Hotel Quinta da Rochinha ****

Hotel Quinta da Rochinha
Quinta da Rochinha

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Quinta da Rochinha bij:

2 reviews over Hotel Quinta da Rochinha in het Nederlands

Benno, 26-8-2006

Zeer mooi hotel. Prachtige kamers, zeer schoon en een prima zwembad. Wij waren hier kort na opening. Een auto is een must op dit eiland. Wij hebben flink moeten zoeken naar een goed restaurant. In het centrum van funchal zit een Grandcafé in de buurt van het portmuseum. Ga daar eten want dat doen de eilanders ook.

Gereisd anders in augustus 2006

J. van Seventer, 23-9-2005

In dit prachtige - zeer trendy - hotel dat prachtig op een hoge klif ligt, dus prachtig zeezicht en mooie zonsonder-gangen, hebben wij een perfecte uitvalsbasis gevonden voor onze dagelijkse uitstapjes. De kamers waren fris, wit, schoon en vooral trendy en hadden alle een heel mooi uitzicht. De bediening was in alle opzichten zeer goed en voor alle wensen was wel een oplossing te vinden. Een auto is een must, want in het dorp is weinig te doen en zoals overal op Madeira zijn vele wegen zeer stijl dus moeilijk beloopbaar. Een aanrader is om buiten bij de lounge te dineren. Ook het zwembad is prachtig ontworpen met een onvergetelijk zeezicht. Al met al een plekje om niet te vergeten (ook voor diegenen die alleen een weekje rondom het hotel willen relaxen, lezen, etcetera). NB er zij geen stranden op Madeira.
Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quinta da Rochinha in Ponta do Sol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quinta da Rochinha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quinta da Rochinha scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.