Hotel Real Oeiras ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Real Oeiras bij:

3 reviews over Hotel Real Oeiras in het Nederlands

Voordelig hotel op 20 km van Lissabon gelegen

carl_braekevelt, 10-8-2017

Het hotel ligt in een bedrijvenpark / woonwijk en op 20 km van de Portugese hoofdstad. Lissabon is gemakkelijk met de auto van hieruit te bereiken, ook al werd ons aangeraden de rechtstreekse trein vanuit Oeiras te nemen. Wij hadden met ons gezin van 2 volwassenen en 2 grotere kinderen een familiekamer geboekt en kregen 2 naast elkaar liggende kamers op het derde verdiep. Ruim, proper, net. Om met de lift naar boven te gaan, moet je wel je kamerkaart inbrengen. Er is een kleiner zwembad gelegen in de binnentuin. Het ontbijt was prima en overvloedig. Wij ontbeten in de veranda, met zicht op het zwembad. Er is ook een fitnessruimte onderaan het hotel gelegen. Vanuit het hotel is Lissabon vlot in 20 minuutjes te bereiken ; via een paar ronde punten rijd je de snelweg op. Wel kwamen busreizigers midden de nacht op onze verdieping aan en dat zorgde wel voor wat geluidsoverlast.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Goed hotel voor zakelijk verblijf

RoyV, 25-1-2012

Nette kamers, goed internet, redelijk ontbijt en centraal gelegen voor bedrijven in Oeiras.
Gereisd zakelijk in januari 2012

Mooi hotel, oude kamers, gunstige ligging

RoyV, 21-4-2011

Allereest: de ligging van dit hotel is zeer gunstig voor het Oeiras bedrijvenpark. Er zijn gratis shuttles naar alle bedrijven in de buurt.

Het hotel is mooi, ontbijt is zeer uitgebreid en goed, de kamers zijn erg oud maar schoon en alles werkt. Spotgoedkoop. Een prima keuze.

Gereisd zakelijk in april 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Real Oeiras bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Real Oeiras in Oeiras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Real Oeiras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Real Oeiras scoort een 8.1 uit 10 op basis van 3 reviews.