Hotel Aldeia da Fonte en een piepklein (2 meter) betonnen strandje met toiletten.

Groot en veel ruimte naar totaal kleurloos, alleen witte muren, zwarte vloeren, geen decoraties en geen gordijnen. Luxe uitstraling maar voor mij totaal sfeerloos. Wel prima badkamers. Er is een groot privé-zwembad maar koud. Ik had last van bouwlawaai van een huis-in-aanbouw waar de eigenaar me niks van had verteld. Alleen verwarming in slaapkamers. Bedden iets te hard voor mij. Grote TV (42 inch) maar hoog aan de muur. Aleen Portuguese zenders. Neem DVDs mee. Ligt aan zee maar geen "Unobstructed view" zoals op websites, aangezien er bomen voor staan. Niet iets voor de winter.

Gereisd alleenreizend in januari 2011

Groot nieuw huis maar erg kleurloos ingericht.

Ton van der Velden, 9-2-2011

Casa do Ananas ligt 100 meter van het piepkleine betonnen strandje (2 meter),10 minuten lopen van hotel Aldeia da Fonte.

Ik had een heel goede prijs voor de hele maand januari, 47.50 per nacht, minder dan het hotel, maar had er niet naar mijn zin omdat het er koud is in de winter en totaal geen enkele decoratie of kleur, alleen witte muren, zwarte vloeren en geen gordijnen. Koud zwembad, ook in de zomer. De "tuinen" zijn zwart lava-zand, niet mooi.Het ligt aan de zandweg tussen Aldeia da Fonte en dat strandje en de harde weg achter het huis. Geen "unobstructed ocean view" (zie foto's). Een (nu) huis-in-aanbouw ligt boven het zwembad en ik had last van bouwlawaai.

Gereisd alleenreizend in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa do Ananas in Pico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa do Ananas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa do Ananas scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.