9,6

Uitstekend

44 reviews over Vakantiehuis Raposeira de São João in het Nederlands

Heerlijke ervaring

gereisd met partner, 16-5-2017

Wij hebben 14 dagen in het huis van de eigenaren gewoond. Schitterende locatie met uitzicht op de oceaan. Op het mooie terras kon je genieten van de rust en het prachtige uitzicht. De avonden konden wel eens fris zijn maar er lag voldoende hout om een heerlijk vuurtje te stoken in de hout kachel .Het contact met de eigenaren voor en na onze vakantie was erg prettig.
Gereisd met partner in mei 2017

Thuiskomen

maddy en frank, 30-12-2016

Met één woord samen te vatten, Fantastisch.

De ligging, het uitgebreide ontbijt, het bijzondere lekkere eten s avonds, de ruimte van de b&b, het mooie huis;

En vooral zijn Peter en Noud mensen met een oeverloze passie voor hun inzet van de verhuring b&b. We zijn hartelijk ontvangen geweest en in de b&b stonden fruit, koekjes en een fles wijn voor ons klaar ; de hygiene dragen ze hoog in het vaandel, ze zijn ook heel behulpzaam met uitleg wat te doen in de omgeving en op het eiland. We waren er in december en dan is het weer niet altijd wat je in madeira zou verwachten maar door de aanbevelingen die zij doen door nazicht via webcams over het eiland , hebben we onze dagen zinvol kunnen vullen.

Wat ik er ook bij wil vermelden dat zij je niet storen en bijna onzichtbaar zijn als je dit wenst en toch heel dichtbij voor info .

Heerlijk verblijf met heerlijke gastheren. Een dikke pluim.

Jullie zien ons zeker weer bij een volgende verblijf.

Gereisd met partner in december 2016

Gastvrijheid op een schitterende locatie

Roelie en Mirjam, 28-11-2016

Onze gastheren, Noud en Peter, waren inmiddels al in hun huis gearriveerd, dus wij (moeder en dochter) hebben gebruik gemaakt van de B&B formule. Het huis zelf staat op een schitterende locatie met uitzicht op de oceaan en weg van alle drukte. De gastenkamer is met aandacht ingericht en van alle gemakken voorzien. Wij zijn door Noud en Peter echt in de watten gelegd. 's Morgens kregen we een uitgebreid ontbijt, 's avonds werd er heerlijk gekookt en onder genot van een glaasje wijn hebben we heel wat afgeboomd. Verder werd er elke dag meegedacht wat wij zouden kunnen ondernemen. De tips/adviezen hebben we van harte aangenomen. Om wat meer van het eiland te willen zien is een (huur)auto aan te raden. De steile en smalle toegangsweg naar/van het huis was voor ons een kleine beproeving, maar dat was het zeker wel waard. Zo is het voor ons een onvergetelijke vakantie geworden.
Gereisd met partner in november 2016

Prachtig huis, heerlijke plek

Els, 19-8-2016

Dit is een prachtig huis, praktisch en stijlvol ingericht op een rustige plek. Fantastisch uitzicht vanaf het terras. Dichtbij veel wandelroutes, winkel is kwartiertje verder met de auto. Een aanrader, dit huis!
Gereisd met partner in augustus 2016

Prachtig ruim huis in een rustige omgeving

Ada Groeneveld, 30-6-2016

Huis met veel ruimte en alle gemak.

Schitterende ligging met uitzicht op heuvel en zee.

Heerlijk terras met verschillende zitjes.

Het laatste stuk van de weg naar het huis is erg steil en smal.

Gereisd met partner in juni 2016

Zijlstra, 25-6-2016

Top B&B! Super vakantie gehad. Heerlijk eten, fijne gastheren en een mooi eiland. We gaan zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in maart 2016

Jammer dat je geen 11 kan geven!

Violet, 19-4-2016

Mocht je je afvragen of je als alleengaande zónder auto ook een paar dagen in de B&B kunt verblijven zonder je te vervelen dan zeg ik luidkeels "Ja!!!" Een ronduit ideale locatie om je vakantie in de stad Funchal af te wisselen met een paar dagen in de prachtige omgeving van Raposeira de São João.

De eigenaren Noud en Peter hebben werkelijk álles in huis (letterlijk én figuurlijk) om je verblijf onvergetelijk te maken!

Gewèldige dagen gehad; nogmaals hartelijk dank jongens!

Muito Obrigadaaa!

-prachtige omgeving, goeie tips van de heren waar je zoal heen kunt gaan, desgewenst gezamenlijk...

