Hotel Perola de Machico

Hotel Perola de Machico
Perola de Machico
8,1

13 reviews over Hotel Perola de Machico in het Nederlands

Heerlijk hotel, vriendelijk personeel.

Paul, 3-8-2017

Wij hebben een fijne vakantie gehad in dit hotel. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Personeel was behulpzaam en vriendelijk. Kamers zijn verzorgd, schoon en netjes. Kortom het is ons goed bevallen en we kunnen ons niet vinden in de kritieken. Voor ons een uitstekende prijs kwaliteitsverhouding. Het vliegveld is heel dichtbij.
        Gereisd met partner in juli 2017

Oude meuk

Bonehead, 3-1-2016

Ligging even buiten Machico wat als plaats niet veel om hakken heeft. Vriendelijk personeel maar de kamers waren zo zo. Alles was nogal verouderd en het piepte en kraakte. Als ik een hotel op Madeira moest uitkiezen zou het deze niet worden. Verkeerde omgeving en hotel blinkt zelf ook niet uit.
        Gereisd met vrienden in mei 2015

Leuk klein hotel

Jaanja, 24-6-2015

Vriendelijke mensen, helaas was het bed wat minder, we hadden last van de springveren tijdens de nacht. We zijn hier maar een na cht geweest en kwamen heel laat na aankomst rond 10 uur met het vliegtuig. Toen was het hotelletje niet echt makkelijk te vinden. De kamer was erg ruim met een terrsje ervoor.
        Gereisd met partner in juni 2015

Klein maar fijn

Gionne van Wijnen, 12-10-2012

Kleinschalig familie hotelletje (10 kamers) in een gemoedelijk dorp. De eigenaresse spreekt beperkt Engels, maar is zeer behulpzaam. Voordelen: ruime, schone kamers, ruim balkon, fijne douche, goed ontbijt, vlakbij supermarktje. Gelegen op slechts 10 min. lopen van het kleine gezellige centrum en een klein zandstrandje (kunstmatig aangelegd met zand uit de Marokkaanse Sahara). Nadelen: gehorig (vooral in het weekend vervelend i.v.m. naastgelegen bar), harde bedden, geen airco. En het hotelletje is gelegen bovenin het dorp. Dus als je uit eten bent geweest in het centrum, moet je daarna de heuvel nog op.... Al met al, wel een goede locatie voor degene die het "echte" Madeira zoeken! Ideaal voor een paar nachtjes aan de Oostzijde van het eiland.
        Gereisd met partner in oktober 2012

Gastvrij en keurig uiterst schone locatie

Frank, 19-9-2011

Wie van rust houdt en graag tussen de "gewone" eilandbewoners wil overnachten moet hier naar toe. Eigenaresse kan op verzoek voor de avondmaaltijd zorgen en doet dan erg haar best. Er wordt onder andere gebruik gemaakt van eigen groente en ze vindt het leuk om exotisch fruit te verwerken in desserts. Alles ziet er zeer verzorgd en doordacht uit. Machico is een gemoedelijk plaatsje en een prima uitvalsbasis voor een paar dagen oostelijk Madeira. Er is een klein maar mooi strandje, een van de weinige van Madeira. Prima restaurants in het centrum.
        Gereisd met partner in september 2011

Geweldig! Klein maar zeer fijn!

Cees en Gerdie van Beek, 18-9-2011

Een klein hotel, maar zeer gastvrij en schoon. Prachtige kamer met balkon! We zijn 2 nachten geweest met een rondreis van touroperator. We hebben het enorm naar ons zin gehad in het hotel en in Machico.
        Gereisd met partner in september 2011

Fijn hotel, met zeer vriendelijke eigenaars

R van Gaalen, 16-1-2011

Tijdens onze rondreis via het reisburo Primavera hebben wij hier 2 nachten geslapen en gedineerd. Hoewel wij in deze rustige tijd de enige gasten waren, hadden we niet de behoefte elders te dineren. De gastvrouw heeft ons echt twee maal voortreffelijk eten voorgeschoteld.

Met wat Frans en Engels kon je een beetje met haar communiceren.

Ooit weer in de buurt zouden we er zeker weer heen gaan.

Een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2011

Goed hotel

Elise, 7-12-2010

Goed hotel met prima ontbijt.

Wij hebben het diner niet in het kleine hotel gebruikt.

Nadeel is dan wel, dat de restaurantjes niet op loopafstand zijn.

Gereisd met partner in november 2010

Klein, gezellig hotel

A.W., 13-8-2010

Een kleinschalig hotel, gerund door een ouder echtpaar. Het ligt tegen een berg, waardoor je een mooi uitzicht over het stadje hebt (zeker 's avonds vanaf het balkon).

We hadden een hele fijne, ruime en schone kamer (enige minpuntje: het matras kraakte ontzettend wanneer je je wilde omdraaien). En dankzij de luiken bleef het er ook heerlijk koel.

Toen we incheckten bij de eenvoudige receptie dachten we even 'o jee, als dat maar goed komt' (de eigenaresse was nog niet snel met de computer), maar het heeft alle verwachtingen ruim overtroffen!

We kregen hier een erg huiselijk gevoel!

Gereisd met partner in juli 2010

h en b, 13-10-2009

In de eerste week van oktober waren wij de enige gasten. We werden door de eigenares gedurende 2 dagen op alle manieren verwend. Wat een gastvrijheid. Keurig nette mooie ruime en schone kamers. Het enige wat tegen zat, was de regen die buiten als een moesson naar beneden kwam. We kunnen iedereen deze mooie rustige plek aanbevelen.
        Gereisd met partner in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Perola de Machico in Machico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Perola de Machico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Perola de Machico scoort een 8.1 uit 10 op basis van 14 reviews.