Aparthotel Dorisol Florasol **

Dorisol Florasol

74 reviews over Aparthotel Dorisol Florasol in het Nederlands

Prima accommodatie!

Fam. Crezee, 28-7-2017

Op Zoover zagen we van tevoren dat het appertementen hotel maar een 6,9 kreeg. Daardoor waren onze verwachtingen niet al te hoog gespannen. Wij kregen echter een kamer op de eerste verdieping aan de straatzijde, boven de ingang. Dit appartement was onlangs gerenoveerd en was echt geweldig! Alles nieuw en brandschoon!

Al was de straat soms wel wat lawaaierig, we zaten ook eerste rang als het ging om wat er allemaal in de straat gebeurde. Ons ruime balkon was voorzien van een echte loungebank en een tafel met 2 stoelen. Heerlijk in de schaduw want op een balkon met zon zou je hier wegbranden! De temperatuur op het balkon was zeer aangenaam.

De rest van het hotel is inderdaad enigszins gedateerd maar wel schoon en het personeel is erg vriendelijk. De bedden zijn ook echt prima! Twee losstaande box-springs die ook nog als nieuw waren. Aan het plafond in de kamer hangt een ventilator, die ervoor zorgt dat het ook s nachts aangenaam blijft in het vertrek.

Het keukentje is goed ingericht voor 2 personen. Koken is hier niet nodig, want in de straat zijn veel restaurantjes die elkaar driftig beconcureren waardoor de prijzen laag zijn. Voor gemiddeld 20 euro kun je hier een 3 gangenmenu gebruiken inclusief de drank.Voor wie wel zou willen koken zijn de 2 elektrische kookplaten voldoende om een eenvoudige maaltijd op te bereiden. Het ontbijt, wat inclusief is, is heerlijk! Een mooi buffet met wisselende gerechten. Voor elk wat wils. Bij aakomst hebben we de eerste avond ook gebruik gemaakt van het dinerbuffet. Het kostte maar 10 euro maar dat viel erg tegen. We hebben dit dan ook geen enkele keer meer gedaan, mede ook omdat de restaurantje in de buurt zo goed waren!

Het zwembad is heerlijk. De bedjes en parasols zijn wel wat oud maar voldoen echt nog prima!

Kortom echt en 3 sterrenhotel voor mensen die gaan voor een goede prijs-, kwaliteitsverhouding.

Gereisd met partner in juli 2017

We vonden het een fijn en schoon hotel.

dhr. F.W.H. Habing, 15-3-2017

De ligging van het hotel is goed. Het personeel was vriendelijk, goede service en veel dingen waren bereikbaar op loopafstand. We reizen al jaren met/via touroperator en zijn altijd naar tevredenheid behandeld en geïnformeerd.
Gereisd met partner in september 2013

Goed 3 sterren hotel

Ton Boom, 6-9-2016

Voor 3 sterren een goed hotel,ligt op zeer mooie plaats,veel leuke restourantjes in de buurt, Zeer vriendelijk personeel ,ER word ieder dag schoongemaakt ,2 keer in de week worden de lakens verschoond,Het is wel een oud hotel,ik ben in dit hotel meer dan 40 keer geweest.
Gereisd alleenreizend in mei 2016

Warm en gehorig

A., 8-8-2016

Als onderdeel van fly-drive 3 nachten in dit hotel verbleven. Kregen een ruim appartement met keukentje en woonkamer en 2 balkons. Geen airco of enige toevoer van verse lucht. Alleen balkon deuren open maar dan herrie van buiten. Helemaal stuk van de hitte 's nachts. Gehorig van schuivende stoelen op andere kamers. Ontbijt niet extreem veel keuze maar wel op aanvraag vers gebakken eieren. Lekker buiten ontbijten in de koele ochtend. Zwembad heerlijk, op 4e verdieping. Stoelen en parasol altijd wel beschikbaar.

Lopen naar oude centrum kost je zeker 40 minuten. Pak een taxi of stadsbus. Wel genoeg restaurantjes in de straat van het hotel.

Uitzicht buiten is alleen maar andere (betere) hotels.

Kamer niet echt schoongemaakt alleen het bed opgedekt. Haren van vorige gasten zaten nog in het bad-putje. Kies een ander hotel.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mager zesje voor een 3 sterrenhotel

H. de Reus, 2-6-2016

Het hotel ligt in een toeristische gebied aan een drukke weg. Restaurants en winkelcentra zijn in de buurt aanwezig. De zee is in de buurt, maar er zijn geen zwemmogelijkheden. Er was wel een zwembad op het terras van het hotel (vierde verdieping) en er waren ligstoelen aanwezig.

De tweepersoonskamer was ruim, maar had een plavuizen vloer. Dat betekende dat het erg gehorig was en dat je mocht meegenieten van schuivende meubelstukken van buren. In de kamer was voldoende (gedateerd) meubilair aanwezig. Verder een antieke 33 cm beeldbuis t.v., met een beperkt aantal zenders. Waarschijnlijk was de t.v. net zo oud als het hotel.

