Vakantiehuis Raposeira de São João *****

9,6

47 reviews over Vakantiehuis Raposeira de São João in het Nederlands

Steeds opnieuw genieten!

Rikie van der Veer, 12-10-2017

Een heerlijk plekje waar we ons jaarlijks laten verwennen in de Bed & Breakfast. De locatie is top, het huis prachtig, de gastheren Noud en Peter doen er alles aan om het je naar je zin te maken en het eten is verrukkelijk. Op Madeira ontdekken we nog steeds nieuwe plekjes om te bekijken en we ontmoeten iedere keer opnieuw lieve mensen. Wij komen er graag weer terug, want inmiddels voelen wij ons helemaal Thuis op Madeira!
Gereisd met partner in april 2017
Peter, eigenaar, 14-10-2017
Dank je wel, Rikie voor deze opnieuw fijne beoordeling. Ook wij vinden het steeds gezelliig als jullie weer komen. Ook wij leren steeds nieuwe dingen op het eiland, en we vinden het erg leuk om anderen daar ook van te laten genieten. Jullie geslaagde vakantie is onze voldoening!

Top vakantie in een top woning met super eigenaren

Anneke Bolt, 12-10-2017

Wij zijn in januari naar Madeira geweest in het huis Raposeira de São João van Peter en Naud . We hebben een top vakantie gehad in een schitterende woning met een prachtig uitzicht. De woning is perfect ingericht en de bedden liggen heerlijk. Verder is alles goed schoon en de verzorging was uitmuntend. Peter en Naud halen alles uit de kast om het je naar de zin te maken zowel qua eten als je te vertellen waar je beslist even moet kijken.

Super wij komen zeker weer .

Gereisd met partner in januari 2016
Peter, eigenaar, 14-10-2017
Dank je wel voor je mooie beoordeling, Anneke. Fijn dat jullie een mooie week hebben genoten in jullie drukke voorjaar! We kijken alweer uit naar jullie volgende bezoek!

Fantastisch, was een fantastische week

Hans Daleman, 11-10-2017

Voor iedereen die het nog niet weet. Het huis op Madeira is geweldig en de omgeving is prachtig. Dit alles valt echter compleet weg tegen de mega waanzinnige gastvrijheid van Peter en Noud. De mannen die het eiland afstropen om voor je vrouw, die een vervelende allergie heeft, een maaltijd te kunnen maken met gerechten die ze jaren niet heeft kunnen eten. Peter die meegaat om via het geitenpad naar de bar beneden te klauteren ( 1,5 uur lopen ) waar Noud dan al zit te wachten en je na een gezellig samen zijn, als een taxi weer naar boven brengt. En dat allemaal voor noppes. De goede adviezen waar je heen kan gaan op welke tijd. Wat zijn de mooie routes die je gereden/ gelopen moet hebben. Wie nodigt je s,avonds uit voor nog een drankje, wie zorgt voor een super ontbijt in de ochtend zon? Juist, Peter en Noud. Oké, het laatste stukje naar het huis is ietwat steil en uitdagend, maar dat maakt het ook speciaal. Het was een topweek.
Gereisd met partner in maart 2017
Peter, eigenaar, 14-10-2017

Dank je wel voor je lovende beoordeling, Hans. Eerlijk is eerlijk, we schoten heel even in de stress toen we van de allergie van Sylvia hoorden. Maar niet voor niets schrijven we in onze website dat we rekening houden met dieetwensen of - eisen van onze gasten. En dat nemen we serieus!. Een goede vriendin van ons heeft dezelfde allergie, dus we hadden een uitstekende vraagbaak en toen werd het de sport om allerlei gerechten te maken die ze in restaurants door de gegarandeerde aanwezigheid van de gewraakte foute E-nummers met zekerheid niet kan eten. We stelden ons voor hoe stressvol een vakantie moet zijn als je voor het eten niet weet of je na het eten wel of niet doodziek naar bed moet. Dus bedachten we dat we jullie eens een écht ontspannen week konden bezorgen door gegarandeerd zonder de foute E's te koken. Wij vonden het een plezier om te zien dat dat lukte!

Graag tot ziens. De volgende keer ook voor ons geen stress, want we weten nu precies hoe het werkt.

Geweldige vakantiewoning

Ria en Theo, 9-9-2017

We hebben 11 dagen mogen genieten van deze vakantiewoning waar het aan werkelijk niets ontbreekt. Daarnaast staat de woning in een prachtige en rustige omgeving met uitzicht op een mooie omgeving en de oceaan.
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke ervaring

gereisd met partner, 16-5-2017

Wij hebben 14 dagen in het huis van de eigenaren gewoond. Schitterende locatie met uitzicht op de oceaan. Op het mooie terras kon je genieten van de rust en het prachtige uitzicht. De avonden konden wel eens fris zijn maar er lag voldoende hout om een heerlijk vuurtje te stoken in de hout kachel .Het contact met de eigenaren voor en na onze vakantie was erg prettig.
Gereisd met partner in mei 2017

Thuiskomen

maddy en frank, 30-12-2016

Met één woord samen te vatten, Fantastisch.

