Beoordelingen Aparthotel Eden Mar****

Eden Mar****
107 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel Eden Mar****
Rua do Gorgulho, 2, P-9004-537, Funchal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Eden Mar**** in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Eden Mar**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel Eden Mar scoort een 9,0 uit 10, op basis van 107 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Eden Mar**** in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Eden Mar****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel Eden Mar**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 150 vakantiefoto's van Aparthotel Eden Mar**** vinden. Je kunt 2 video's van Aparthotel Eden Mar**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Portugal. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Madeira. Vergelijk Aparthotel Eden Mar**** met andere accommodaties in Funchal.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 volgende

60 beoordelingen over Eden Mar****

107 beoordelingen
8,9
8,7
8,9
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2013
"Gewoon fantastisch"vertalen
seynhaeve
8,0

13-9-2013 Enkel jammer van onze kamer, gelegen boven de laad en loskaai van het hotel en aan een supermarkt, wel met zicht op de oceaan.
Voor de rest een prachtig hotel met zeer goede keuken, vriendelijke en behulpzame mensen, 5 zwembaden, meer dan ligzetels genoeg, prachtige tuin, direct aan de Lido promenade en ideale uitvalbasis om uitstappen te maken. We zouden direct hetzelfde hotel nemen, weliswaar met een andere kamer.

met partner, Juni 2013
"Goed hotel"vertalen
Vera
7,0

25-6-2013 Mooi hotel met prachtige faciliteiten. Ook volwaardige Yoga, Pilatus en Aqua fitness lessen zonder extra kosten te volgen.
Kamers zijn wel wat gedateerde dan het aangrenzende Porto Mare hotel (zie mij andere review).

Opmerking over 2-kamerappartement junior suite met tuinzicht:
De kamer keek echter uit op een grote heg die al het licht weg nam en het uitzicht vrijwel geheel belemmerde. Aan de linkerkant keek je uit op een rood dak van de supermarkt. Het betrof kamer 1103. Kamer 1104 had ook beperkt zicht.
We hebben dit meteen gemeld bij de receptie en zij hebben het overigens uitermate goed opgepakt en we hebben een kamer in het Porto Mare deel aangeboden gekregen met fantastisch uitzicht. Kamer was ook iets nieuwer.
Zie de foto's ter illustratie de kamer met struikzicht.

met partner, Mei 2013
"Goed bevallen!"vertalen
jet
9,0

5-6-2013 Als kersvers bruidspaar werden wij hartelijk ontvangen met bloemen en fles champagne op kamer. De Junior suite lag mooi aan het zwembad met uitzicht op de oceaan. Schone kamer! Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Talen als duist/frans/engels is hen niet teveel. Eden Mar biedt veel faciliteiten waardoor een dag bij het hotel zeker geen straf was. Met de huurauto op pad raden wij niet aan als je van de hoofdwegen af gaat : zeer steile wegen en zoeken met moeite ondanks de tomtom naar de bewegwijzering/bezienswaardigeheden. Een georganisserde dagtocht is relaxter en leuker.
Madeira heeft veel te bieden. Wij zijn 15 dagen hier op honeymoon geweest en dat beviel prima. Er is een ongedwongen sfeer in het hotel. Prachtige buitenruimte met verschillende zwem/bubbelbaden en meer dan voldoende ligbedden. Ook handig de grote supermarkt aan de oceaanzijde onder het hotel. Ontbijtbuffet desgewenst incl.champagne! Met ons vijfjarige trouwjubileum komen wij zeker terug bij Eden Mar.

met partner, Feb. 2013
"Top hotel!"vertalen
r.nossin
10,0

26-2-2013 Eden Mar" is in alle opzichten een schitterend aparthotel, onderdeel van de Vila Porto Mare, 3 hotels met elkaar verbonden en gezamenlijke, mooie tuin. Wij verbleven er van 4-18 feb in een superior studio op de 1e verdieping, balkon met uitzicht op zwembad, tuin en zee. Comfortabel kingsize bed, 2p. bankje + tafel, eethoek en kitchenette. 2 badjassen en zwemhanddoeken in de badkamer, zodat je in de kamer kon omkleden. Elke dag schoonmaak. Klantvriendelijk, behulpzaam personeel. Uitstekende en betaalbare restaurants: Med (Mediterraanse), Alfama (Portugees) en Il Basilico (Italiaans, onze favoriet), ligt aan de buitenkant. 2 binnenzwembaden 28 gr met jacuzzi, veel gebruikt, 20 gr buiten in februari, grootste bad prachtig verlicht en relaxte muziek. je kunt ook naar buiten zwemmen. Gratis bus naar Funchal 7 x p.d. Elke dag live muziek in bar Portofino of Oceano, dansen of naar muziek luisteren. Gratis wifi. Veel ligbedden in de tuin. Parkeren huurauto geen probleem. Kortom een aanrader!

met partner, Okt. 2012
"Schitterend hotel"vertalen
Marion
10,0

6-11-2012 Een schitterend hotel op een schitterend eiland. De service is top en de kamers altijd even schoon en netjes evenals de balkons. Erg vriendelijk personeel. Bij het hotel is een mooie botanische tuin

