Aparthotel Savoy Calheta Beach ****

7,9

86 reviews over Aparthotel Savoy Calheta Beach in het Nederlands

Snel weer weg hier

Lucienne, 13-7-2017

Hotel geboekt bij hotels. com gedeeltelijk zeezicht kamer zogenaamd. Kamer bij parkeergarage gekregen met zicht op het hotel wat er voor staat. Gevraagd om andere kamer, niet gekregen dit is volgens hen gedeeltelijk zeezich want op het balkon kun je opzij kijken en dan zie je de zee. Er hangt een vreemde lucht in het hotel en er is geen airco. Omgeving kun je niet veel doen dus gelukkig een huurauto waar je in de parkeergarage halsbrekende toeren moet uithalen voor een betaalde plek. Gelukkig maar 3 nachten hier.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima hotel

Hendriek, 10-7-2017

Het hotel was prima. De kamer was ruim en schoon. Het uitzicht op zee is fantastisch, en de meerprijs echt wel waard.

We hebben een fijne vakantie gehad in dit hotel. Het enige nadeel, en meteen de grootste ergernis, was het handdoekengedrag aan het zwembad. Al voor het ontbijt de bedjes reserveren, en dan uren later pas gebruik maken van de bedjes, of zodanig gaan liggen dat je met z'n tweeen kunt beschikken over 2 parasols en 4 bedjes ( op bedje 1 gaan liggen, handdoek en bril op bedje 2, parasol, handdoek en boek van partner op bedje 3 en partner zelf op bedje 4 met daarnaast weer een parasol. Bij de receptie vond men het niet de moeite waard om de policy van het hotel hier op aan te passen. We moesten het ook maar zo gaan doen.

Tip: ga met een dolfijnentocht mee. Het is enig.

Gereisd met partner in juni 2017

Erg goed.Binnen zwembad te klein.

Theo Hooymans, 14-3-2017

Calheta beach hotel is erg goed. Eten uitstekend .
        Gereisd met partner in februari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Savoy Calheta Beach bij:

Super hotel, vriendelijk, geweldig ontbijt, strand

Jeannette, 2-6-2016

Hotel Calheta beach ligt erg mooi aan een strandje. Mooi zwembad, rustig zonnedakterras,heerlijk en erg uitgebreid ontbijtbuffet.

Wij kregen een upgrade naar een appartement van 40 m2 (ipv hotelkamer ) was in t gebouw aan de overkant v d weg, maar via een mooie met glas overdekte brug te bereiken. Appartement was luxe , ruim en mooi. Met keukenblok, magnetron, 2 elektrische kookplaten en een koelkast( erg handig ) . Apart toilet met grote wastafel en nog een badkamer met grote inloopdouche , grote wastafel, bidet en toilet. Aparte ruime slaapkamer met erg ruim 2 persoonsbed (2 eenpersoons als 2persoons opgedekt ) . Bed was voor ons aan de harde kant (enige minpuntje) . Ruime woonkamer met tafel met 4 stoelen en erg ruime , uit 2delen bestaande hoekbank. En een erg ruim balkon met uitzicht op de oceaan en t strandje.

T hotel ligt bij de haven en daar zijn diverse mogelijkheden om wat te eten en te drinken . Ook kun je hier een boottocht maken en dan ( geen garantie) dolfijnen en /of walvissen zien. Wij hebben zo n boottocht gemaakt met lobosonda ( 29 mei ) en hebben 2 soorten dolfijnen en een zeeschildpad gezien.

Verder is er in de omgeving niets te beleven !! We hebben wel nog 2 dagen een motor en 2dagen een auto gehuurd. Dit is door de mensen van de receptie heel goed geregeld. Er is veel te zien op madeira , dus die dagen zijn zo om. Bv funchal, porto moniz, een levada wandeling, bloementuinen, t oosten met t lava landschap enz

De fitnessruimte en het binnenbad hebben wij niet gezien en we hebben er ook niet in t restaurant gegeten, dus daar kunnen we niets over zeggen.

Elke avond en ook overdag was er animatie, hebben wij niet aan meegedaan, maar t was er wel.