-ontbijt om je vingers bij af te likken; bijzonder uitgebreid

-op verzoek kun je 's avonds meegenieten van een héérlijke 3-gangenmaaltijd in zeer prettig gezelschap van dit 'gouden duo'

-een aangenaam, leuk ingericht en zeer comfortabel verblijf voor de B&Bgasten met een heel fijn terras en eigen ingang

-schitterend huis met mooie tuin en prachtig uitzicht op bergen en zee

-Prijs is zéker aan de lage kant vergeleken met wat je krijgt in kwaliteit en gastvrijheid!

-Over de kindvriendelijkheid: ik denk dat het voor kleine kinderen hier niet geschikt is. Oudere kinderen die meegaan in wat de volwassenen ook doen (o.a. levadatochten e.d.) kunnen hier wel goed uit de voeten. Daar hoef je ook niet op te letten ivm veiligheid door ligging van het huis op schuingelegen helling.

Gereisd alleenreizend in april 2016
Accommodatie-eigenaar
Dank je wel, Violet, voor je prachtige beoordeling. Wat je schrijft over de kindvriendelijkheid is absoluut terecht. We hadden de keus: of het huis kindvriendelijk maken, maar dat zou betekenen: alle leuke dingen achter slot en grendel, gooi-en-smijt servies, een groot hek voor de tuin zodat het uitzicht gestreept wordt door de tralies (en dan nog...) kortom het huis uitkleden en in een soort dierentuin gaan zitten; ofwel het huis laten zoals het is: aantrekkelijk ingericht voor volwassenen met smaak en het uizicht vrijlaten. We begrijpen toch al niet zo goed wat ouders met heel jonge kinderen op Madeira zoeken. Het is een supersteil eiland met weinig (kunstmatig) strand dus je bent hier de hele dag politieagent. Ga gewoon naar Domburg met die kleintjes en je hebt zelf ook rust. Of, als je dan toch lang in een vliegtuig wilt met ze, ga dan (goedkoop) naar de Canarische eilanden voor een strandvakantie. Misschien rust je dan zelf ook nog wat uit...

Hier komen we steeds weer terug!

Rikie van der Veer, 4-4-2016

We zijn nu voor de derde keer bij Noud en Peter in de bed&breakfast en worden weer heel erg verwend met een prachtige omgeving, een heerlijke kamer, bijzonder prettig gezelschap en overheerlijke uitgebreide ontbijtjes. Of zeg maar rustig, iedere dag opnieuw een bijzonder smakelijk ontbijt, waar je de hele dag op kunt teren.

Natuurlijk maken we ook weer gebruik van de mogelijkheid om hier te dineren, want ook dat is iedere keer overheerlijk. Dat alles gecombineerd met een prachtig eiland met inderdaad overal bloemen, maar ook met een woeste natuur, maakt dat we heel graag weer terug komen naar Madeira!

Accommodatie-eigenaar
Dank weer voor de mooie beoordeling. Dankzij jullie ;-) konden wij nu ook kennismaken met het functioneren van de gezondheidszorg, die snel voor een pleister op de wonde - en meer - zorgde. Weer een goede ervaring rijker! We hopen dat die wond intussen goed genezen is. Goede leer voor iedereen: neem op reis altijd je europese zorgpas mee. Het Centro de Saude helpt je ook wel zonder, maar dan moet je afrekenen. Met de zorgpas zijn ze helemaal tevreden, maar het moet wel de blauwe Europese zijn. Hier ging het om een handwond na een val, die gehecht moest worden, maar bij grotere probleem moet je zonder pas wellicht hoge bedragen voorschieten.

Geweldige ervaring, huis en eiland!

Klaas en Petri uit Nederland, 22-3-2016

Een gezellig ingericht, niet te massaal, huis op een prachtige plek; Dicht bij al het moois van Madeira.

Gecombineerd met twee geweldige gastheren.

Kortom een TOP vakantieplekje.

Wij waren er een week B&B en komen er vast terug

Gereisd met partner in maart 2016

We hebben het geweldig gehad!

Jan Lagrand en Toos Weel, 21-3-2016

De accommodatie was goed, de omgeving was prachtig, de verzorging was top, Noud en Peter waren zeer attent, de optie om bij het diner aan te schuiven was het beste dat we konden doen.

We weten niet wat 'beter' had gekund!

Gereisd met partner in februari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Raposeira de São João in Faja da Ovelha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Raposeira de São João zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Raposeira de São João scoort een 9.58 uit 10 op basis van 47 reviews.