Vakantiepark Quinta do Cascalhal

46 reviews over Vakantiepark Quinta do Cascalhal in het Nederlands

Gewoon geweldig

Evelien kaandorp, 13-9-2017
  • Onderkomen10

Dit jaar voor de tweede keer bij Aitze en gonne een tent gehuurd op de glamping. Het is ontzettend mooi geworden en wij hebben dan met twee pubers van 17 jaar dan ook heerlijk genoten. Uitstapjes gemaakt op advies van Aitze heerlijk gegeten en ook veel steden bekeken. Portugal Noord is geweldig voor iedereen. Wij komen zeker nog een keer terug en hoop dat ze dan weer zo kunnen genieten als dat we afgelopen jaar gedaan hebben.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Verborgen paradijsje!

Pieter, An, Loes, Fran en Bas x, 8-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wat hebben we genoten van ons verblijf! Wij logeerden in het ruime en gezellige vakantiehuis! Het huis is van alle comfort voorzien en bovendien krijg je er nog een gezellige poolhouse bij. Ruim en zeer aangenaam zwembad (weinig chloor). Ook de omgeving heeft veel te bieden: Porto, Braga, een bezoekje aan de Douro vallei,..zijn allemaal toppertjes!

Het domein is prachtig en zodanig georganiseerd dat iedereen van zijn privacy kan genieten.

En vooral wat een gastheer en gastvrouw: echte lieverds :-). Als geen ander voelden ze de gasten perfect aan, altijd stonden ze klaar voor tips of een babbel. Heel aangenaam om in het gezellige restaurantje van de heerlijke maaltijden te genieten.

Kortom: een echte aanrader!

Rust, natuur en samenzijn

Judith van Weel, 3-9-2017
  • Onderkomen10

Voor ons de tweede keer op de Quinta. En hoewel het aantal safaritenten inmiddels verdubbeld is, is de sfeer nog steeds hetzelfde. Een oase van rust en ruimte. Er was wel iets meer omgevingsgeluid, maar omdat we om de dag er zelf op uit trokken, was dat geen bezwaar.

Het terrein is inmiddels nóg mooier aangelegd. De tent en het zwembad waren nog steeds in de perfecte, goede staat.

Aitze en Gonne zijn echt de perfecte gastheer en gastvrouw: als er wat is, kun je terecht. Verder bieden ze je de kans je vakantie helemaal naar wens in te richten en als je daarbij tips nodig hebt, dan hebben zij die!

Heerlijk gewandeld met hun 4 hondjes, genoten van de maaltijden en ontbijtjes...

Wij bevelen deze vakantieplek aan iedereen aan! Regel een huurauto en voel je helemaal vrij: Portugese wegen zijn zoooooo rustig... 👍🏻

100% genieten op deze prachtige plek

Topvakantie!, 30-8-2017
  • Onderkomen10

Een prachtige safari lodge tent voorzien van alle luxe en comfort, met privé zwembad, schitterend uitzicht, een gastvrouw en gastheer die je volledig in de watten leggen en ontzorgen. Zonnige dagen, zwoele nachten. Totale privacy als je dat wenst. En een gezellig restaurantje en lounge gelegenheid waar je de andere gasten spreekt, borrelt en ideeën opdoet voor activiteiten in de omgeving. Die zijn er in overvloed, voor jong & oud, voor de natuurliefhebbers of de citytrippers, golfers, wandelaars of fietsers. En waar je vooral geniet op je veranda, zonnebedje of bungelend met je benen in je eigen zwembad met een goed glas Vino Verde, van het weidse uitzicht en de rust om je heen. Wij zijn verliefd geworden op dit mooie plekje in Noord Portugal en komen hier weer terug, zeker weten.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Paradijs op aarde ❤️

Marijke Sanberg, 28-8-2017
  • Onderkomen10

Wat hebben wij t fijn , dijn? Zeg maar gerust fantastisch ! Ongelooflijk mooie tenten, ik noemde t de eerste dag al mijn huis. Geweldig zwembad met zout en een ienie mienei beerje chloor, heel fijn! De stort douche, massage douche, heerlijk.