De ligging, het uitgebreide ontbijt, het bijzondere lekkere eten s avonds, de ruimte van de b&b, het mooie huis;

En vooral zijn Peter en Noud mensen met een oeverloze passie voor hun inzet van de verhuring b&b. We zijn hartelijk ontvangen geweest en in de b&b stonden fruit, koekjes en een fles wijn voor ons klaar ; de hygiene dragen ze hoog in het vaandel, ze zijn ook heel behulpzaam met uitleg wat te doen in de omgeving en op het eiland. We waren er in december en dan is het weer niet altijd wat je in madeira zou verwachten maar door de aanbevelingen die zij doen door nazicht via webcams over het eiland , hebben we onze dagen zinvol kunnen vullen.

Wat ik er ook bij wil vermelden dat zij je niet storen en bijna onzichtbaar zijn als je dit wenst en toch heel dichtbij voor info .

Heerlijk verblijf met heerlijke gastheren. Een dikke pluim.

Jullie zien ons zeker weer bij een volgende verblijf.

Gereisd met partner in december 2016
Peter, eigenaar, 14-10-2017
We zien jullie graag terug, Frank en Maddy. Ook al was het maar een kort verblijf, het waas gezellig om jullie te gast te hebben!

Gastvrijheid op een schitterende locatie

Roelie en Mirjam, 28-11-2016

Onze gastheren, Noud en Peter, waren inmiddels al in hun huis gearriveerd, dus wij (moeder en dochter) hebben gebruik gemaakt van de B&B formule. Het huis zelf staat op een schitterende locatie met uitzicht op de oceaan en weg van alle drukte. De gastenkamer is met aandacht ingericht en van alle gemakken voorzien. Wij zijn door Noud en Peter echt in de watten gelegd. 's Morgens kregen we een uitgebreid ontbijt, 's avonds werd er heerlijk gekookt en onder genot van een glaasje wijn hebben we heel wat afgeboomd. Verder werd er elke dag meegedacht wat wij zouden kunnen ondernemen. De tips/adviezen hebben we van harte aangenomen. Om wat meer van het eiland te willen zien is een (huur)auto aan te raden. De steile en smalle toegangsweg naar/van het huis was voor ons een kleine beproeving, maar dat was het zeker wel waard. Zo is het voor ons een onvergetelijke vakantie geworden.
Gereisd met partner in november 2016
Peter, eigenaar, 14-10-2017
Dank je wel, Mirjam! Je schrijft dat een huurauto aan te raden is. Wij zouden dat nog wat sterker willen zeggen: een huurauto is absoluut noodzakelijk. Het openbaar vervoer in het westen van Madeira is onvoldoende om gegarandeerd vanaf de luchthaven naar ons huis te kunnen komen, of terug, als je op tijd moet zijn om je vliegtuig te halen. Een taxi is dan relatief duur, voor de drie kwartier durende taxirit van of naar de luchthaven betaal je een prijs waar je misschien wel drie dagen een auto voor had kunnen huren. Maal twee betekent dat dat je de kosten voor een huurauto voor een week er alweer helemaal uit hebt. Bovendien stelt een eigen auto je in staat om alle hoeken van het eiland te veerkennen, zelfs de oostpunt die het verst weg ligt met ca. 60 kilometer over de weg.

Prachtig huis, heerlijke plek

Els, 19-8-2016

Dit is een prachtig huis, praktisch en stijlvol ingericht op een rustige plek. Fantastisch uitzicht vanaf het terras. Dichtbij veel wandelroutes, winkel is kwartiertje verder met de auto. Een aanrader, dit huis!
Gereisd met partner in augustus 2016

Prachtig ruim huis in een rustige omgeving

Ada Groeneveld, 30-6-2016

Huis met veel ruimte en alle gemak.

Schitterende ligging met uitzicht op heuvel en zee.

Heerlijk terras met verschillende zitjes.

Het laatste stuk van de weg naar het huis is erg steil en smal.

Gereisd met partner in juni 2016

Zijlstra, 25-6-2016

Top B&B! Super vakantie gehad. Heerlijk eten, fijne gastheren en een mooi eiland. We gaan zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in maart 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Raposeira de São João in Faja da Ovelha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Raposeira de São João zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Raposeira de São João scoort een 9.6 uit 10 op basis van 50 reviews.