Tegenover het hotel (onder de appartementen ) is een grote supermarkt en een souvenierswinkel, een verhuurbedrijf voor motor /auto ( kan ook bij de haven ) en een pinautomaat.

Wij hebben een heerlijke week gehad. Met soms 7 graden, bewolkt en mist, maar op dezelfde dag, iets meer naar t zuiden 23 graden en volop zon.

Gereisd met partner in mei 2016

Een verrassing

J.B. ter Haar, 17-1-2016

Prachtig hotel en een bijzonder goede keuken.
        Gereisd met partner in maart 2014

Voor een lekkere rustige vakantie

Marco, 10-7-2015

Een mooi hotel aan het zandstrand, weinig last van golfslag. Veel lokale mensen te zien. 2 dagen voor ons vertrek ineens strandwachten die om het minste al stonden te fluiten. De tijd ervoor kon je gewoon vrijblijvend verdrinken. Mensen zijn rustig vriendelijk maar weinigen spreken Engels. Vooral in restaurant een minpunt of je moet gecharmeerd zijn van een ober die naar je lege bord staat te wijzen of hij het mag meenemen. Kamers ruim met mooi zeezicht gehad. Tv heeft geen nl zender. S,avonds entertainment met wisselend resultaat. Niet alle zangers halen de finale van madeira got talent. Animatie was nog niet aanwezig. Alleen Ping Pong. Voor kinderen tot 6 leuk, rest moet zich met de zon en de ouders vermaken. Kortom, een lekkere vakantie
        Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

fijne vakantie

Metty van Gastel, 16-3-2015

Staan altijd voor je klaar bij de receptie" jammer dat we na aankomst in het hotel 2 uur moesten wachten om onze kamer in te kunnen. En huur om wat van Madeira te zien zeker een auto. Wij vonden het bijbehorende restaurant matig.
        Gereisd met partner in maart 2015

Heerlijk Uitrusten

Maarten, 23-11-2013

Hotel: Een jaar of 15 oud, en dat ga je zien aan wat slijtage, maar het geheel is goed onderhouden en ziet er netjes uit. Overal waar we geweest zijn was het schoon.

Personeel: Vriendelijk en behulpzaam; kamer werd zeer goed onderhouden door een schoonmaakster met humor. Het overslag en de pon van mijn vrouw waren steeds op een creatieve wijze op bed gelegd, wat direct een glimlach oplevert als je binnenkomt.

Kamer: Keurig, netjes en compleet; bedden zijn (naar onze smaak) wat aan de harde kant. Douchen moet staand in bad, maar het scherm lekt, dus dat leverde een waterballet op. Toch was 's middags alles weer schoon en droog.

Entertainment: Vooral zang, de een beter dan de ander. Veelal vanaf balkon van genoten... de goochelaar is de moeite waard om beneden naar de gaan kijken.

Conclusie: Heerlijke week gehad begin november, een stukje zomer vlak voor de winter begint.

Gereisd met partner in november 2013

Heel goed hotel, zeer vriendelijk

Frieda, 22-8-2013

Om te rusten is dit hotel heel aangenaam, S 'avonds avondoptredens.

Eten zeer verzorg, kortom ben er nu voor de 2de maal geweest, en was tiptop

Gereisd met vrienden in augustus 2013

nooit weer er valt niiks te beleefen

fam jansen scheper, 13-8-2013

het is op zich een mooi hotel goed onderhouden het eten is er wel goed maar je moet er wel van vis houden want dat zat er in bijna elk gerecht wel vis in wij hadden wel een kamer ander andere kant op de vier de verdieping er was een raam dat wel los kon maar dan keek je in een vieze smerig steenk gat dat was niet om uit te houden zij na 2 dagen gaan vragen of wij een andere kamer konden krijgen en dat is gelukt met een balkon en ook nog een koelkast en die was wel top en je moet er wel een auto bij huren dat hebben wij ook gedaan en dat is ons prima bevallen en het parkeren in fusjal is er ook niet duur
        Gereisd met partner in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Savoy Calheta Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Savoy Calheta Beach in Calheta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Savoy Calheta Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Savoy Calheta Beach scoort een 7.91 uit 10 op basis van 89 reviews.