Hotel Residencial Calhau ***

6,6

4 reviews over Hotel Residencial Calhau in het Nederlands

dit nooit meer

marja, 19-8-2008

kamer niet goed schoon,verdoezeld met stinkende chloorgeur.

stortbak lek,knop v.d. stortbak afgebroken,deurdouche verrot,deur badkamer piept en niet z'on beetje ook.oubollige kamer,erg klein,geen stoeltjes in de kamer (passen er ook niet in)

heel mooi uitzicht,maar ik had liever iets meer uitgegeven aan een beter hotel.nu ging ik met tegenzin naar mijn hotelkamer.

na 7 uuir s'avoinds is het dorp uitgestorven.

gelukkig waren we hier maar 2 dagen,het liefst was ik meteen weer vertrokken. geen vriendelijke ontvangst en geen parkeerplek.(wel betaald parkeren)

Gereisd met partner in augustus 2008

Peter en Anja, 26-10-2007

Het uitzicht is werkelijk spectaculair!!! De verschillende kakkerlakken zijn alleen een grote afknapper. We hebben geen oog dicht gedaan 's nachts en 's ochtends zo vroeg mogelijk vertrokken... zonder ontbijt.
Gereisd anders in oktober 2007

Hans en Ginette, 30-3-2007

We verbleven de nacht van 25/26 maart 2007 in Hotel Calhau. Spectaculair uitzicht vanuit de kamer over de natuurlijke zwembaden van Porto Moniz en de oceaan met (toen) erg woeste golven. Kamer was klein, wat ouderwets maar wel schoon. Vriendelijke hotelhoudster die ons, bij aankomst, een glaasje Madeira inschonk.

Bij een verbljf in Porto Moniz zeker aan te bevelen.

Gereisd anders in maart 2007

M van den Bogaard, 26-7-2006

Op onze rondreis op Madeira zijn we ook in residencial calhau geweest voor twee overnachtingen. Het is een wat verouderd hotel met kleine kamers en een smalle douchecabine. Het is wel schoon en voor twee dagen best wel te doen. De ligging is wel zeer mooi, je hangt als het ware boven de natuurlijke zwembaden waarom Porto Moniz bekend staat.
Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residencial Calhau in Porto Moniz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residencial Calhau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residencial Calhau scoort een 6.6 uit 10 op basis van 5 reviews.