Hotel Reid's Palace *****

Reid's Palace

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Reid's Palace bij:

3 reviews over Hotel Reid's Palace in het Nederlands

Marie-Louise, 12-8-2007

Schitterend hotel op een unieke locatie. Vooral de tropische tuin op een rots boven de oceaan is sprookjesachtig. Goede zwemmogelijkheden in zwembad én zee. Enigzins formele sfeer en veel oudere gasten.
Gereisd familie in juli 2007

Eric, 20-10-2005

Als het Churchill's favoriete vakantiebestemming was, dan is het ook goed genoeg voor ons, dacht ik bij het boeken. En dat was ook zo. Gezellig, statig en sfeervol ***** hotel met uitstekende service en dito kamers. Maar zoals Anja al schreef, niets voor kids. Voor een weekje uitrusten, zwemmen en sfeervol genieten is dit een prima lokatie. Voor een hele vakantie kiezen wij ander bestemmingen.
Gereisd anders in oktober 2005

Anja, 2-10-2005

Het hotel is 110 jaar oud en dat is ook de gemiddelde leeftijd van de meeste gasten.

Niets voor kinderen, laat je niet misleiden door de brochure, want de kids-clud is echt ieniemienie.

Voor ons en onze kinderen een echte teleurstelling!!

Gereisd anders in oktober 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Reid's Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reid's Palace in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reid's Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Reid's Palace scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.