Hotel Girassol ****

Hotel Girassol
Girassol
5,6

21 reviews over Hotel Girassol in het Nederlands

Prima gerenoveerd maar helaas geen airconditioning

vinhu001, 16-8-2017

Nette kamer en badkamer met helaas alleen een plafondventilator. Dit is onvoldoende in de zomer. Ook waren er niet genoeg ligbedden van de zwembaden en werd niet gelet op het handdoekje leggen, wat heel veel gebeurde. Er was een toezichthouder waar je ook je badlaken kon halen. Deze moet daar beter op letten. Nu waren mensen uren weg terwijl anderen geen bedje konden krijgen.

De matrassen zijn hard maar met een goede topper prima te doen.

Het ontbijt was ook goed. Wel ligt het hotel aan een drukke weg en is het vanwege het lawaai niet mogelijk de schuifpui 's nachts open te laten.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel

J vd bulk, 10-8-2017

Oudere reviews gelden niet voor onze kamer, deze waren gerenoveerd. Wij hadden kamer 216, netjes schoon en modern. Wel was er de plafond ventilator en helaas geen airco maar verder geen echte klachten of je moet je storen aan de all inclusief vreetschuur mentaliteit, die heerst er wel, maar er zijn genoeg leuke restaurants in de buurt. Al met al een positieve ervaring.
Gereisd met partner in augustus 2017

Tegenvaller na hotel Moniz Sol in porto Moniz

Arend Smit, 12-7-2017

Hotel Girassol voldoet echt niet aan de 4-sterren kwaliteit, althans niet de kamer die wij kregen tijdens onze flydrive vakantie van touroperator. De kamer was krap bemeten, sanitair niet bijzonder. Het balkon is wel aan de zeezijde, maar heeft geen zeezicht door er voor staande bomer en een ander hotel. De simpele schuifpui naar het balkon heeft enkele beglazing en houdt het lawaai vanaf de drukke doorgaande weg pal voor de deur van het hotel niet buiten. Last but not least: de kamer heeft Geen airco maar een plafondventilator. Anno 2017 kan dat absoluut niet als je aan de norm van 4 sterren moet voldoen. Het ontbijt is voldoende, maar de zaal is een grote, ongezellige zaal met krioelende all-inclusive gasten. Buiten ontbijten kan maar is niet aan te bevelen door de verkeersdrukte (lawaai en stankoverlast) vlak voor het terras. Pluspunt was de zeer vriendelijke en enthousiaste ontvangst door de receptionist. Al met al een matig hotel, maar voldoende voor 2 nachtjes om Funchal te zien.
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Girassol bij:

Heerlijke hotel kamer, modern vrij nieuw en schoon

JHB Wilke, 10-2-2017

Goede plek om Funchal te bezoeken.
Gereisd met partner in januari 2017

lachwekkend slecht

sylvia, 19-9-2016

ligging van hotel en ontbijt waren goed, verder niets positief over te vertellen.

Gordijnen scheurden terwijl je ze dicht maakten , er hing een eeuwenoude zweetgeur, bloedheet , het hotel is zo slecht en oud dat we er om moesten lachen, gelukkig maar 2 nachten geweest.

Gereisd met partner in september 2016

Erg verouderd

Luke, 18-8-2016

Erg verouderd, kamers zeer antiek. Erg heet, geen airco veel herrie van buiten. Geen aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2016

De slechte kamers waren voor de Nederlanders!

carola_2, 22-6-2016

De beloftes op de website kloppen van geen kant. Geen gerenoveerde kamer (heel erg verouderd zelfs), hele oude badkamer waar de voegen uit waren, tegels gebarsten, geen mengkranen, piepende leidingen en een heel lullig tvtje (dus geen flatscreen zoals beloofd). Ontbijt was goed. Bij vroeg vertrek werd de avond tevoren een ontbijt gebracht zodat je toch voor vertrek wat kon eten. Zwembad goed. Vriendelijk personeel. Kwartier lopen van het oude centrum (maar dat geldt voor de meeste hotels). Prima restaurants in de buurt. Opvallend was dat alle touroperator-boekers in de slechte kamers zaten (of dit was toeval?). Er waren absoluut betere kamers maar toen ik daar naar vroeg werd mij gezegd dat het hotel helemaal vol zat ... De kamer was wel schoon en bedden lagen prima. Voor een paar dagen best uit te houden, maar verwacht er dus niet te veel van.
Gereisd met partner in juni 2016

Zeer oubollig hotel. Kamer met schimmelplekken.

Els, 16-3-2016

Personeel was wel vriendelijk en behulpzaam.Veel vlekken in tapijt.schimmel in de badkamer. Balkondeuren die slecht sloten. Alles erg veroudert en gedateerd. Geen vier sterren waardig. Snap niet dat touroperator dit aanbied.
Gereisd met partner in maart 2016

Geen 4 sterren waard

Rob, 8-8-2015

Welke inspecteur heeft hier 4 sterren asn gegeven , belachelijk

Kamer zonder airco bloedhet zeer oud hotel , personeel doet zijn best maar kan uiteraard niks , snel omgeboekt naar ocean garden hotel ook 4 sterren maar wereld van verschil letterlijk , onwaardig van touroperator om dit in pakket op te nemen !

Gereisd met partner in augustus 2015

Dit nooit meer, wat een verschrikking...

Marcel Hoppenbrouwers, 8-8-2015

Wij kwamen hier aan op 28 juli 2015 als zijnde het laatste hotel van onze flydrive. We zouden hier 2 nachten blijven maar ik wilde hier nog niet één nacht zijn. We kregen kamer 221 en 222 gelegen vlak bij de weg. Badkamer is in geen 30 jaar verbouwd. Er is geen airco dus is het er bloedheet en als je iets open wil zetten wordt je wakker gehouden door herrie van de straat. De receptionist wil niets voor je doen.

Het ontbijt is zeeer matig. Grappig dat iemand anders ook al melding maakte van zwart geblakerde croissants.

Het hotel heeft wel betere kamers dan die wij kregen.

We zijn de 2e nacht naar het hotel er tegenover gegaan hotel Vidamar. Wat een verschil dat is een prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel en super ontbijt.

Advies ga nooit naar Girassol dat is geen 4* waard maar maximaal 2*.

U bent gewaarschuwd. ..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Girassol bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Girassol in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Girassol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Girassol scoort een 5.58 uit 10 op basis van 22 reviews.