Appartement Quintinha Royal Madeira

Quintinha Royal Madeira
6,5

2 reviews over Appartement Quintinha Royal Madeira in het Nederlands

J.A.M.Schalkwijk, 28-3-2006

Wij zijn in de februari 2006 daar geweest. Totaal ongeschikt voor ouderen.26 traptreden af en daarna 23 traptreden op. Keuken is zeer eenvoudig.Koken is nauwelijks mogelijk! Badkamer oud roestig toiletkastje. Een donker triest appartement.Absoluut niet geschikt om te overwinteren. Geen goede voorlichting in de gids.Er zou een balkon zijn met een zitje. Twee éénpersoonsbedden. We lagen in een twijfelaar. Goed opgelost door de reisleidster , om het ons naar de zin te maken. Wat de laatste 10 dagen van de 25 dagen perfect is gelukt!
    Gereisd anders in maart 2006

Ine van de Kerkhof, 4-2-2006

Wij zijn in 2004 op vakantie geweest

in Madeira. De appartementen zijn

netjes en gelegen in een monumentaal

gebouwtje op het terrein van Royal Savoy

De Tuinen van het complex zijn prachtig

met een mooi zwembad. Ook mag je nog gebruik maken van de faciliteiten van het ernaast gelegen hotel met groot zwembad. Dit zwembad ligt tegen zee aan en je kunt met een trap de zee in.

Het enige minpuntje vindt ik dat de keuken van het appartement slecht uitgerust was: geen kookplaat,alleen een magnetron en waterkoker. Funchal is een goede plaats om van daaruit het supermooie eiland te verkennen.

Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Quintinha Royal Madeira in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Quintinha Royal Madeira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Quintinha Royal Madeira scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.