Appartement Gaivota ***

Appartement Gaivota
Gaivota
5,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gaivota bij:

2 reviews over Appartement Gaivota in het Nederlands

triestig

lauraj, 18-2-2017

Wij waren in het hotel hiervan ronduit triestig

van de buitenkant mooi en modern ook de inkom

achter de balie al iets minder vriendelijk om nog maar te zwijgen van de dame die het onbijt deed

kamers op het eerste zicht ok wel vieze kussens en hetbeddat voel je de dag erna wel

dus dachten we dit goed te makenmet een goed ontbijt

dikke tegenvaller dus

dit kan ik thuis ook eten maar voorzie ik tenminste genoeg eitjes oor iedereen en geen cornflakes met mieren

Gereisd met partner in november 2016

J. en H. van Gremberghen, 30-12-2006

Reisperiode december 2006. Gunstig gelegen appartementen,met eigen parking voor de gasten, vriendelijke ontvangst, alle appartementen hebben een volledige badkamer, kitchenette, ruim balcon met zee of bergzicht.

Het onder de appartementen gelegen restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Het ontbijt is buffet, diner a la carta met gunstige prijzen, ruime porties.

Gereisd anders in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gaivota in Porto Moniz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gaivota zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gaivota scoort een 5.57 uit 10 op basis van 2 reviews.