Beoordelingen Aparthotel Eden Mar****

Eden Mar****
110 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel Eden Mar****
Rua do Gorgulho, 2, P-9004-537, Funchal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Eden Mar**** in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Eden Mar**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel Eden Mar scoort een 9,0 uit 10, op basis van 110 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Eden Mar**** in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Eden Mar****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel Eden Mar**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 196 vakantiefoto's van Aparthotel Eden Mar**** vinden. Je kunt 2 video's van Aparthotel Eden Mar**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Portugal. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Madeira. Vergelijk Aparthotel Eden Mar**** met andere accommodaties in Funchal.
Even geduld a.u.b.

8,5
8,7
8,9
8,3
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Aug. 2014
"Goed aparthotel met alles wat je maar nodig hebt"vertalen
SdG
8,0

15-08-2014 Netjes, schoon en verzorgd hotel. Meerdere zwembaden; alle goed onderhouden, schoon en voldoende ligbedjes en parasols in het hoogseizoen (zomervakantie NL). Ook later op de dag. Badhanddoeken tegen borg (€20,- p.p.). Geen luidruchtige muziek of animatie bij het zwembad. Mooi aangelegd; veel groen. Alles binnen handbereik (grote supermarkt, winkels, bushalte, zee, restaurants). Voor ieder wat wils. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Kitchenette biedt voldoende mogelijkheid tot zelf koken. Uit eten is echter ook betaalbaar (ca €10 voor een hoofdgerecht). Wifi signaal alleen in de lobby, zwak. Valt regelmatig weg helaas. Een minpunt: kamers direct boven de Ocean bar veel last van geluidsoverlast 's avonds (1116 en 1117). Gelukkig niet alle avonden.

Met partner, Aug. 2014
"Geweldig, gaan zeker weer"vertalen
olgajansenhoogkerk

03-09-2014 Geweldig hotel.
Goede service en zeer vriendelijk personeel.
Wifi gratis in lobby kan slecht zijn, maar voor 25,- heb je wifi op 2 apparaten voor 8 dagen.
Biertje in hotel is niet goedkoop 3,- maar buiten hotel redelijke prijzen.

Met partner, Apr. 2014
"Een aanrader!!"vertalen
Mahuutjes
8,0

05-06-2014 Eden Mar is een comfortabel hotel en ligt aan de zee. Afstand tot het centrum is ca. 2km. Er rijdt meerdere malen per dag een shuttlebus vanaf het hotel naar het centrum. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn netjes en iedere dag wordt er schoongemaakt en zonodig handdoeken verwisseld en bed verschoond. Het ontbijt is prima verzorgd. Omdat we waren omgeboekt (wegens overboeking in Porto Santa Maria) kregen we als vergoeding het avondeten erbij. Wij hebben gegeten in het restaurant van het naastgelegen complex Porto Mare, Atlantida. Hier was iedere avond een heerlijk uitgebreid buffet. Echt verwennerij! In de directe omgeving van het complex zijn diverse winkels zoals een supermarkt, souvenirswinkels en mogelijkheid tot autohuur. Ook bevinden zich restaurantjes in de directe omgeving. Eden Mar heeft 1 buiten- en 1 binnenzwembad, maar je mag ook gebruik maken van de zwembaden van Porto Mare. Het hotel heeft een prachtige orchideeentuin en is goed onderhouden.

Met partner, Aug. 2013
"Gewoon fantastisch"vertalen
seynhaeve
8,0

13-09-2013 Enkel jammer van onze kamer, gelegen boven de laad en loskaai van het hotel en aan een supermarkt, wel met zicht op de oceaan.
Voor de rest een prachtig hotel met zeer goede keuken, vriendelijke en behulpzame mensen, 5 zwembaden, meer dan ligzetels genoeg, prachtige tuin, direct aan de Lido promenade en ideale uitvalbasis om uitstappen te maken. We zouden direct hetzelfde hotel nemen, weliswaar met een andere kamer.

Met partner, Juni 2013
"Goed hotel"vertalen
Vera
7,0

25-06-2013 Mooi hotel met prachtige faciliteiten. Ook volwaardige Yoga, Pilatus en Aqua fitness lessen zonder extra kosten te volgen.
Kamers zijn wel wat gedateerde dan het aangrenzende Porto Mare hotel (zie mij andere review).

Opmerking over 2-kamerappartement junior suite met tuinzicht:
De kamer keek echter uit op een grote heg die al het licht weg nam en het uitzicht vrijwel geheel belemmerde. Aan de linkerkant keek je uit op een rood dak van de supermarkt. Het betrof kamer 1103. Kamer 1104 had ook beperkt zicht.
We hebben dit meteen gemeld bij de receptie en zij hebben het overigens uitermate goed opgepakt en we hebben een kamer in het Porto Mare deel aangeboden gekregen met fantastisch uitzicht. Kamer was ook iets nieuwer.
Zie de foto's ter illustratie de kamer met struikzicht.