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Mooi!"vertalen
Jan
9,0

19-8-2013 Geweest met een kindje van 14 maanden in aug. Heerlijke vakantie gehad.
Temperatuur is zeer aangenaam met kleine kinderen. 25 tot 30 graden en niet warmer. Heerlijk! Hotel is prachtig, ligging aan het porto mare hotel.
Gratis gebruik van al deze faciliteiten. Wij hadden een kamer met zeezicht. Heerlijk maar 's avonds wel vroeg koud door de oceaan bries. Helaas onder ons de supermarkt dus soms vroeg wakker door het ophalen van glas en afval. Maar desalniettemin een geweldige vakantie gehad. Wij hebben een auto gehuurd en madeira rond gereden. Dit is wel spannend want het is inderdaad en eiland met smalle steile wegen, maar wij vonden het goed te doen en aan te raden. Madeira is een prachtig eiland met veel diversiteiten in natuur.

met partner, Juli 2012
"Mooi en schoon hotel!!"vertalen
Marcel
9,0

13-8-2012 Dit hotel is heerlijk. Je kunt er prima zwemmen in meerdere zwembaden, je kunt er sporten in een kleine gym. Supermarkt zit aan de achterkant van het hotel, daar kun je echt alles halen wat je nodig hebt. Ik raad dus ook aan om je ontbijtje zelf te gaan halen, Dat hebben wij ook gedaan. Het scheelt je 9 euro per persoon per ontbijt. Er is wifi in de lobby en in de zithoek buiten. Er wordt ook elke dag schoon gemaakt in je kamer. De omgeving vond ik persoonlijk niet heel mooi maar als je lopend naar funchal gaat (20 min.) of met de bus (5 min.) dan kun je daar prima vertoeven. Het oude gedeeltje van Funchal is zeker de moeite waard! Kleine, smalle straatjes en leuke restaurantjes waar je zeer vriendelijk wordt ontvangen en behandeld. Hou je van een ochtend of middag op zee dan zou ik zeker voor 30 euro per persoon een boottripje boeken! Wij hebben zelfs walvissen gespot. En een ritje in de kabelbaan van Funchal is ook fantastisch.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Zeer goed hotel, service is SUPER"vertalen
P Swolfs
8,0

30-7-2012 Geen super de luxe, maar een 4 sterren hotel van een goede kwaliteit. De service is er super, en het personeel is echt aardig en behulpzaam, het is ze niet snel te veel. Mocht er n probleem zijn wordt deze snel op gelost.
Ruime en schone kamers, voorzien van een grote kluis. (mini laptop past er makkelijk in) WIFI alleen bij receptie trouwens en buiten in de lounge hoek.
Eden Mar, is de goedkoopste van Porte Mare en Residence. Maar als Eden Mar gast mag je aan alle activiteiten van de 2 andere hotels gebruik maken. Je kan kiezen waar je wil gaan ontbijten of eten of zwemmen.
Ze hebben een eigen busdienst (gratis) naar Funchal, even doorgeven aan receptie en je hebt vrijkaartjes, terugreis op vertoon kamerpasje (sleutel) Huur je een auto dan kun je deze ook gratis parkeren ophun terrein, of in de parkeergarage van Porto Mare.
Kortom SUPER vakantie gehad, in dit goede hotel

met jonge kinderen, Mei 2012
"Mooie appartementen"vertalen
Andrea
6,0
8,0

6-8-2012 De accomodatie is goed onderhouden en de app. zijn mooi en aardig schoon. Groot balkon en leuke kitchenette. Eden Mar ligt in een gezellige omgeving, alleen jammer dat het lido dicht is. De meeste app. hebben een rustig balkon en mooi uitzicht, alles heeft zeezicht behalve begane grond en 1e verdiep. zitten bomen voor. Dus niet extra gaan betalen voor zeezicht, hoeft niet. En de app. met volzeezicht hebben helaas een erg lawaaierig parkeerplaats als uitzicht beneden en dankzij de (super) supermarkt beneden gaat het wegrijden en parkeren van auto's tot 22 uur door. Erg jammer! Het personeel is erg vriendelijk en doet erg zijn best. De zwembaden zijn heerlijk, binnen zelfs verwarmd! Voor kinderen is er een speeltuintje. De bar (zwembad) is qua drankjes goed, maar salade lijkt niet vers gemaakt.Geen animatie in juni. Naast het hotel een drankwinkeltje waar je de lokale drankjes eerst mag proeven, leuk! en ook een aantal goede restaurants. Lopen naar Funchal makkelijk plus gratis bus.

met jonge kinderen, Apr. 2012
"Superieure kwaliteit in dit resort"vertalen
heer Fransoo
10,0

14-4-2012 Dit is echt een heel goed hotel. Het is geen decadente luxe, eerder een zeer goed 4 sterren hotel. Maar alles is kwalitatief perfect in orde. Het hotel is zeer goed onderhouden, de kamers zijn zeer groot (overweeg om bij te betalen voor een suite - die zijn gigantisch). Prachtige tuin. Het hotel vormt een geheel met nog twee andere hotels, maar eigenlijk voelt het aan als één groot resort. Zeer rustig, toch veel faciliteiten. Volgens mij een van de beste opties in Funchal.

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?