Beoordelingen Hotel Quinta Bela Sao Tiago****

Quinta Bela Sao Tiago****
50 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Quinta Bela Sao Tiago****
Rua Bela de São Tiago, P-9050-042, Funchal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quinta Bela Sao Tiago**** in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quinta Bela Sao Tiago**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Quinta Bela Sao Tiago scoort een 8,4 uit 10, op basis van 50 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quinta Bela Sao Tiago**** in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quinta Bela Sao Tiago****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Quinta Bela Sao Tiago**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 50 vakantiefoto's van Hotel Quinta Bela Sao Tiago**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Quinta Bela Sao Tiago**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Portugal. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Madeira. Vergelijk Hotel Quinta Bela Sao Tiago**** met andere accommodaties in Funchal.
Even geduld a.u.b.

8,7
8,7
6,4
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Mrt. 2014
"Goed hotel"vertalen
elma alblas
8,0

14-3-2014 een heerlijk rustig hotel alles op loop afstand naar centrum wel heuvel op en af veel restaurants in de omgeving heerlijk eiland om tot rust te komen en te wandelen of zomaar een weekje ertussen uit

met partner, Apr. 2013
"Mooi authentiek hotel in rustige omgeving."vertalen
Carla
6,0

17-6-2013 Wij verbleven hier eind april 2013. Huurden een auto vanaf het vliegveld. Dat is prima te doen en handig als je de levada's wil lopen. Die liepen wij heen en terug vanwege vervoer. Prachtig om te doen. Hotel is zeer comfortabel zonder overdreven luxe. Heerlijk zwembad met voldoende ligstoelen. Handdoekenservice bij de receptie. Prachtig uitzicht. Boek wel een kamer met balkon want en je hebt mooi uitzicht en je kunt genieten van het avondzonnetje. Wij komen terug!

met partner, Aug. 2012
"Uitstekende service en heerlijk hotel"vertalen
veluwestraat
8,0

4-9-2012 Heerlijk zwembad, voldoende bedjes die niet gereserveerd worden. Mix van toeristen uit diverse landen: UK, Duits, Spaans, Nederlands, Frans en Vlaams. En natuurlijk ook Portugezen.
We kregen i.p.v. de kamer waarvoor we geboekt hadden, een grote suite die uit 2 kamers en een grote badkamer bestond met uitzicht opzee. Het hotel ligt heerlijk rustig, dichtbij de oude wijk met leuke restaurantjes. Service in het hotel is voortreffelijk: hier weten ze echt wat service is en zijn ze heel pro-actief: ze leggen de gasten echt in de watten.

met partner, Juli 2012
"Geweldig mooi hotel met mooie ligging!"vertalen
RGJ
6,0

22-8-2012 we zijn hier geweest van 30-07 tot 13-08-2012. Het is een geweldig mooi hotel, mooie kamers en een fantastisch uitzicht.
Het ontbijt is erg goed, en de bediening is uitermate vriendelijk.
Echt een hotel om nog een keer terug te komen.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Goed hotel"vertalen
Fam. van de Sande
8,0

22-8-2012 Hotel Quinta Bela Sao Tiago is een kleinschalig hotel dicht bij het centrum. Nette en ruime kamers met een fijn balkon. Ontbijt is erg goed. Volop keuze uit verschillende producten. Van diner geen gebruik gemaakt maar zag er nogal formeel uit. Zou zeker geen half pension nemen want in de straat achter het hotel zijn tientallen leuke restaurantjes waar je gezellig en voordeling kunt eten. Het hotel heeft ongeveer 50 kamers. Veel mensen zijn overdag weg waardoor er plaats genoeg is aan het zwembad. Er zijn een paar kamers aan de voorzijde. let er op dat je die niet boekt want dan heb je een klein balkon aan een vrij drukke straat. Meeste kamers zijn aan de achterzijde met zeezicht of tuinzicht. Ook vanaf het balkon van de kamers met tuinzicht heb je een prachtig uitzicht op de haven. De straat achter het hotel (met de restaurants) is bereikbaar via een hellende weg. Als je terugloopt naar het hotel is het flink klimmen. Dit is minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

met partner, Apr. 2012
"Geweldig hotel, prachtig gelegen"vertalen
Peter
9,0

18-4-2012 We hebben ruim een week in het hotel verbleven. Nadat we bij aankomst in een voordeelkamer werden geplaatst, in schrille tegenstelling met de boeking bij touroperator, hebben we deze binnen 10 minuten kunnen opwaarderen naar een kamer met zij-zeezicht en balkon. Prima kamer met goede bedden en veel ruimte, een super douche in een klasse badkamer. We hebben alleen van het ontbijt gebruik gemaakt en dit is niet uitbundig maar smakelijk met voldoende keuze en aanbod. Het hotel ligt in de 'oude stad' en vlakbij de Rua de Santa Maria, een geweldige straat met een aanbod van tientallen restaurantjes. De boulevard van Funchal, met de kabelbaan naar Monta, is op 10 minuten loopafstand. Ook de markt, die midden in de stad ligt, is een bezienswaardigheid, zeker de visafslag waar de beroemde haarstaartvissen (tot 130 cm lang) worden schoongemaakt en verkocht.

met partner, Jan. 2012
"TOPPER"vertalen
annette van zanten
9,0

19-9-2012 Elk jaar in januari gaan we naar dit heerlijke hotel.
Dit hebben we inmiddels al 10 keer gedaan en nog kunnen we er geen genoeg van krijgen

met partner, Okt. 2011
"Wow... wat een schitterend hotel"vertalen
Marjolijn
8,0

20-10-2011 Wij verbleven van 6 oktober t/m 13 oktober in Quinta Bela Sao Tiago en hebben 1 van de mooiste vakanties beleefd. Wat een vriendelijk personeel, wat een goede service, wat een goede locatie en wat een mooi, goed verzorgd hotel! Het was echt heerlijk om in dit hotel te vertoeven!
Tip: boek logies&ontbijt, want er zijn zo ontzettend veel gezellige restaurantjes in zeer nabije omgeving...

met partner, Okt. 2011
"Prima hotel met een perfecte ligging"vertalen
martin
9,0

21-10-2011 Het hotel ligt in de Zona Velha, de oude stad. Heel Funchal is op loopafstand. Om de hoek van het hotel zijn straatjes met allemaal restaurantjes. Het hotel heeft een schitterend uitzicht, een prima terras en een mooi zwembad met ligbedden. Wij hadden een prachtige kamer. Uiterst vriendelijk personeel. Ontbijt is goed verzorgd. Prima hotel voor de combinatie van wat zien en lekker luieren aan het zwembad.Aanrader voor een weekje Funchal!

met partner, Aug. 2011
"Fantastisch goed hotel! Een aanrader!"vertalen
Chantal VandenBosch
10,0

21-9-2011 Ik vond dit één van de beste hotels die we ooit bezocht hebben; klassehotel ; prachtige suite hadden we met een mooi terras en een adembenemend uitzicht!
Een aanrader voor éénieder die het zich enigszins kan permitteren.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?