Met partner, Mei 2013
"Goed bevallen!"vertalen
jet
9,0

05-06-2013 Als kersvers bruidspaar werden wij hartelijk ontvangen met bloemen en fles champagne op kamer. De Junior suite lag mooi aan het zwembad met uitzicht op de oceaan. Schone kamer! Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Talen als duist/frans/engels is hen niet teveel. Eden Mar biedt veel faciliteiten waardoor een dag bij het hotel zeker geen straf was. Met de huurauto op pad raden wij niet aan als je van de hoofdwegen af gaat : zeer steile wegen en zoeken met moeite ondanks de tomtom naar de bewegwijzering/bezienswaardigeheden. Een georganisserde dagtocht is relaxter en leuker.
Madeira heeft veel te bieden. Wij zijn 15 dagen hier op honeymoon geweest en dat beviel prima. Er is een ongedwongen sfeer in het hotel. Prachtige buitenruimte met verschillende zwem/bubbelbaden en meer dan voldoende ligbedden. Ook handig de grote supermarkt aan de oceaanzijde onder het hotel. Ontbijtbuffet desgewenst incl.champagne! Met ons vijfjarige trouwjubileum komen wij zeker terug bij Eden Mar.

Met partner, Feb. 2013
"Top hotel!"vertalen
r.nossin
10,0

26-02-2013 Eden Mar" is in alle opzichten een schitterend aparthotel, onderdeel van de Vila Porto Mare, 3 hotels met elkaar verbonden en gezamenlijke, mooie tuin. Wij verbleven er van 4-18 feb in een superior studio op de 1e verdieping, balkon met uitzicht op zwembad, tuin en zee. Comfortabel kingsize bed, 2p. bankje + tafel, eethoek en kitchenette. 2 badjassen en zwemhanddoeken in de badkamer, zodat je in de kamer kon omkleden. Elke dag schoonmaak. Klantvriendelijk, behulpzaam personeel. Uitstekende en betaalbare restaurants: Med (Mediterraanse), Alfama (Portugees) en Il Basilico (Italiaans, onze favoriet), ligt aan de buitenkant. 2 binnenzwembaden 28 gr met jacuzzi, veel gebruikt, 20 gr buiten in februari, grootste bad prachtig verlicht en relaxte muziek. je kunt ook naar buiten zwemmen. Gratis bus naar Funchal 7 x p.d. Elke dag live muziek in bar Portofino of Oceano, dansen of naar muziek luisteren. Gratis wifi. Veel ligbedden in de tuin. Parkeren huurauto geen probleem. Kortom een aanrader!

Met partner, Okt. 2012
"Schitterend hotel"vertalen
Marion
10,0

06-11-2012 Een schitterend hotel op een schitterend eiland. De service is top en de kamers altijd even schoon en netjes evenals de balkons. Erg vriendelijk personeel. Bij het hotel is een mooie botanische tuin

Met jonge kinderen, Aug. 2012
"Mooi!"vertalen
Jan
9,0

19-08-2013 Geweest met een kindje van 14 maanden in aug. Heerlijke vakantie gehad.
Temperatuur is zeer aangenaam met kleine kinderen. 25 tot 30 graden en niet warmer. Heerlijk! Hotel is prachtig, ligging aan het porto mare hotel.
Gratis gebruik van al deze faciliteiten. Wij hadden een kamer met zeezicht. Heerlijk maar 's avonds wel vroeg koud door de oceaan bries. Helaas onder ons de supermarkt dus soms vroeg wakker door het ophalen van glas en afval. Maar desalniettemin een geweldige vakantie gehad. Wij hebben een auto gehuurd en madeira rond gereden. Dit is wel spannend want het is inderdaad en eiland met smalle steile wegen, maar wij vonden het goed te doen en aan te raden. Madeira is een prachtig eiland met veel diversiteiten in natuur.

Met partner, Juli 2012
"Mooi en schoon hotel!!"vertalen
Marcel
7,0
9,0

13-08-2012 Dit hotel is heerlijk. Je kunt er prima zwemmen in meerdere zwembaden, je kunt er sporten in een kleine gym. Supermarkt zit aan de achterkant van het hotel, daar kun je echt alles halen wat je nodig hebt. Ik raad dus ook aan om je ontbijtje zelf te gaan halen, Dat hebben wij ook gedaan. Het scheelt je 9 euro per persoon per ontbijt. Er is wifi in de lobby en in de zithoek buiten. Er wordt ook elke dag schoon gemaakt in je kamer. De omgeving vond ik persoonlijk niet heel mooi maar als je lopend naar funchal gaat (20 min.) of met de bus (5 min.) dan kun je daar prima vertoeven. Het oude gedeeltje van Funchal is zeker de moeite waard! Kleine, smalle straatjes en leuke restaurantjes waar je zeer vriendelijk wordt ontvangen en behandeld. Hou je van een ochtend of middag op zee dan zou ik zeker voor 30 euro per persoon een boottripje boeken! Wij hebben zelfs walvissen gespot. En een ritje in de kabelbaan van Funchal is ook fantastisch.

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?