7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Holiday Inn Express Porto-Exponor bij :

2 reviews over Hotel Holiday Inn Express Porto-Exponor in het Nederlands

Rustige locatie

Riet, 22-11-2016

Een modern hotel met zakelijke uitstraling. De kamers zijn zeer schoon. Ze hebben geen balkon, wel een waterkoker.

Als je met de rug naar het hotel staat, is links voor het hotel een bushalte. De bus (van maatschappij STCP) brengt je voor € 1,85 naar het centrum van Porto (bestemming Cordoaria, dat is vlakbij de Torre dos Clérigos).

Gereisd familie in augustus 2016

Perfect hotel om Porto te bezoeken

Mario, 18-9-2011

We verbleven hier 2 nachten om Porto te bezoeken. We waren er met de wagen.

Voor het hotel zijn er veel gratis parkeerplaatsen en er is ook een bushalte net voor het hotel, De rit naar het centrum duurt 20 minuten en kost 1,75 euro.

Het hotel personeel is zeer vriendelijk, en bij inchecken werd er gevraagd of het de eerste keer was dat we Porto bezochten. En aangezien het de eerste keer was kregen we uitleg over de stad en de bus.

De kamer is zoals de andere Holiday Inn Express hotels, modern en proper.

Het ontbijt was OK en genoeg keuze, enkel het sinaasappelsap had niet zoveel smaak toen wij er waren.

Er was ook wireless lan die ik met mijn mobile wou gebruiken maar die was 'savond heel traag, smorgens was die iets minder traag maar nog steeds traag.

Samengevat: goeie prijs/kwaliteit en ideaal om Porto te bezoeken.

Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express Porto-Exponor in Matosinhos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express Porto-Exponor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Express Porto-Exponor scoort een 7.14 uit 10 op basis van 2 reviews.