6,3

Matig

2 reviews over Hotel Estalagem Casa de Cha Dos Prazeres in het Nederlands

B. Nobel, 20-8-2007

Geweldige service; eerst had agentschap in Funchal ons vergeten te boeken, zodat kamer dubbel bezet was; eigenaresse in stress, maar regelde het voortreffelijk.

Een paar dagen later op een zondag moesten we (zoon en ik) van Prazeres naar Santana zonder eigen vervoer. Eigenaresse bracht ons met haar auto! Grote klasse.

Gereisd anders in augustus 2007

peter lagerweij, 2-1-2004

Wie een hotel zoekt op een rustiger gedeelte van het eiland zit hier goed. Klein en persoonlijk en alle comfort. Halfpension met veel visgerechten en ontbijtbuffet. Op drie kwartier rijden (of minder als je snel gaat) van prachtig zoutwaterbad op punt van het eiland en met goede verbindingen naar prachtige hoogvlaktes. Op 600 meter begint Levada-wandeling. Tip als je hotels Funchal wil vermijden. Oostelijk deel van eiland moet je dan wel voor volgende keer bewaren!
Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Estalagem Casa de Cha Dos Prazeres in Calheta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Estalagem Casa de Cha Dos Prazeres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Estalagem Casa de Cha Dos Prazeres scoort een 6.33 uit 10 op basis van 3 reviews.