En dan se allerliefste Gonne en Aitze❤️Wat een lieve lieve mensen! Het voelde meteen vertrouwd. Je kan heerlijk praten met ze.. Gonne kookt een paar keer per week heerlijk eren, maar dan ook echt heerlijk. Het is tevens een allerschattigst restaurantje! Er is overal over nagedacht . De sfeer, alles klopt!

Ik kreeg daar een accute hernia en Gonne en Aitze hebben alles in t werk gesteld om goede fysiotherapeut en osteophaat te vinden. Ook kwamen ze elke dag even langs . Ze zijn zo lief!

Wij hebben meteen geboekt voor volgend jaar!

Marijke en jacob

❤️❤️❤️

Gereisd met partner in augustus 2017

Paradijs

Claire, 22-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Hier krijg je je eigen paradijsje in een prachtige omgeving. Aitze en Gonne hebben een ware oase gecreëerd en in hun restaurant bereiden ze heerlijk eten en is het gezellig om 's avonds een drankje te doen. We hebben een week lang heerlijk kunnen genieten van deze rust en luxe. Kinderen kunnen zichzelf vermaken in hun eigen zwembad of anders op de speelweide met trampoline en andere sportattributen. In de omgeving is ook genoeg te ontdekken en Porto moet echt bezocht worden. Prachtige stad!

Zalig genieten!

wim, 11-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Als je op zoek bent naar rust en privacy in alle luxe dan ben je hier zeker aan het goede adres! De tenten en het domein zijn schitterend! En ja het privé zwembad bij de tent was natuurlijk een voltreffer (zeker voor onze kids). Nogmaals bedankt voor het lekker eten in jullie restaurantje ... het heeft ons allen enorm gesmaakt!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Subliem

Klaas, tine, isolde en suzanne, 3-8-2017
  • Onderkomen10

Prachtige lokatie, mooi vakantiehuis, heel proper onderhouden, mooie streek. Gastvrijheid, gewoon omdat de eigenaars van nature zo sympathiek zijn. Dat niet alleen naar volwassenen, maar zeker ook naar de kinderen toe, een echte aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super vakantie in mooie tent op gastvrije quinta!

Sabine, 1-8-2017
  • Onderkomen10

Na een aantal keer in een safari tent te zijn geweest was dit de absolute topper! Alles klopte! Indeling en inrichting, heerlijke bedden, de ruimte om de tent, het fantastische uitzicht en het heerlijke privé zwembad met de lounge bedden. We genieten nog na en willen zeker nog eens terug! Veel vooral sportieve dingen te doen in de omgeving waar wij en onze meiden van 14, 12 en 9 van hebben genoten. Vooral canoying, een absolute belevenis. Aitze en Gonne zijn een fantastisch team en runnen de quinta met hun Amsterdamse gezelligheid. In hun eigen restaurantje kan je een aantal keer per week heerlijk eten, gewoon wat drinken of ontbijten. Een groot grasveld ernaast waar je kan tafeltennissen, badmintonnen, voetballen, super leuk. Onze eerste vakantieweek in Portugal ging veel te snel voorbij!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Het ultieme vakantiegevoel !

Angela, 30-7-2017
  • Onderkomen10

Bij aankomst bij Quinta do Cascalhal hadden wij echt het "wow-gevoel". Wat een mooie plek en wat een ruimte in de safaritent. De kids doken gelijk in het heerlijke zwembad. Op je eigen terras met een lekker wijntje is het echt genieten van het uitzicht. Aitze en Gonnie zijn heel aardig. We hebben genoten van de etentjes in het restaurant. Vooral het steengrillen viel erg in de smaak. Op de quinta zijn er allerlei sport activiteiten om te doen zodat je geen omkijken naar de kinderen hebt. Echt super gehad !
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Quinta do Cascalhal in Arco de Baúlhe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Quinta do Cascalhal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Quinta do Cascalhal scoort een 9.81 uit 10 op basis van 47 reviews.