Appartement SolMar

9,4

8 reviews over Appartement SolMar in het Nederlands

Heerlijk

Willem Barneveld, 21-11-2016

In oktober een weekje Appartement Somar. Locatie van het Appartement is magnifiek. Direct uitzicht op zee vanuit de slaapkamer en dakterras. Appartement voorzien van alle benodigdheden om het verblijf te veraangenamen. oa afwasmachine. Zeer rustige locatie. Prima eetgelegenheden in de directe omgeving. Zwembad aanwezig maar niet verwarmd.
Gereisd met partner in oktober 2016

Heerlijke plek, rustig en super uitzicht

portugal fan, 20-11-2016

heel fijn appartement waar echt aan alle is gedacht. het uitzicht is onvergetelijk met de zonsondergang. sympathieke ontvangst en geen moeite te veel voor sandra en maurice. we hebben tijd tekort gehad om alles te zien en te doen, we komen zekre terug.
Gereisd met partner in oktober 2016

prachtig uitzicht

cato, 23-10-2015

Fijne plek met heerlijk dakterras waar we elke avond hebben gebarbequed. onze kids hebben 3 keer surfles gevolgd wat erg leuk was en dichtbij(de straat over steken). het appartement is superkompleet ingericht. de bedden waren erg lekker, de wifi fijn en de harddisk ook voor de kids een waar plezier. we koen graag nog een keertje terug, bedankt maurice nog voor de hulp en fijne ontvangst met heerlijk wijntje en tosties op het strand.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

superplek

wendyhoondert, 1-10-2015

Zeer compleet uitgerust appartement met goedwerkende wifi ( heel belangrijk voor onze meiden :-), fantastisch strand voor de deur. Leuke plekjes in de omgeving om te bezoeken, leuke restaurantjes. En wat wij heel fijn vonden: allemaal portugezen en geen enkele nederlander te bekennen!

Als we dan 1 minpuntje moeten noemen: het zwembad

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Super plek !!

Mark en Linda, 22-5-2015

Appartement Solmar is een echte aanrader. Heerlijke week vakantie gehad in de eerste week van Mei. Zee vanuit je appartement, lekker elke dag wandelen aan zee, zon in de zee zien onder zien gaan, Geweldig. In de eerste week Mei nog heerlijk rustig, met een strand voor jezelf bijna. In omgeving veel leuke plaatsen te zien, Nazare is een echte aanrader, zowel hoog als laag Nazare. Appartement met alle gemakken, wifi, dvd speler, oven, magnetron ...

Dank je wel voor de heerlijke week vakantie. Komen zeker een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Fijn plekje pal aan zee!

Bob en Milenka, 19-10-2014

We hebben een fijne week gehad in het appartement. Het appartement ligt vlak aan zee en is heel compleet qua inrichting. De zonsondergang is prachtig vanaf het dakterras! Jammer was dat het een beetje rommelig was, omdat nog niet alle appartementen zijn opgeleverd. Het zwembad is groot genoeg, maar het water is aan de koude kant... Golfsurflessen via de surfschool zijn aan te raden!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Fantastisch appartement op rustige locatie

Arti, 29-7-2014

Het appartement is zeer fris ingericht en komt heel huiselijk over. Het is van alle gemakken voorzien, zeker het babypakket, maar vooral de locatie met het geweldige uitzicht op zee is het grote pluspunt!

Je steekt de straat over en zit zo op het strand.

Het middelste strandtentje is leuk voor hapjes en drankjes, maar wij hebben veel ge-bbq-d op ons eigen terras, ook zo geweldig.

Een geweldige vakantie gehad!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Mooi appartement met uitzicht op zee

Fam. Boot, 16-9-2013

We hebben 1 week doorgebracht in dit heerlijke appartement. We zaten eerst een week in Casa Cantiga, waarvan dit appartement ook eigendom is. Het appartement ligt vlak aan zee, je hoeft alleen de weg over te steken en je zit al aan de boulevard waar diverse restaurantjes en winkeltjes zitten en een supermarktje waar je 's morgens verse broodjes kan halen. Het strand is voor iedereen leuk. Voor kleine kinderen is er een grote inham waar aan gespeeld kan worden en aan de kust zie je aan de vlaggen of er wel of niet gezwommen kan worden. Onder in het appartement zit een surfschool waar we surfles hebben geregeld die gegeven werd door een hele enthousiaste jongen. Het appartement heeft een groot dakterras met een vaste bbq waar we goed gebruik van hebben gemaakt en hebben we gegeten bij zonsondergang. De kinderen misten alleen wat vriendjes om zich heen zoals ze bij casa cantiga hadden maar ze konden wel lekker gebruik maken van het zwembad. Ook was het fijn dat er wifi aanwezig was.
Gereisd anders in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement SolMar in Paredes da Vitoria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement SolMar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement SolMar scoort een 9.36 uit 10 op basis van 9 reviews.