Hotel Sesimbra Spa ****

Hotel Sesimbra Spa
Sesimbra Spa
9,1

6 reviews over Hotel Sesimbra Spa in het Nederlands

Een paradijsje aan de Atlantische oceaan!

Fam. van den Bogaardt, 9-9-2016

Een idyllisch Portugees vissersdorpje, rustig en niet overspoeld met toeristen. Het hotel is in 1 woord fantastisch: prachtig zeezicht ongeacht de etage, mooie en grote kamers met goede bedden. Alles wordt perfect schoon gehouden. Bediening en receptiemedewerkers heel behulpzaan en vriendelijk. Een echte aanrader wat ons betreft! Vanuit het plaatsje is Lissabon goed te bereiken, evenals de omgeving als je een auto huurt. Wij hadden alleen ontbijt in het hotel, simpel, maar goed. Leuke restaurantjes in de buurt, vooral als je van vis houdt. Mooi groot strand en invinity zwembad bij het hotel, niet groot, maar genoeg. Hotel is geschikt voor volwassenen en/of kleine kinderen. Misschien 1 minpuntje: op het strand geen ligstoelen, maar strandstoeltjes met overdekt scherm, uiteraard wel gratis. Handdoekenservice ook aanwezig, dus geen strandlaken mee van huis.
Gereisd met partner in september 2016

Super plek

Annette van Vlaardingen, 4-2-2010

Sinds 16 jaar weer teruggeweest naar Sesimbra. Prachtig hotel met een super ligging. Wij vonden Sesimbra niet veel veranderd alleen de oude haven is gemoderniseerd. Jammer dat de fruit en visverkopers er niet meer staan. De boulevard is doorgetrokken maar wel op een authentieke manier. Wij hebben weer een top tijd gehad.

Wij zijn 16 jaar geleden 3 keer met auto geweest en de nederlanders kon je toen op 1 hand tellen, zelfs na 16 jaar waren er niet veel nederlanders en dat is ook wel eens lekker. Je voelt je echt op vakantie !

Gereisd met vrienden in juni 2009

André Balk, 23-10-2007

Wij hebben onze vakantie van 24 sept. tot 5 okt. 2007 doorgebracht in Hotel Sesimbra & Spa. voor ons was het gebied rond Lissabon ombekend en dus was alles nieuw. Het hotel is gebouwd tegen een klif aan en vanuit je kamer heb je een prachtig uitzicht over de Atlantische oceaan. Sesimbra is een oud vissers plaatsje met een prachtige boulevard waar je bij diverse gezellige visrestauranten heerlijk kan eten voor rond de 20 euro per persoon.

Sesimbra is nog niet overspoeld met buitelandse toeristen en het is de vakantie plek voor de Portugezen. Vanuit Sesimbra ben je met het openbaar vervoer met een uurtje in Lissabon, maar ook een bustrip naar Setubal of Cape Espichel is de moeite waard. Zelf zijn wij nog via Lissabon met de trein naar Sintra geweest.

Wanneer je nog puur de portugeese bevolking wil leren kennen, een vismarkt wil bezoeken met een diversietijd aan vissoorten uit de Atlantic (bijvoorbeeld de zwaardvis) dan is 12 daagse vakantie zeer de moeite waard.

André & Pauline

Gereisd met partner in september 2007

John & Thea, 3-7-2007

Wij zijn 02/07 terug gekomen uit Sesimbra. Leuk plaatsje voor wie van rust en niet te touristich gebeuren houdt! Als je geen problemen hebt met openbaar vevoer kom je binnen 55 minuten in Lissabon, van uit daar kun je alle kanten op, metro,trein en historische tramrit! ( TIP: neem een dagkaart!!) Wij hebben gelogeerd in hotel Sesimbra&Spa, een prima hotel met een uitstekende service!! aan het strand.De kamers (wij hadden een suite) zijn ruim.Het personeel is zeer vriendelijk!!

Let wel op de rekening als je elders hebt gegeten in een restaurant, ze zetten je ongevraagd brood, kaas, pate en olijfen voor, wat je eet betaal je (logisch) maar kijk wel op je rekening of het klopt!!

Geen plaats voor Stads en Disco zoekers!!! Wij hebben de reis bij touroperator geboekt, was niks mis mee, stel je wel in dat je geen hostess hebt die je bezoekt, dus bereidt je uitstapjes zelf voor!!

Gereisd anders in juli 2007

H. Blaak, 9-5-2007

Wij zijn 7 mei 2007 teruggekomen uit Sesimbra en Spa hotel. Het is een fantastisch hotel met kamers direct aan zee. De mensen zijn vriendelijk en de kamers worden elke dag schoonge-maakt en de handdoeken ververst. Het eten is uitstekend.Tevens Room-service. Je kunt ook in het dorp gaan eten dan ben je iets goedkoper uit.Ook

sauna zwembad en turks bad aanwezig.

Gereisd anders in mei 2007

Mariëtte , 11-10-2006

Prima hotel, neem zeezicht. Netjes verzorgde kamers. Vriendelijk personeel in het hotel. Parkeergarage is krap, pas op met een grotere auto.

In het dorp zijn prima eetgelegenheden in verschillende prijsklasses.Wij hebben niet in het hotel zelf gegeten .Op het kleine pleintje zit nog steeds het tentje Black Coffee, kan je goed een snack eten en de koffie is lekker.

Gereisd anders in oktober 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sesimbra Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sesimbra Spa in Sesimbra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sesimbra Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sesimbra Spa scoort een 9.09 uit 10 op basis van 6 reviews.