Hotel Quinta Bela Sao Tiago ****

8,2

51 reviews over Hotel Quinta Bela Sao Tiago in het Nederlands

Buiten verwachting

Zoe Van Wissem, 5-8-2017

Oudere sjiek! Hotel in oude koloniale stijl. In dit hotel alleen ontbijt nemen en van hieruit de oude stad van Funchal verkennen. Het personeel is om door een ringetje te halen, het ontbijt ruim voldoende. De kamers zijn goed verzorgd en netjes. De geboden service is perfect. Natuurlijk niet vegeten dat er in Zuid-Europa andere standaarden gelden dan bij ons. Wij kunnen geen negatieve recentie plaatsen, we zijn geen minpunten tegen gekomen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

mooi hotel

anja, 26-7-2016

goed ontbijt, lichte geurhinder in lagere kamers, mooi zwembad, best enkel hotel en ontbijt.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Zeker geen 4 sterren

B. Arman, 16-12-2015

ligging dicht bij centrum en prachtig uitzicht aan zee en tuinkant.mooie oude quinta als je er van houdt. Ontbijt onder de maat.Brood meestal niet goed afgebakken en zeer beperkte keuze in broodjes,verwacht bijv geen zalm want die luxe is er niet bij dit 4 sterren hotel. Wifi dramatisch.Lekkage van bovengelegen kamer wordt na klacht niet op teruggekomen.kleine dingen worden te vaak niet uitgevoerd zoals bed opmaken of verstrekking doucheshampoo.Al met al in vergelijking met andere hotels tegenvaller.
Gereisd met partner in december 2015

Fantastisch Hotel

Ch AERTS, 24-9-2015

Het hotel is eerder afgestemd op een ouder publiek. Het ontbijt was niks op aan te merken keuze genoeg .Alleen de bediening bij het avondeten duurde lang .Het is een fijne keuken maar een beetje weinig ..en stijfjes !! De kamers met tuinzicht en zeezicht zijn een aanrader ,men heeft een prachtig zicht over de haven en Funchal. Dicht bij het oude centrum al is het een steile klim naar het hotel .Zeer vriendelijk personeel die mensen doen werklelijk alles om het naar je zin te maken propere kamer en badkamer .Niet te ver om met de kabelbaan naar Monte te gaan en de tropische tuin . En de oude stad te verkennen. Zeker voor herhaling vatbaar !!
Gereisd met partner in september 2015

Gezellig en zeer centraal

Fam Vandevelde, 5-9-2015

Enkel ontbijt nemen hier, de vele restaurantjes bieden zoveel meer dan restaurant hotel (er blijven maar een handvol mensen eten in restaurant ). BBQ avond op hotel is lekker maar prijs /kwaliteit kan je voor dat geld zeer lekker gaan eten bij de betere restaurants in Funchal.

Kinderen zijn zeker welkom door hotel, maar de gasten ( meestal ouder publiek ) wil toch liefst stilte aan het zwembad. Heb de zwembadspeeltjes niet durven uithalen... Wij hebben 6 kinderen geteld op 12 dagen...

Altijd meer dan voldoende ligzetels aan zwembad.

WiFi enkel in de lobby. Dit zou anders moeten gezien we toch 2015 zijn.

Kamer 321 was super groot, tip-top met zeezicht. Geen balkon maar niet gemist.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

een fantastisch hotel

G.J.Sterk, 20-3-2015

We zijn net terug van 12 dagen Madeira met ene verblijf in dit hotel. Het was een vakantie met een gouden randje. Het is een prachtig hotel met zeer ruime kamers. Een prachtig terras met uitzicht over de haven en de oceaan. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. De huurauto staat gratis in de garage van het hotel. Het ontbijt was zeer gevarieerd met heerlijke producten. Voor mensen die slecht ter been zijn is het wel een beetje moeilijk omdat er steile straatjes naar het hotel gaan. Bij het zwembad was het altijd rustig omdat veel gasten overdag gaan wandelen, er is dus altijd plaats op de ligbedden en het irritante handdoek neerleggen komt gelukkig niet voor.

Wij gaan beslist terug naar dit hotel.

Gereisd met partner in maart 2015

Pas op voor "overboeking"

W. de Dulle, 10-11-2014

In september hebben we via de website direct bij dit hotel geboekt. Dit hotel hadden we speciaal uitgekozen, omdat het dichtbij de (oude) stad ligt. Nadien zagen we verontrustende berichten op diverse beoordelingssites, dat er bij dit hotel systematisch "overgeboekt" werd en dat je dan naar een ander hotel van de groep werd gestuurd. Daarom met enige moeite via e-mail de bevestiging gekregen, dat we in dit hotel zouden blijven.

Wie schets dus onze verbazing en verontwaardiging toen we bij aankomst in oktober de mededeling kregen, dat het hotel "overboekt" was. Dankzij de bevestiging in de e-mail konden wij blijven. Eerst in een luxere kamer dan geboekt aan de lawaaiige voorzijde. De volgende nachten kregen we een kamer aan de tuinzijde zoals geboekt en wel een junior suite, dus duurder dan wat wij geboekt hadden. Zouden ze bang geweest zijn voor een slechte beoordeling?

Gereisd met partner in oktober 2014

Prachtige ligging

Jozef, 25-7-2014

Goed hotel met prachtige ligging. Vanaf het balkon schitterend zicht over Funchal en haven. Vlakbij vele restaurantjes. Wel een hellend straatje afdalen.Vriendelijk personeel. Minder geschikt voor kleine kinderen.

Eten en drinken wel aan de dure kant, maar des te goedkoper in de restaurantjes in de buurt.

Gereisd met partner in juni 2014

goed hotel

elma alblas, 14-3-2014

een heerlijk rustig hotel alles op loop afstand naar centrum wel heuvel op en af veel restaurants in de omgeving heerlijk eiland om tot rust te komen en te wandelen of zomaar een weekje ertussen uit
Gereisd met partner in maart 2014

Mooi authentiek hotel in rustige omgeving.

Carla, 17-6-2013

Wij verbleven hier eind april 2013. Huurden een auto vanaf het vliegveld. Dat is prima te doen en handig als je de levada's wil lopen. Die liepen wij heen en terug vanwege vervoer. Prachtig om te doen. Hotel is zeer comfortabel zonder overdreven luxe. Heerlijk zwembad met voldoende ligstoelen. Handdoekenservice bij de receptie. Prachtig uitzicht. Boek wel een kamer met balkon want en je hebt mooi uitzicht en je kunt genieten van het avondzonnetje. Wij komen terug!
Gereisd met partner in april 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Quinta Bela Sao Tiago bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quinta Bela Sao Tiago in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quinta Bela Sao Tiago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quinta Bela Sao Tiago scoort een 8.2 uit 10 op basis van 59 reviews.