Het sanitair oogde niet schoon. Er zaten schimmelplekken op de douchemat en op de kitranden. Er was geen plaats om een toilettas neer te zetten. De leertjes van de kranen waren kennelijk al langere tijd niet vervangen, want er was geen kraan die niet lekte. ' s Nachts een raam open zetten leverde veel verkeersherrie op. Daarom maar besloten om de airco aan te zetten.

Positief: hier was wel een ruim balkon met droogrek en de kamer was ruim.

In de ruimte bevindt zich ook een keukenblok met kookplaat, een koelkast en een magnetron. Het ontbijt was prima, er was voldoende keus.

Helaas geen WiFi signaal op de kamer. Wel in de lobby en bij de bar, maar met een zwak signaal. Het hotel beschikt slechts over zo' n 10 parkeerplaatsen, die bovendien slecht bereikbaar zijn. Het alternatief is in de buurt betaald parkeren, maar dat loopt al gauw op.

Waardering als 3 sterrenhotel: 6 (met name vanwege de gehorigheid, de slechte staat van het sanitair en het ontbreken van een fatsoenlijke parkeervoorziening)

Gereisd met partner in mei 2016

fijn verblijf

ank, 2-5-2016

gedateerd maar goed hotel. Ondanks andere negatieve beoordelingen hebben wij het hier heerlijk gehad. Kamer 311 aan zeekant.Balkon. Transferbusje vanaf vliegveld, ook gratis elk uur hotelbusje naar centrum Funchal.Bushalte tegenover hotel, wel lange trap af/weer op. Omgeving stikt van de goedkope eettentjes, gezellige boulevard. goed niet al te groot zwembad. Rustig. schoon, matras keihard en wifi alleen in hotelhal (enige 2 minpuntjes). Badkamer goed, douche afneembare kop. Direct naast hotel evt. autohuur. Modern winkelcentrum ong.kwartier lopen. excursies heel leuk, goed verzorgd.Uitgebreid ontbijtbuffet. Fijne vakantie gehad
Gereisd met partner in april 2016

Fijn Familie Hotel

Ton Boom, 2-5-2016

Voor een 3 sterren app. hotel is dit een oud maar zeer prettig hotel, Ik kom al jaren op Madeira en ben een ervaren wandelaar. Dit hotel is voor deze doeleinden prima als uitval basis om je tochten te onder nemen . Het hotel personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel heeft,een zwembad en een mooie kleine tuin ,Ook voor kinderen is er een speelhoek. Verder in de omgeving leuke restaurantjes en een promonade bij de zee waar je kunt wandelen. Het hotel heeft een goed restaurant. Het hotel is oud de kamers zijn schoon en worden elke dag schoon gemaakt ,handdoeken en het bed worden twee keer in de week verschoond. De prijs is redelijk voor een 3 sterren hotel. Ik heb het eiland Madeira meer als 100 maal bezocht,waar van ik meer als 50 keer in dit hotel ben geweest.Voor mij en ook voor veel andere bezoekers een fijn hotel in die prijsklasse. .
Gereisd alleenreizend in februari 2016

goed 3 sterren hotel

Ton Boom, 4-10-2014

Flora Sol is goed 3 sterren hotel app.de ligging is uitsteken veel kleine en goede resautrants,Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.De kamers worden elke dag schoongemaakt . De prijsverhouding is goed.

Voor de kinderen een klein zwembad en speel toestellen. .

Gereisd alleenreizend in september 2014

Redelijk

Yvonne, 22-8-2014

Apart hotel Florisol is erg gedateerd. Wij hadden een appartement genomen vanwege de ruimte en de koelkast/keukentje. De keukens zijn geheel ongeschikt voor koken. Inhoud kastjes is zeer onder de maat. Wij maakte alleen gebruik van de koelkast ivm wijntje of biertje op je eigen terras, en water en kaas voor de broodjes die we meenamen voor de wandelingen. Dat ging dus goed. Hotel is aan renovatie toe. Personeel is vriendelijk. We hadden 3 dagen geen warm water. Hotel is niet duur, wij hadden half pension. Eten was voldoende. Prijs/kwaliteitverhouding si dus wel goed.
Gereisd met partner in augustus 2014

Absoluut Geen 3 sterren waard!!!

H. Goosens, 14-10-2013

Hotel is hoognodig aan renovatie toe! We hadden een ruim appartement! Twee balkonnetjes, inclusief roestig hekwerk en scheuren in de muren. Uitzicht is wel mooi! Badkamer en keuken zijn kruiphokjes. Keukenkastjes zien er vreselijk uit van binnen. Het is niet prettig zitten op die bedbank! Ontbijt is niet echt bijzonder! Het vult! Avondeten ook niet bijzonder, op dag drie zijn we maar uit wezen eten! Dat was heerlijk. Dankzij het team van de touroperator omgeboekt naar hotel Madeira Panoramico, war een vreselijk groot verschil. Voor ons was Dorisol florisol: treurasol pleuropsol!

Groot compliment voor het team van touroperator!

Gereisd met partner in oktober 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Dorisol Florasol bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Dorisol Florasol in Funchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Dorisol Florasol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Dorisol Florasol scoort een 6.99 uit 10 op basis van 96 reviews.