Camping Pelinos 77 ****

8,9

85 reviews over Camping Pelinos 77 in het Nederlands

Fijne camping goede sfeer

Hennie en Ariena Oosterbroek, 4-9-2017

Bij aankomst goed ontvangen rondleiding was perfect .Mooie plaatsen goed

sanitair en zwembad voor een frisse duik. Mooie map met diverse uitstapjes.

Borreluurtje met lekkere drankjes of een heerlijke cappuccino. Echt een camping om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in september 2017

gastvrij paradijsje

Krista en Hein Lommers, 25-8-2017

Super gastvrij en attent. Mooie royale plaatsen. De lol voor het runnen van een camping straalt er van af. Happy hour erg goed idee. Elke avond waren we van de partij. Infomap erg fijn en compleet. Genoten van een relaxte week!
Gereisd met partner in juli 2017

Helemaal top! Fijne sfeer, ruime plaatsen.

Aart en Christi, 18-8-2017

Remy en Esther hebben er er iets moois van gemaakt. Samen met de vrijwilligers wordt de camping uitstekend gerund. Toen wij er stonden, was de camping vol. Wij vonden de beschikbare faciliteiten echter zeker voldoende. We hebben nooit voor douche of toilet hoeven te wachten. Alles wordt overigens super schoon gehouden.

Rond borreltijd is het bijzonder gezellig op het terras bovenaan de camping. Een aanrader!

Er is veel (en zeer goede) info beschikbaar over wandelingen in de regio, rondrit per auto etc. De infomap die je krijgt is perfect.

Let even op dat als je aankomt, je de auto, camper even bovenaan bij de receptie parkeert. Wij hadden dit te laat in de gaten en waren al half naar beneden gereden....

Het korte stukje vanaf de campingplaatsen naar de openbare weg is ietwat steil. Totaal geen probleem overigens voor auto's en campers. Remy helpt de caravaneigenaren door hun hut met zijn jeep even naar boven te brengen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Wij komen terug!

Familie Van Eenoo, 18-8-2017

Na een hartelijke ontvangst, kregen we een uiterst ruime en gezellige plaats toegewezen. De camping beschikt over een leuk zwembad om eventjes af te koelen. Het sanitair is heel proper, maar er mag misschien een toilet en douche meer zijn... De camping is heel rustig, en je kan meteen het bos in voor een stevige wandeling. Restaurants en supermarkten in overvloed in Tomar. Culturele activiteiten in overvloed in de buurt. Afkoeling kan je vinden in het meer, riviertjes en de zee.

Wij raden deze camping voor de volle 100% aan. De eigenaars steken al hun energie in deze camping, en dat maakt het een pareltje!

Het enige negatieve: na 3 weken zat onze vakantie erop!

We komen zeker en vast terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Kleinschalige gezelligheid en prima service en wif

Hanny & ton, 18-8-2017

Eigenaar brengt de caravan met 4 w drive naar de uitgang. Met caravan naar beneden is geen enkel probleem. Zwembad is klein. Eetgelegenheid in dezelfde straat is erg eenvoudig en ongezellig.
Gereisd met partner in juni 2017

prettige, rustige camping

ad en anja, 7-8-2017

Leuk ontvangen door Ester. Een fijne plek in de schaduw. Leuk is dat je hier kunt borrelen, eten in het restaurant vlakbij en veel leuke plaatsen in de buurt kunt bezoeken. En dan afkoelen in het zwembad, waar je ook lekker op de bedjes kunt liggen. Sanitair is schoon. Maar mag wel wat ruimer en meer wc''s en douches. Ook zou het fijn zijn als bij het sanitairblok vlakbij het zwembad, warm water zou zijn voor de afwas.

Prettig dat je bij aankomst een map krijgt met allerlei tips en die de hele periode bij je mag houden. Veel gebruik van gemaakt.

Gereisd met partner in juli 2017

bijzonder goed

andre, 18-7-2017

zelden zo'n goede ontvangst meegemaakt in de 30 jaren camping ervaring.De eigenaren ( jonge mensen uit Nederland weten op een perfecte manier in te spelen op hun publiek. Dat "borreluurtje" elke dag is een geweldig idee. Je maakt kennis met mede kampeerders, hoort hun ervaringen en aanbevelingen en dat in een ongedwongen aangename sfeer.

De locatie op de camping is prima, voldoende plek en keuze zon of schaduw..

Pluspunten: gastvrijheid, betrokkenheid van de eigenaren. de plaats op de camping. De locatie van de camping.

Minpuntje; het sanitair mag wat royaler en meer afgestemd woorden op de bezoekers ( in hoofdzaak senioren in het voorjaar)

Gereisd met partner in mei 2017

Fantastisch,klein paradijsje!

Nel Floor, 5-5-2017

Mooie camping, gastvrij, nederlandse camping beheerder doet er alles aan om je van een leuke vakantie te laten genieten.

Schoon sanitair !

Helemaal top! Remy, Esther en Sam

Gereisd met partner in april 2017

Geweldig gastvrije camping

Dick de Waard, 27-4-2017

Bij aankomst hartelijk welkom geheten door de Nederlandse eigenaren Remy en Esther met hun 1 1/2 jaar oude zoontje Samuel. Ingeschreven met de Acsi kaart en toen persoonlijke rondleiding over de camping. Ruime plaatsen met en zonder schaduw. Wij kiezen een plaats in de zon onder aan de terrassen camping. Als service brengt Remy de caravan na je verblijf met zijn jeep naar boven. De toiletten en overig sanitair zijn keurig. Wasmachine is aanwezig en de droger is gratis ( zon) Van 17 tot 19 uur is er happy hour bij de bar. Erg gezellig om met mede kampeerders bij te praten. Net buiten de camping is een restaurant. Hier kan je dagelijks voor € 9,50 een drie-gangen diner bestellen van vlees of vis. In deze prijs is ook onbeperkt drank inbegrepen.

De omgeving is zeker de moeite waard. Bij aankomst krijg je een heel boekwerk met daarin allerlei wetens waardigheden over de omgeving. Tevens ligt er een prachtige autoroute van ca 100 km klaar. Dit is echt een aanrader. Tevens is een bezoek aan Fatima zeker aan te raden.

Gereisd met partner in april 2017

Mooi idylisch plekje, gastvrije eigenaars

Josephine en Mart, 10-3-2017

Een rustig plekje waar je zo het bos in kunt wandelen, gastvrije eigenaars en een geweldig goede infomap. Als camperaar is het heel gemakkelijk om met het openbaar vervoer naar Tomar te gaan om daar de weekmarkt op vrijdag te bezoeken of de mooie historische plekken te bezichtigen. Vooral de rust en het "ave maria" dat elk half uur klinkt vanaf het dorpskerkje blijven ons bij.. ..en vergeet ook niet het plaatselijke café- restaurant "muxima" te bezoeken, zeer vriendelijke bediening..een echte aanrader dit paradijsje in Aboboreiras...
Gereisd met partner in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pelinos 77 in Tomar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pelinos 77 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pelinos 77 scoort een 8.85 uit 10 op basis van 91 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: