Hotel Porto Santa Maria ****

Hotel Porto Santa Maria
Porto Santa Maria
8,8

99 reviews over Hotel Porto Santa Maria in het Nederlands

Rustig, heerlijk dichtbij oude stadsdeel

Anja, 18-8-2017

Van alle gemakken voorzien. Voortreffelijk personeel. Adviseer om alleen ontbijt te nemen. Avondeten is goed, maar saaie omgeving tijdens diner.

Tijdens de verjaardag van mijn man werd een taart en kaart bezorgd op onze kamer. Super attent.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig mooi!

Corrie van der Ham, 20-1-2016

Je kan er prachtig wandelen, maar moet wel goed ter been zijn, veel hoogte verschillen.

Wij zaten vlak bij het busstation en gingen met de bus ergens wandelen met het wandelgidsje van de Anwb in de hand.

Dit was geweldig mooi, langs de levadas en het klopte allemaal!!!!

Ik kan niets bedenken wat niet leuk of goed was!

Gereisd met partner in mei 2015

Heerlijk Hotel

fambvo, 21-12-2015

Hotel ligt prachtig aan de zee en midden in centrum Funchal. Kamer heel mooi met groot balkon en uitzicht op de zee en de haven. Elke dag komt of gaat er wel een groot cruiseschip voor je neus langs! Ontbijt prima. Thema buffet minder. Geen probleem want buiten het hotel stikt het letterlijk van vele goede restaurants.Wifi uitstekend. Heerlijk warm binnen zwembad. Eiland is prachtig. Heb een auto ter plekke gehuurd via internet. Werkte prima. We hadden heerlijk weer met zeg maar gem. 23 graden.
Gereisd met partner in maart 2015

Heerlijk hotel / appartementen

B. Zwart, 24-9-2015

Een hotel voor wie op zoek is naar rust en comfort. Vriendelijk personeel. Kamers worden dagelijks goed schoongemaakt en voorzien van schone hand- en baddoeken. Badlakens voor zwembad aanwezig. Dagelijks prima ontbijt en diner in buffetvorm. Ligging aan einde boulevard, dus rustig maar direct grenzend aan oude binnenstad. Veel beter dan in de massale hotelwijk aan de andere kant van de stad. Dineren in binnenstad wellicht goedkoper, maar je zit dan wel boven op elkaar. Geniet in alle rust van een prima diner in het hotel. Klein supermarkt dichtbij, maar verder in stad op loopafstand een grote supermarkt (Anadia). Als je wilt wandelen, hou dan wel rekening met hoogteverschillen.

Boek wel een appartement met zeezicht.

Tip: Ga met de hop-on-hop-off bus naar Câmara de Lobos en ga wandelend terug. Een wandeling langs de kust van ongeveer 3 uur, inclusief een korte pauze.

Het busvervoer op het eiland niet geweldig geregeld. Er zijn 5 busmaatschappijen met elk hun eigen route.

Gereisd met partner in september 2015

Top

Van Eyck-Dewitte, 8-9-2015

Top hotel , top locatie ! Verbleven van 31aug. tot 5 sept. in een junior suite.
Gereisd met partner in september 2015

Fijn hotel op perfecte locatie

WatHek, 1-8-2015

Keurig hotel, superschoon en compleet.

De ligging is geweldig, aan de voorkant de boulevard en zee. Aan de achterkant loop je direct het gezellige oude centrum in met lekkere restaurants.

Wel wat ouder publiek (veel 50+) Voornamelijk Duitsers, Fransen, Engelsen.

Iedere dag werd de kamer schoongemaakt en in de 10 dagen dat we er waren werd halverwege het bed verschoond.

Lekkere Rituals producten in de badkamer die iedere dag werden aangevuld.

Er is een handdoekenservice voor het zwembad, iedere dag als je wilt schone badlakens. Dus dat scheelt enorm in de koffer (jammer dat we dit niet vooruit wisten)

Wij hadden alleen ontbijt en dat was heerlijk. Uitgebreid buffet.

Diner kon bijgeboekt worden voor € 27 pppd. Geen korte broek/teenslippers bij diner.

Wij hebben alleen in de restaurants achter het hotel gegeten. Voor minder geld en minstens net zo lekker.

Gereisd met partner in juli 2015

Mooie plek zeer centraal en op loopafstand

Anneke, 21-6-2015

Modern en luxe hotel. De meeste kamers hebben zeezicht, maar soms moet je veel moeite doen, op balkon over de railing leunen, om de zee te zien. Wij hadden vol zeezicht geboekt en kregen na het spreken van de manager de volgende dag een super kamer. Ook dit ht heeft bvn-tv en een super ontbijt. Dineren moet je hier niet doen, op 5 minuten afstand heb je al keuze tot diverse goede restaurants. (Menu 13 euro) ook op loop afstand naar de kabelbaan/teleferique. Onwijs mooi uitzicht over de stad, geen last van hoogtevrees gehad. De paleistuinen bezocht.
Gereisd met partner in juni 2015

Verwachtingen meer dan ingelost

Luc Verhulst, 23-12-2014

Zeer degelijk hotel in alle geledingen. Het lost alle positieve verwachtingen met verve in. Dit vraagt om meer. Bij ons volgend bezoek aan het prachtige Madeira is onze hotelkeuze al meteen gemaakt. Niet twijfelen. Doen!
Gereisd met partner in december 2014

Fantastische ligging

Doesburg Zondag C G, 18-9-2013

Ligt prachtig in het oude gedeelte. Midden tussen de restaurants en barretjes. Superschoon. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Prijzen bij het zwembad aan de hoge kant, maar borden zijn wel overvol. Beetje ongelukkig aflopend zwembad. Behandelingen bij de spa zijn heerlijk.
Gereisd met partner in augustus 2013

Prima hotel maar geen 4 sterren

Jos, 30-8-2013

Dit hotel onderscheidt zich door zijn ligging, midden in het autoluwe centrum met talloze restaurantjes op loopafstand. Aan de andere kant rustig met uirzicht op zee, fantastisch! Verder is het hotel gewoon oke maar niet speciaal. Personeel doet wat ze doen moeten maar daar houd het ook mee op. Eten niet bijzonder, zwembad klein en idd handdoekjesleggen wordt oogluikend toegestaan. Toch zouden we hier weer teruggaan vanwege de ligging!
Gereisd met partner in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Porto Santa Maria bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Santa Maria in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Santa Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Porto Santa Maria scoort een 8.8 uit 10 op basis van 100 reviews.