Camping Parque de campismo Quinta do Rebentao

Parque de campismo Quinta do Rebentao

2 reviews over Camping Parque de campismo Quinta do Rebentao in het Nederlands

Supersympathieke camping

Helene, 18-8-2017

Ruime camping met mooie plekken en als je wilt volop schaduw. Ernaast ligt een biologische boerderij waar je omheen kunt wandelen. Erg aardige mensen, zeer behulpzaam. Prima sanitair, bij veel plekken picknicktafels en zitjes, barbecues voor algemeen gebruik (als het tenminste niet te droog is), als het regent kun je in een gemeenschappelijk gebouw zitten. Zwemmen kan in het gemeentezwembad ernaast. En twee restaurants ernaast, dorp op loopafstand.
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische kennismaking met Portugal

Corry Siegers, 31-8-2012

Mooie schaduwrijke doortrek camping met een prachtig enorm groot gemeente zwembad ernaast gelegen. Door auto pech kwamen we hier onverwacht terecht, tevens onze eerste kennismaking met zeer vriendelijjke Portugezen. We hebben hier 3 dagen gestaan met onze (grote) caravan terwijl de auto bij de garage stond ter reparatie. We zijn de campingbeheerder en het personeel dankbaar voor alle vrijblijvende hulp die we gekregen hebben door ons rond te rijden, op te treden als woordvoerder bij de garage omdat we de taal niet kenden etc. Tevens hebben wij en de kids genoten van het mooie naastgelegen zwembad.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parque de campismo Quinta do Rebentao in Chaves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parque de campismo Quinta do Rebentao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Parque de campismo Quinta do Rebentao scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.