Vraag en Antwoord Madeira

Even geduld a.u.b.

Lettergrootte: A A A

het weer op Madeira eind april (0 reacties)
prive1000
26-3-2013
Wij zijn van plant om op 25 april naar Madeira te gaan. Nu vragen wij ons af of het dan meestal al lekker zomer weer is op Madeira? Of zou het dan nog koud kunnen zijn dat je `s avonds nog een jas aan moet? Is er eind April nog een grote regenkans?

vidamar resorts (0 reacties)
Helma
10-1-2013
Kan ik hier glutenvrij eten, of in de buurt??.Is er een gelegenheid om zelf eten te bereiden bij vidamar resorts- Madeira??

Ziekenhuis en in het bijzonder de cardiologie. (0 reacties)
P.W.J. Meijn
17-9-2012
Geachte mevrouw, meneer, Wij hebben het plan opgevat om volgend jaar een of twee weken naar Madeira te gaan. Na overleg met de cardioloog van mijn vrouw, was zijn antwoord dat hij er alleen maar achter staat als er goede voorzieningen zijn voor hartpatiënten. Mijn vrouw heeft ook een ICD, interne cardiologe defribilator, geïnplanteerd gekregen, die in geval van nood haar hartslag corrigeert en eventueel het hart corrigeert, als het gaat defribileren. Al met al waarschijnlijk een moeilijke vraag voor u, omdat een arts niet graag zal zeggen dat hij voor bepaalde activiteiten niet voldoende opgeleid is. Onze cardiloog heeft het liefste dat we alleen naar grote plaatsen gaan waar goede cardiologe instanties zijn. Voor hetzelfde geld zijn er op Madeira wel goede en gespecialiseerde cardiologen aanwezig. Hopelijk dat u ons toch nog enigszins kunt voorlichten omtrent de huidige medische en cardiologische situatie op Madeira. Het is natuurlijk ook belangrijk voor de ziele rust van mijn vrouw, als zij weet dat er in tijd van nood, goed voor haar gezorgd kan worden. Aan uw antwoord zullen wij natuurlijk absoluut geen concequenties verbinden en het gewoon als een welgemeend antwoord beschouwen. Misschien dat u kunt informeren bij de hostessen die daar op Madeira werken. Zij weten meestal veel meer dan wij denken. Bij voorbaat reeds hartelijke dank voor uw bemoeinissen. Met vriendelijke groet, P.Meijn.

stranden (0 reacties)
Wim
14-9-2011
zijn er stranden op madeira, zijn dat zand of kiezelstranden.

Panoramico Funchal (0 reacties)
Lia
11-5-2011
26 mei ga ik met een groepsreis naar Madeira. Wie gaat er nog meer, ik ga nl. alleen en zoek alvast reisgenoten.

Calheta: Quinta das vinhas (0 reacties)
linda
9-4-2011
Heeft iemand ervaringen met Quinta das Vinhas? Heeft iemand nog tips voor avontuurlijke activiteiten op Madeira en tips voor een mooie wandelroutes?

hotel Torre Praia op Porto Sant (0 reacties)
Yolanda
21-12-2010
Wij willen met de boot/ferry van Madeira naar Porto Santo en verblijven daar in hotel Torre Praia(aan het strand). Weet iemand of dit hotel op loopafstand van de haven ligt? En hoever is dat dan? Op een hotelwebsite staat 2 minuten afstand van de haven, maar het reisbureau rekent 38 euro voor de transfer van ons gezin.

Supermarkt met glutenvrije producten op Madeira? (0 reacties)
Maaike
15-10-2010
Kan iemand vertellen of er op Madeira een supermarkt is met wat glutenvrije producten (glutenvrije pasta en glutenvrij brood bijv.)? Alvast hartelijk dank voor de informatie.

vakantie in dec met een kind van vijf (1 reacties)
annet
1-10-2010
Is Madeira geschikt om er heen te gaan in dec met een kind van vijf? We willen van 23 dec tot 30 dec daar vakantie houden. Wandelen, zwembad enz.

Marleen
6-10-2010
Hoi Annet, Als je kind graag wandelt(zelf stapt) kan je wandelen langs de levada's; deze zijn eerder vlak. Zorg wel voor een goede informatie vooraf welke wandelingen je kan doen en welke geen aanrader zijn. Sommige paden zijn maar 50 cm breed en hebben een steile afgrond (soms zonder bescherming). Er zijn ook een aantal levada's gesloten door het slechte weer van het voorjaar (info te verkrijgen bij het infokantoor in Funchal). Er zijn boekjes te verkrijgen in de boekhandel met verschillende wandelingen ( in België of in Nederland). Er zijn een aantal openbare zwembaden. Bij de keuze van een hotel kan je misschien nakijken of er een kinder zwembad is. Groetjes, Marleen

vakantie 2011 (0 reacties)
jan
2-4-2010
Wie weet een leuke appartementen complex op Madeira voor 13 personen? Opgedeeld in 4 appartementen en een zwembad erbij? Graag tot horens?

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...