Aparthotel Sé Boutique Hotel

Aparthotel Sé Boutique Hotel
Sé Boutique Hotel
8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Sé Boutique Hotel bij:

26 reviews over Aparthotel Sé Boutique Hotel in het Nederlands

Alleen de ligging is goed!

RL5, 20-9-2011

De ligging van dit appartement is goed, midden in centrum. Supermarkt in de buurt en je kunt er veel restaurantjes vinden. Wat het appartement betreft: de kamer is klein, je hebt geen balkon (strandlaken en gewassen kleding kun je dus nergens ophangen!). De keuken is 1 meter breed, een maaltijd bereiden is niet te doen met zo'n kleine keuken (2-pitskookplaat). De airco functioneert niet optimaal op de koudste stand heb je nog het idee dat het 20 graden is. Wisseling van bedlinnen/handdoeken valt ook tegen: bedlinnen 1x per week, en wisseling van handdoeken 2x per week (terwijl diverse touroperators 5x per week aangegeven). Er was zelfs een dag dat de schoonmakers gebruikte handdoeken opnieuw vouwden en terug hadden gelegd zodat het leek of dat het nieuwe/schone handdoeken waren.
    Gereisd met vrienden in januari 2011

Centrale ligging, kamer wat tegenvallend.

Erwin, 20-9-2011

De ligging is het grote voordeel van dit hotel, namelijk midden in het centrum van Funchal! Nadeel is wel dat je op zoek moet naar een betaalde parkeergarage wanneer je een auto huurt. Op de website van sommige reisorganisaties staat dat er een strand op 50m aanwezig is. Dit is misleidend: er is wel een strand op 200m, maar hier kun je niet zwemmen. Daarvoor moet je of een kilometer lopen (klein strandje met weinig faciliteiten), of met de bus naar de hotelwijk.

De kamer betrof een zogenaamd aparthotel. Een hotelkamer met een appartementgedeelte dus. Verwacht hier echter niet te veel van. De kamer is klein en heeft geen balkon. De keuken is een meter breed, bevindt zich pal naast het bed, en is niet meer dan een (te) klein koelkastje, een tweepitskookplaat en een kleine magnetron (niet gebruikt).

De kamer zag er leuk uit (laminaat, moderne kleuren), maar was jammer genoeg niet echt schoon. Het dakterras is verwaarloosd.

Gereisd met vrienden in september 2011

Hotel Santa Maria gesloten; dan App.hotel da Sé

harenem, 4-9-2011

We hebben er geen spijt van; de mails worden hartelijk geantwoord, ze kennen ons. Het is een fijn appartement.
        Gereisd met partner in januari 2011

Perfecte locatie in oude stad

Jan, 12-4-2010

Prachtig gesitueerd in binnen stad , bij pleintjes , 2 min lopen naar boulevard
          Gereisd met partner in april 2010

In een woord: Fantastisch!

brigit, 13-10-2009

Bij aankomst (om 10 uur s'morgens) konden wij meteen de kamer in. Toen we de deur opendeden waren wij zeer blij! We lagen op de derde verdieping aan de hoek, en hadden een mooi uitzicht over het pleintje, de gebouwen en daarachter de zee. De kamer was schoon en netjes en zag precies zo uit als op de foto! We hebben om de dag gekookt en het ging allemaal prima, er was voldoende apparatuur aanwezig. Het personeel is vriendelijk en correct. Bij vragen zijn ze ook behulpzaam! De poetsvrouw was heel erg vriendelijk en klopte eerst of wij nog aanwezig waren, als we er nog waren dan ging ze eerst de andere etages doen en daarna onze kamer, heel lief! Dakterras is mooi! Bushaltes zijn heel dichtbij, zo ben je makkelijk en snel bij een van de stranden of andere stadjes. Je ligt middenin het centrum wat werkelijk fantastisch is. We zijn in het 'nieuwe' gedeelte geweest (bij de grotere hotels als Lido) en dat was lang niet zo mooi als waar Da Se ligt!!! Naast de SE en middenin de mooie straatjes!
            Gereisd met partner in augustus 2009

Schitterend appartement in centrum

Dorien, 24-4-2009

Voor drie personen hadden we een ruim appartement (exterior) . Grote badkamer. Redelijke keuken 2 pitten, waterkoker geen koffiezetapp. of filter. Elke dag schone handdoeken

Vele terrassen en restaurants in omgeving. Gratis internet bij receptie. Boek excursies aan de boulevard. Bij boeken van meerdere tripjes korting.

Gereisd met vrienden in april 2009

een aanrader als je in het centrum wil verblijven

ton en ada, 22-4-2009

mooi, ruim appartement...zeer centraal gelegen..

geen balkon, maar een fantastisch dakterras..

Gereisd met partner in april 2009

net appartement, midden in het centrum

marianne, 18-11-2008

mooi appartementcomplex midden in het centrum, heel rustig, alleen jammer dat we geen balkon hadden.
                  Gereisd met partner in september 2008

Super vakantie!!!

Ron en Debbie, 4-10-2008

Bijzonder behulpzaam en vriendlijk personeel. Nette, zeer schone kamers. Leuke ligging in het gezellige centrum van Funchal. Uitzicht vanuit kamer inderdaad niet zo geweldig. Wij hebben in centrum zeer lekker en goedkoop ontbeten. Toppertje!!!
                    Gereisd met partner in oktober 2008

Top accommodatie

Joris en Len, 17-9-2008

Nieuw complex, centraal gelegen, in het gezellige centrum van Funchal. We hadden de beschikking over een ruim hoekappartement met de luxe van een hotel. Het zwembad hebben we niet gemist aangezien er op 20 minuten rijden een heerlijk strand was. De medewerkers van het hotel/app waren erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker één om te onthouden wanneer we Madeira nog 's gaan bezoeken.
                      Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sé Boutique Hotel in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sé Boutique Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sé Boutique Hotel scoort een 8.11 uit 10 op basis van 27 reviews.