Aparthotel Eden Mar ****

8,9

77 reviews over Aparthotel Eden Mar in het Nederlands

Geweldig, prachtige tuin,zwembad,ligging.

Rebecca&Henk, 12-3-2017

keuken was geweldig voor ieder genoeg keus. niets kunnen ontdekken wat niet goed was.
Gereisd met partner in april 2015

Geweldige vakantie

Fam. Leffers, 16-8-2016

We zijn net terug van 12 dagen Hotel Eden Mar. Het hotel maakt samen met Porto Bay en The Residence deel uit van een groot hotel & resort complex inclusief shoppingcenter. Bij aankomst om circa 11.00 uur konden we direct naar onze kamer met ocean view, alles zeer netjes, schoon en geriefelijk. Het personeel is vriendelijk en uiterst correct, alles gericht op service. De tuin aanleg rond de zwembaden is werkelijk schitterend, waar je maar verblijft is het groen. We hadden logies en ontbijt geboekt om ook buiten het hotel te kunnen gaan eten. In de directie omgeving zijn veel uitstekende restaurants. Ook in het complex meerdere goede restaurants.

De terrassen zijn mooi gelegen en vooral het terras van Porto Bay is een aanrader,

live muziek tijdens happy hour. We zullen zeker dit hotel nog eens bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2016

Groot hotel met vriendelijk personeel.

Rudi, 13-8-2016

Eden Mar is eigenlijk een iets kleiner hotel maar dankzij de samenwerking met twee andere hotels, namelijk Porto Mare en The Residence, wordt dit omgetoverd tot één groot hotel Vila Porto Mare met vele mogelijkheden. Het personeel is vriendelijk met kennis van Engels en Frans. Je kan 's avonds eten met bediening of in buffet vorm of in enkele thema restaurants. Gratis Wifi is overal beschikbaar en werkt redelijk vlot. Onze kamers (junior suite) had een kleine keuken, ruime living en eetplaats, af te sluiten slaapkamer en badkamer. Een valkenier kwam er dagelijks met zijn roofvogel om er andere vogels weg te houden wat een mooi spectakel was. Het hotel ligt op 30 minuten stappen van Funchal, de hoofdstad van Madeira.
Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Eden Mar bij:

Madeira is een topper-geen massatoerisme

Fam. Oosterbosch, 3-8-2016

We verbleven in Hotel Eden Mar echter kregen we via de website foto's van het hoofdhotel Porto Bay voorgeschoteld. We werden dus informatief misleid door de tour operator - een verwarrende voorstelling van het hotel en groot was onze verwondering dat wij NIET in het Porto Bay logeerden. Eden Mar is een ouder hotel (25 jaar) doch super vriendelijk personeel, zeer proper, kleine zwembadzone en erg rustig. Ontbijt is idem in beide hotels. Happy hour aan democratische prijzen ! Avondmaal is kwalitatief beter in Porto Bay waar ook de gasten van Eden Mar zowel ontbijt als avondmaal kunnen nuttigen. Nadeel : vast tapijt in de slaapkamers van Eden Mar wat gezien de hygiëne niet meer van deze tijd is. Wij logeerden op de 3de verdieping in junior suite - zeer ruim ! - met uitzicht op zee EN op parkeer-plaats van een shopping center, gelegen onder het hotel. Niet aan te raden gezien de shopping open is van 09h00 tot 23h00 !! Veel lawaaihinder. Light animatie 's avonds in zowel Eden Mar als Porto Bay. Topper is wel de wekelijkse BBQ in Porto Bay (mits bijbetaling). Geen hotel voor fuifnummers. Centraal gelegen met gratis shuttle naar Funchal wat handig is. Auto gehuurd bij Hertz; zeer goede service gekregen.
Gereisd met partner in juli 2016

Fantastisch hotel

Vakantieganger, 26-6-2016

Mooi, goed verzorgd hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Schone kamers, goed eten en rustige ligging. Omgeving prima te bezichtigen met een auto, maar zonder auto is er een shuttlebus beschikbaar (gratis).

Eiland mooi groen, veel bloemen en prachtige uitzichten. Voor herhaling vatbaar..zowel hotel als eiland.

Gereisd anders in juni 2016

Voor het geld een zeer goede keuze.

A.van den Elsen, 10-10-2015

Het is een hotel gekoppeld met de drie andere hotels van haar keten. Alles is zeer netjes. De kamers zijn perfect. Het personeel is zeer correct en spreken goed Engels.

Mijn complimenten gaan zeker uit naar het personeel. Elke dag wordt er veel aandacht besteed aan de zwembaden en tuinen. Zo kom je ook elke dag een valkenier tegen die de duiven en meeuwen weg houdt. Dat is een mooi spektakel en hij staat open om uit te leggen hoe de vogels getraind worden.

Kortweg, niet twijfelen en gewoon hier boeken.

Gereisd met partner in oktober 2015

Muziek veel te hard

de jongh, 21-9-2015

Op de website van Portobay staat: Het Suite Hotel Eden Mar, met 146 kamers, garandeert een hoog niveau van comfort en rust voor haar gasten.

MAAR de muziek van de Oceanbar, onder in Eden Mar was veel te hard en bleef te hard. Waardoor je tussen 21.00 en 23.00 of langer niet goed op het balkon of in de kamer kon zitten. Neem dus niet kamer 1114 – 1117 en 1214-1217 of hoger. Als je niet tegen harde muziek kunt of voor de rust komt.

Ook kan de muziek van de Verandabar, in de buurt van het zwembad van Porto Mare, te luid zijn. Verder was er de 24-uurs klassieke muziek die rond het schuifdak van het binnenzwembad van Eden Mar te horen was. Er lagen kamers vlakbij.

Verder was Hotel Eden Mar een goed hotel. De kamer die ik had was leuk.

Hotel Porto Mare is rustiger behalve boven het podium naast de Verandabar en het zwembad van Porto Mare.

Het bad in de badkamer is erg smal.

Gereisd alleenreizend in augustus 2015

Perfect

Cor, 6-9-2015

Gewoon een geweldig hotel met een zeer goed ochtend ontbijt, heerlijke zwembaden en perfecte kamers en alles word super goed bij gehouden.
Gereisd met partner in augustus 2015

geweldig !

Linda, 27-8-2015

Geweldig hotel, grote kamers.

Hoe vaker je komt , hoe groter de kamer.

Lekker eten, super schone kamers.

Gereisd met partner in juni 2015

fantastisch

Niets op aan te merken, 4-8-2015

Op het hotel is niets aan te merken. Goede ligging, gratis bus naar centrum, eten prima, wordt dagelijks proper onderhouden, vriendelijk personeel, ...
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Eden Mar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Eden Mar in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Eden Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Eden Mar scoort een 8.86 uit 10 op basis van 120 reviews.