Hotel RIU Palace Madeira ****

8,8

102 reviews over Hotel RIU Palace Madeira in het Nederlands

uitstekend hotel

Marja van Veen, 10-8-2017

Mooi, schoon hotel. Ruime kamers .Service is meer dan goed. Eten vonden wij wat minder, maar verhongeren doe je er echt niet. Entertainment is drama, in de avonden is er ook niet veel in het hotel, en ook rondom het hotel valt er niets te beleven, maar met de bus voor de deur, gezellig naar Funchal.
Gereisd met partner in augustus 2017

Perfect hotel

H&T, 8-7-2017

Uitstekende verzorging, vriendelijk personeel, heerlijke buffetten. Wij hadden all-inclusive en dat betekende dat regelmatig aan ons werd gevraagd of wij iets wilden drinken.
Gereisd met partner in mei 2017

TOP hotel

Jo Brouwers, 25-6-2017

TOP hotel, niks op aan te merken. Mooie kamer met heerlijke bedden. Bediening is heel vriendelijk en servicegericht. Restaurant is uitstekend. Trekt vooral een ouder publiek. Inrichting is stijlvol klassiek. Levada wandeling van Camacha naar Monte is aanrader, wandeling van Camacha naar Assomada bevat enkele zeer gevaarlijke passages
Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldig

Familiegroep, 14-5-2017

Niets op aan te merken, kamers keurig, eten geweldig veel keus en erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in mei 2017

fantastisch

yvonnevalk, 9-5-2017

het is er rustig. Weinig kinderen.
Gereisd met partner in december 2016

Heel goed hotel ,eten kan niet beter

Jc, 3-5-2017

Het eten is echt goed iedere dag wat anders

Het personeel is aardig en helpen overal mee

Er wordt ook geen handdoekje leggen gedaan bij het zwenbad

Gereisd met partner in mei 2017

ik wil weer terug wat mis ik dit!

Inge, 20-4-2017

Een gigantisch goed hotel met alles wat je je maar wensen kan, het ziet eruit als een paleis en dat is het ook. Eten eten eten en de wijn wordt constant bijgeschonken. Wij hadden een kamer met uitzicht op de oceaan, super luxe en heel ruim. Al het personeel was vriendelijk en heel behulpzaam. We hadden all inclusive en zelfs de cocktails en sterke drank waren inbegrepen. Dus we keken 's avonds na het diner naar een leuke show/entertainment, onder het genot van heerlijke drankjes. De omgeving is ook fantastisch, er is genoeg te doen en beleven, vooral hele mooie wandelingen. Fantastisch eiland.
Gereisd met partner in januari 2017

Geen palace

Familie Rodriguez , 7-10-2016

Goed hotel, wat wel wat verouderd is en gelegen in een zeer rustige omgeving. Niet zo geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Eten is goed, maar ben in een palace beter gewend, er werd niet op tijd bijgevuld, en wat me al vaker op is gevallen bij riu is dat er wel hard gelopen wordt als er enqueteformulieren ingevuld moeten worden... De obers zijn soms wat te traag met het opnemen van je bestelling, en sommige lopen met n chagrijnig gezicht. Op de kamer ligt nog vloerbedekking... aan de receptie is vaak chaos, en moesten we zelf ontdekken dat er ook 1 specialiteiten restaurant is. Helaas hebben we hier geen gebruik van kunnen maken. Over het algemeen komt er een ouder publiek. Voordeel is dat er niet aan handdoekje leggen wordt gedaan. Het strand is niet begaanbaar vanwege de grote keien. Er zijn prachtige excursies te doen, wij vonden de jeepsafari erg leuk.
Gereisd met vrienden in september 2016

Geweldig mooi eiland

fam verberk, 16-8-2016

Geweldig mooi eiland.

Hotel:

Kamers zijn verouderd en de bedden slecht. (Wordt binnenkort gerenoveerd)

Zembad geweldig

Eten geweldig.

Service helemaal goed en sterren zeker waardig

Personeel super aardig en hard werkend

Indien kamer upgrade sterren zeker waardig

Gereisd met partner in augustus 2016

Een aanrader

Linda, 5-8-2016

De Riu Palace is een heel mooi hotel met een zeer professionele dienstverlening. Heel lekker eten en vriendelijk personeel. Mooie kamer met een sas zodat je niet te veel last hebt van lawaai op de gang. Shuttle is met grote bus, dus plaats genoeg. Spar in de buurt. All-in is een aanrader. Wij zouden terug voor dit hotel kiezen, ligt buiten funchal (20 min met shuttle of bus) maar is daardoor lekker rustig.
Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor RIU Palace Madeira bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RIU Palace Madeira in Caniço (de Baixo) / Garajau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RIU Palace Madeira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel RIU Palace Madeira scoort een 8.8 uit 10 op basis van 108 reviews.