Hotel Estalagem Do Mar ***

Hotel Estalagem Do Mar
Estalagem Do Mar
6,4

11 reviews over Hotel Estalagem Do Mar in het Nederlands

Madeira absoluut, estalagem do mar nee bedankt

Anoniem, 29-4-2017

De receptionisten waren vriendelijk maar het personeel in het restaurant liep er met een chagrijnig gezicht bij. Dit kan goed komen door alle verfstoffen die ze binnen kregen. Er werd namelijk tijdens het ontbijt en avondeten gewoon hard geklust en overal geverfd terwijl we zaten te eten. Ook de zilvervisjes vonden het eten van het buffet erg lekker want die liepen tussen de borden door.

Het zwembad werd plots verbouwd. De geur van de brander waar ze de verf mee weg schroeide trok door het hele hotel. We mochten in een hotel op +/- 5 min rijden (zie: 15min rijden om daar te komen) gaan zwemmen.

Zonder auto moet je hier niet zijn want er is gewoon niets te doen. Om echt ergens te komen moet je minimaal 30 a 45 min rijden. Dit komt omdat er maar weinig wegen op het eiland zijn (centraler rondom de hoofdstad zit je beter).

Wij hadden geluk met een vernieuwde kamer maar de muren zijn erg dun en we konden onze buren woord voor woord volgen.

Hoop dat de verbouwingen helpen!

Gereisd met vrienden in april 2017

Prachtig gelegen hotel, behoorlijk gedateerd

Annelore, 18-10-2016

Twee nachten hebben wij in dit hotel gespendeerd. Onze kamer was echt gedateerd, maar volgens mij waren ze al een deel van het hotel aan het vernieuwen. Mijn partner en ik noemden dit hotel, het-net-niet-hotel. Het ligt prachtig aan zee en aan de andere kant zie je de bergen. Maar binnenin het hotel is alles zo'n beetje wel toe aan een flinke opknapbeurt. Onze televisie was zwart-wit met 1 zender en het geluid deed het niet. Gelukkig kregen we na beklag bij de receptie een andere televisie, 1 die wel ongeveer uit 2016 zou kunnen komen. De badkamer vond ik een drama, het was gewoon niet fijn om daar te douchen. Het perkje waar je kon zitten buiten vond ik dan wel weer erg fijn. Het ontbijt was niet veel soeps. Het smaakte alsof het restjes waren van de vorige dag. Ze hadden een bar, maar volgens mij hadden ze liever dat je daar toch echt niks ging bestellen. Er is een binnen- en buitenzwembad aanwezig en ze verzorgen het nodige entertainment. Er is gratis WIFI in de lobby. Daar staan een paar doorgezakte banken, maar vooruit, je kunt in ieder geval internetten. Het dorp is heel klein, maar er zitten een aantal restaurantjes en een supermarkt op loopafstand en dat is prima.
Gereisd met partner in oktober 2016

Goed te doen als onderdeel fly and drive

ej, 8-10-2016

Aardig hotel, erg rustig en een beetje gedateerd. de badkamer was wel hier en daar versleten maar alles werkte wel. De douche was een "gedulddouche"

Je kon goed douchen met veel geduld.

Bed was goed, de kamer was vrij donker geschilderd.

Prachtige ligging direct aan (toen wij er waren zeer woeste zee met hoge golven). Heerlijk zwembad binnen en buiten.

Kamer op de begane grond was prima, je kon direct vanuit je terras naar grasveld en verder lopen. Heel prettig.

Eten was best heel goed en zeker niet duur.

Verder is er niet veel te doen, restaurantjes in de omgeving hebben we niet bezocht maar schijnen goed te zijn.

Wel lekker kleine wandelingetjes kunnen maken en uiteraard de grotten van Vincete bezocht is aanraderd.

Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Estalagem Do Mar bij:

Prima hotel voor een paar nachten

A., 8-8-2016

Dit hotel 2 nachten gehad als onderdeel van een fly-drive vakantie. Het hotel zelf is prima. Ruim en groots opgezet als enigste hotel op de route. Prachtig zeezicht vanuit de kamer en omgeven door ruige bergen. Uitzicht vanaf zwembad is ook geweldig. Grote kamers met airco. Wel kleine badkamer. Ontbijtbuffet prima; van alles wat, giga eetzaal een beetje ongezellig en ouderwets.

Het hotel is erg Frans ingesteld, het over-actieve animatieteam wil elk uur zumba, aquajoggen of dansen. Het dorpje Sao vincente akelig stil (uitgestorven) en niks te beleven. De restaurants naast de doorgaande weg zijn wel super, heerlijk eten.

Auto is zeker noodzakelijk om de omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in augustus 2016

leuke plek

Mark, 18-11-2009

Mooi, aan zee gelegen hotel, netjes, maar niet heel sjiek.

zwembad, binnen en buiten, ruige omgeving.

Gereisd met partner in april 2005

Harma, 3-6-2008

Prachtige ligging. Dorp niet veel te beleven

Matig ontbijt, weinig keus in fruit, de sinaasappelsap was fabriekslimonade.

Versleten handdoeken, rafels hingen erbij

Gereisd met partner in mei 2008

ria timmers, 31-1-2008

Het 2de hotel van onze fly-drive, schitterend gelegen tussen de bergen en de zee in. Een prachtige natuurschoon en heerlijk rustig. Zo fleurig de entree buiten aandoet, zo somber en donker komt het hotel binnen over. Ook de kamers, die verder prima zijn, komen somber over. Veel zwart en donkergroene kleuren gebruikt. Wel een leuk balkon met weer veel bloemen en mooi uitzicht op zee, tuin en zwembad.

Het restaurant heeft een enorme capaciteit en was doodstil, een handjevol gasten, ik kreeg de neiging om te fluisteren. Personeel is tijdens het ontbijt niet aanwezig. Ontbijt is redelijk, geen verwennerij, weinig keus in brood en de eeuwige fabriekslimonade die voor jus d'orange moet doorgaan. We hebben 1x het avondeten in het hotel gebruikt en dat vonden we heel erg goed. Een grote spies met diverse soorten gegrilde vis. Voortreffelijk.

Het personeel lijkt wat mensenschuw en borrelt niet over van vriendelijkheid

Goed hotel in een mooie omgeving met uitstekende faciliteiten.

Gereisd met partner in september 2007

paola kisner, 27-2-2007

Ligt prachtig, is wel een kolos op een strandje die het niet aankan, komt zeer sfeerloos over. Gebouwd met goedkoop materiaal, verval is nu al zichtbaar. Het eten is een ramp, helemaal Engels- Duits georienteerd, en zeer goedkoop uitgevoerd, het avondeten moet je zeker mijden, het ontbijt is treurig, tenzijn je van gebakken eieren met spek en bonen in tomatensaus houdt, verder blijft er weinig over.
Gereisd anders in februari 2007

hilda hofstra, 30-12-2006

het hotel is prachtig gelegen en men heeft mooi uitzicht vanaf de kamers.

Wij vonden het vergane glorie. Alles was wat slonzig en slecht onderhouden. Slechte hygiene ( mieren en kakkerlakken op de kamer)Onvriendelijk personeel. Niemand in de eetzaal als je komt ontbijten. Waren blij weer te vertrekken na 2 dagen. Wij mijden dit hotel.

Gereisd met partner in december 2006

Jenine, 22-9-2005

Super vakantie gehad! Hotel is prima mooie ligging aan de zee, heerlijke zwembaden en goede service.

Het ontbijt was prima, voldoende en volop keuze! Dineren hebben wij in de andere restaurantjes gedaan, beetje grote stille zaal voor een gezellig diner. Absoluut een aanrader voor mensen die houden van prachtige natuur en rustige omgeving met toch alle facilliteiten en comfort in het hotel en omgeving.

Gereisd anders in september 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Estalagem Do Mar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Estalagem Do Mar in Sao Vicente , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Estalagem Do Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Estalagem Do Mar scoort een 6.38 uit 10 op basis van 11 reviews.