Hotel Madeira Regency Cliff ****

Madeira Regency Cliff

52 reviews over Hotel Madeira Regency Cliff in het Nederlands

Geweldig hotel

Rocky, 16-9-2016

Geweldig welkomst ontvangst. Het hotel is mooi gelegen met mooie kamers allen met zeezicht. Het ontbijt is heel goed en is er de mogelijkheid om buiten te eten met zeezicht.

Gezellige bar en de gratis shuttlebus naar het centrum is erg handig. Tegenover het hotel is een luxe winkelcentrum en zijn er gezellige restaurantjes op loopafstand van het hotel.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooi hotel met ruime kamers

Janja, 19-7-2015

We zaten op de verdieping van het zwembad. Nu was het rustig, maar als het druk is heb je waarschijnlijk last van de mensen die voor je balkon langs lopen.
Gereisd met partner in juni 2015

Mooi net hotel

M, 24-12-2013

Het hotel is netjes en verzorgd. Ontbijt is goed. Het zwembad bij het hotel is vrij klein. Onder aan de klif bevindt zich een openbaar zwembad (met mogelijkheid tot het zwemmen in zee), hier moet wel entree voor worden betaald. Strand vind je niet echt op Madeira.

Service was prima. Hotel ligt wat ver van het centrum af, het is te lopen (ca half uurtje), maar ook per taxi goed te doen. Schuin tegenover het hotel ligt een winkelcentrum waar goed gewinkeld kan worden.

Wij hadden een kamer met uitzicht op zee, prachtig. Hebben genoten van de zonsondergangen en opgangen, geweldig om te zien.

Gereisd met partner in september 2012

mooi gelegen sfeervol hotel

louky Hombergen-Wijnen, 17-9-2013

Vanaf het balcon prachtig uitzicht op oceaan en Funchal. Het hotel is klein en persoonlijk, attent personeel. Inrichting modern, kleurig en sfeervol. Superiorkamer is goed van formaat en heeft 2 bankfauteuils. Het schoonmaken van de kamer gebeurt grondig er ligt vloerbedekking in kamers en gangen. In de kamer hoor je niets van andere gasten.

Het hotel is rookvrij,alleen buiten en op de balkons mag gerookt worden, de nicotinelucht (van de buren) is echter wel regelmatig in de kamer en badkamer te ruiken. Er wordt een aanbod gedaan 3 of 4 diners bij te boeken. In combinatie met de vele restaurants vonden wij dit een goede afwisseling. De manager maakt tijdens een cocktailuurtje persoonlijk kennis met de gasten.

Shuttlebus naar centrum Funchal 2x in de ochtend heen en 2x 's middags terug. Stadsbus en siteseeingbus (hop on hop off) stoppen vlakbij. Klein zwembad met voldoende ligbedden en poolbar. Het hotel is niet geschikt voor kinderen. Shopping centrum Funchal Forum op loopafstand.

Gereisd met partner in september 2013

Topper

jo, 23-6-2013

Wij zijn nu voor de derde keer geweest, en het was weer een feest. Heerlijk rustig Hotel, ongeschikt voor kinderen.

Ontbijt is prima, bediening is goed. wij gaan zeker weer terug. Ga eten bij Monumental Grill aan de overkant van het Hotel (Toeristen Menu 9.50 euro) super gewoon!

Gereisd met partner in juni 2013

geweldig hotel met prachtig uitzicht

jacques, 17-3-2013

Regency cliff is een mooi hotel en de kamers hebben een prachtig uitzicht op de oceaan.het ontbijt is goedverzorgd en zeer smakelijk,.Het personeel verdient een pluim.Het shuttlebusje is een uitkomst voor een uitstapje naar funchal. De trips naar de en oost-en westzijde van het eiland kun je beter boeken bij de plaatselijke aanbieders plm. 20 euro en bij touroperator 47 euro. Een minpunt is de begeleiding van touroperator hostess of beter gezegd een slechte begeleiding.
Gereisd met partner in maart 2013

Mooi zeezicht, net hotel

M., 12-11-2012

Net hotel met vriendelijk personeel. We hadden een kamer met zeezicht, erg mooi! Zwembad is klein, je kan wel naar beneden naar een openbaar zwembad (vanwaar je ook in de zee kan zwemmen). Dit kost echter wel extra (er is geen samenwerking tussen het zwembad en het hotel). Hotel ligt buiten het centrum, dit is nog wel een behoorlijk eind lopen. Wel leuke restaurantjes in de buurt van het hotel. Hygiëne is prima, er wordt elke dag schoon gemaakt en elke dag schone handdoeken. De populatie in het hotel was met name Engels en 40/50+.
Gereisd met partner in september 2012

schitterend uitzicht

Miriam, 6-10-2012

Madeira regency cliff is gelegen buiten het cetrum (taxi naar centrum ca. 4 euro) lopen ca 10 minuten.

Goed georganiseerd hotel met niet al te groot zwembad. de foto's van de internetsite zijn een juiste afspiegeling van de werkelijkheid.

Gereisd met partner in augustus 2012

Mooie kamer met schitterend uitzicht.

Lilianne, 5-9-2012

Regency Cliff is ons ontzettend goed bevallen. Kan geen minpunt noemen. Het is een kleinschalig hotel (erg fijn, geen drukte bij het ontbijtbuffet). Een modern restaurant met een ontzettend mooi dakterras. 's Ochtends in het zonnetje genieten van een overheerlijk ontbijt met een geweldig uitzicht over Funchal en de zee, dat is genieten. Het ontbijtbuffet was prima verzorgd! We hebben er ook een aantal keren gedineerd. Eveneens zeer goed verzorgd. De website geeft een reëel beeld van het hotel. What you see, is what you get!
Gereisd met partner in augustus 2012

Kleinschalig uitstekend hotel vriendelijk personee

Hannie en Rob, 27-7-2012

Ik kan geen minpunten bedenken voor dit hotel.

We hadden het geluk om een Suite te krijgen ipv de geboekte hotelkamer met zeezicht. Schitterend uitzicht op de zee en kustlijn, goedverzorgde badkamer met wc/dubbele wastafel/ligbad/douche/bidet/föhn/grote spiegel etc. De keuze van eten is wat beperkter dan in de grotere hotels, maar alles wat er moet zijn is er ook EN...het smaakt erg goed (vooral Indiaas). Tja,wat moet ik verder zeggen...kleinschaliger maar voortreffelijk hotel...heel jonge kinderen heb ik niet gezien...een paar ouders met pubers, maar veelal volwassenen 40+

Gereisd met partner in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Madeira Regency Cliff bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Madeira Regency Cliff in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Madeira Regency Cliff zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Madeira Regency Cliff scoort een 9.04 uit 10 op basis van 56 reviews.