Bed and Breakfast Quinta da Olivia *****

9,4

28 reviews over Bed and Breakfast Quinta da Olivia in het Nederlands

Paradijs in Portugal!

steffi degraeve, 22-6-2013

Over deze B & B valt niets negatiefs te zeggen! Wij hebben er 10 nachten doorgebracht met ons zoontje van 1 jaar. De uitbaters zijn enorm kindvriendelijk (kinderbedje, ververskussen, babyzwembad, kinderstoel, ...), dus zeker een aanrader met kinderen!

Wij huurden geen auto, maar alles is perfect bereikbaar te voet (restaurants, winkel, Obidos, ...) of met openbaar vervoer (o.a. Lissabon).

Supere faciliteiten: grote en dagelijks grondig gepoetste kamers, zwembad, ijsthee, lekker ontbijt, ...

We willen graag benadrukken dat de uitbaters enorm vriendelijk zijn en de streek heel goed kennen. Op al onze vragen wisten ze een antwoord. We deden heel wat toffe uitstappen dankzij de tips op maat van ons gezin!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Paradijsje op aarde!

Fam. Heijckmann, 24-11-2012

Wij een gezin met 2 zoons van 5 en 7 jaar hebben een heerlijke vakantie gehad in appartement Praia. Wij waren de eerste bezoekers. Een heerlijk appartement direct aan het prachtige zwembad en daardoor dus een perfect overzicht. Het terrein is mooi aangelegd, maar dient nog wel wat meer ontwikkeld te worden. De ligging is prachtig!

Iedere dag een heerlijk ontbijt, waarbij je ook je eigen wensen kon aangeven. De eigen gemaakte jam was geweldig. Oskar en Irma zijn heel gastvrij en behulpzaam, ook gingen ze heel natuurlijk met de kinderen om. Wij gaan zeker nog een keer terugkomen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Super verzorgde B&B op loopafstand van Obidos

Edith, 9-10-2012

We hebben 4 nachten verbleven op deze Quinta in een 2-persoons appartement. Heerlijke tijd gehad! Elke ochtend een uitgebreid ontbijt, een schoongemaakt appartement, schone handdoeken (bijzonder creatief opgevouwen, tip: laat je zonnebril eens in het appartement liggen) en een opgemaakt bed. Mooi zwembad met lekkere ligbedden voorzien van matjes. Omdat het complex zo kleinschalig is (als ik het goed heb max 22 personen) veel rust en het gevoel van een privé zwembad. Perfecte ligging. Uitzicht op Obidos en maar 10-15 minuten lopen. Handig als je 's avonds uit eten wilt. Ook zijn de verschillende stranden goed te rijden. Wij vonden Irma en Oskar ook leuke mensen. Heel benaderbaar, bescheiden en servicegericht. Oskar heeft bijvoorbeeld voor ons een restaurantje gereserveerd met live fado muziek. Wij hebben een bijzonder leuke avond gehad! Irma verraste ons bij het zwembad met zelfgemaakte ijsthee van fruit en kruiden uit eigen tuin. Kortom, zeer zeker een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2012

In een woord: super!

Marjo, 13-9-2012

Mooie nieuwe kamers, die zeer sfeervol zijn ingericht. Luxe badkamer met stortdouche. Heerlijk tweepersoonsbed in zeer ruime kamer met terras. De ontvangst door Irma en Oskar is allerhartelijkst en voor informatie over de omgeving kun je altijd bij hen terecht.

De quinta is omgeven door een mooie tuin en ligt in een schitterende omgeving. Bij het heerlijke zwembad is het goed relaxen op de ligbedden.

Het ontbijt is prima verzorgd met vers fruit en eigengemaakte jam, ook lekkere nog warme broodjes.

De quinta ligt op 10 minuten lopen van het mooie en gezellige Obidos. Kortom: echt een aanrader!

Gereisd met partner in september 2012

Fantastisch adres

Gerard van Doorn, 26-8-2012

Prachtige nieuwe kamers en een ontbijt waar je de rest van de dag mee vooruit kan. Oskar en Irma bieden je een zeer gastvrij verblijf met een tijdens ons verblijf heel gezellige, 'speciaal voor de kinderen' eigen-pizza-bak-avond. Oskar en Irma hebben zeer veel kennis over de omgeving en Lissabon en nemen de tijd om de informatie door te geven.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Een echte aanrader!

A. de Winter-Wepster, 23-8-2012

Een echte aanrader wat ons betreft! Irma en Oskar hebben alles tip top in orde, zijn gastvrij en enthousiast, mooie kamers en appartementen, fijn zwembad en een overheerlijk ontbijt! Onze meiden (11 en 5) vonden het er ook heerlijk. Gezellig en lekker een avond pizza's gegeten uit de eigen oven. Wat ons betreft volgend jaar graag weer!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

prachtige B & B

theo en yvonne, 17-7-2012

super mooie B & B. prachtig zwembad.

appartement was helemaal nieuw en leuk ingericht.

ontbijt was in een woord.... HEERLIJK !

B & B is wat ons betreft een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Fantastische relaxte Bed and Breafast

Paul van Seeventer, 11-7-2012

De hekken klapten open en een kleine oase was mijn deel! Ik was de eerste gast! Een zeer prettige ontvangst en de kamers zijn grandioos,

De gastheer en vrouw zijn net getsart met dit mooie B&B, maar ze hebben er echt zin in. De service was prima. De ligging is ok goed, op loopafstand van Obidos. Het uitzicht is vanuit de parkachtige quinta erg mooi, fruitbomen en druivenranken. De begroeing is nog niet geheel volmaakt,en af maar dat zal binnen enkele maanden ook prima worden. Een aanrader al met al.

Gereisd alleenreizend in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quinta da Olivia in Obidos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quinta da Olivia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Quinta da Olivia scoort een 9.41 uit 10 op basis van 30 reviews.