5 reviews over Appartement Quinta Do Hilario app. in het Nederlands

Renate en Jan, 22-7-2006

Romantische, gastvrije en nostalgische locatie. Is een mooie plek om een rustige strand en culturele vakantie te hebben. Neem de boot naar Troija voor prachtige (zeer rustige) stranden (500 meter voorbij de golfbaan rechts, door de duinen), ga naar Lissabon met het bootje vanaf cacilhas, rij binnen een uurtje naar Sintra en vraag aan (het nichtje van) Donna Teresa een rondleiding door het oude huis van de Quinta. Je moet wel een beetje een hondenliefhebber zijn.
    Gereisd anders in juli 2006

loes roos, 11-1-2006

Als je van rust houdt is dit een prima accomodatie,

met zeer vriendelijk personeel. 's Morgens vroeg hing ons verse brood aan de deur, verse sinasapp. uit eigen plantage stonden in ons keukentje klaar.

Inrichting wel wat verouderd. Helaas geen restaurantjes/winkeltjes in de buurt, dus altijd naar Setubal rijden voor zowel boodschappen als restaurantjes.

Prima uitgangspunt voor trips door de Alentejo!

Is ons heel goed bevallen, hebben voor mei 2006 weer geboekt!!

Gereisd met vrienden in juni 2005

G.E. Reef, 16-10-2005

Goede accomodatie voor het maken van dagtrips naar de Alentejo, Lissabon, Arrabida, monding van de rivier Sado, ect. Het is een 19 eeuwse quinta en geen luxe hotel of appartementen complex dus er wonen en werken mensen waar wij prettig en open mee omgingen.

De service was niet te overdreven maar goed. Het ontbijt moest men zelf verzorgen al werden brood en beleg elke ochtend aan het appartement afgegeven.

Het is ons goed bevallen en in alle rust

tussen de sinaasappelen boomgaard.

Gereisd anders in oktober 2005

Gerben en Sandra, 5-1-2005

Zeer idylisch gelegen. Met auto zeer goed te doen. Zonder bijna onmogelijk. Goede uitvalsbasis naar de bezienswaardigheden in de omgeving.
        Gereisd anders in januari 2005

Ingrid, 2-12-2003

Je betaalt je scheel, maar wat was het er slecht! We dachten een droomvakantie te krijgen, maar kregen hondendrollen over het terrein, loslopende honden die ineens in je appartement stonden, een goor zwembad, slechte ontbijtservice, etc. We hebben vele malen geklaagd, maar ze deden er niets aan! Ontzettende dumper!!!!!
          Gereisd anders in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Quinta Do Hilario app. in Setubal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Quinta Do Hilario app. zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Quinta Do Hilario app. scoort een 7 uit 10 op basis van 5 reviews.