Bed and Breakfast Quinta da Olivia *****

9,4

28 reviews over Bed and Breakfast Quinta da Olivia in het Nederlands

AANRADER !

Liesenborghs Annick, 19-7-2014

Bij B&B Quinta da Olivia vonden wij de B&B die we zochten : rustig gelegen en toch op loopafstand van een gezellig stadje, smaakvol ingerichte kamers, mooie tuin met verzorgd zwembad en een lekker ontbijt.

Het ontbijt is gewoon top ! Elke dag verse producten : vers fruit, zelf gebakken broodjes, variatie in beleg, zelfgemaakte superlekkere confituur, vers geperst sinaasappelsap... Irma en Oskar zijn heel behulpzaam en geven graag meer uitleg over de bezienswaardigheden in de omgeving. Er zijn heel wat mogelijkheden om de streek te verkennen : mooie stranden, Sintra, Lissabon, prachtige kloosters ...

Obidos is een middeleeuws stadje met gezellige straatjes waar je goede restaurants kan vinden.

Wij onthouden vooral de centrale ligging van de B&B, het heerlijke ontbijt en de rust die Irma en Oskar uitstralen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Meer dan geweldig

ineke lankhaar, 10-6-2014

Na een week bij Irma en Oscar verwend te zijn geweest ,hebben wij niets dan lof over hun geweldige B&B.

We waren ECHT te gast en NIETS was te veel.

Gereisd met partner in mei 2014

Genieten

Jan Willem en Cindy, 2-10-2013

Nette ruime kamers, mooie omgeving, vriendelijke mensen..als je hier een kamer/appartement boekt hoef je je geen zorgen meer te maken. Alle ingrediënten zijn er voor een fijne vakantie. Of je nu voor de natuur gaat, kleine dorpjes wilt bekijken, luieren met boek bij zwembad of strand..en dan hebben we het nog niet gehad over het heerlijke ontbijt en de lekkere restaurantjes in de omgeving. Gewoon goed en heerlijk relaxed. Aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Prachtige bed and breakfast!

Fréderique en Lars, 24-9-2013

We hebben een heerlijke vakantie gehad in onze quinta! Mooi zwembad, heerlijk rustige plek en vlakbij het middeleeuwse dorpje Obidos.
Gereisd met partner in juni 2013

Helemaal top!

Yvonne Willemen, 17-9-2013

Wij zijn net terug van een verblijf van 7 dagen bij deze B&B. Het is echt helemaal top! Alles is tot in de puntjes verzorgd, het hele terrein, de mooie kamer, het heerlijke uitgebreide ontbijt (met lekkere zelfgemaaktje jam) en een fijn zwembad. De ligging is heerlijk rustig, maar met tien minuten wandelen sta je midden in het gezellige en mooie Obidos. Daarnaast ligt Obidos heel centraal zodat je heel makkelijk de omgeving kunt verkennen. Er is heel veel te zien en te ondernemen, maar je kunt ook heerlijk luieren op een van de vele mooie stranden op tien minuten auto rijden. Vraag de eigenaren van de B&B om tips over bijv. restaurantjes, wandelingen e.d., zo kom je op de mooiste plekjes! Wij hadden een TOP week!
Gereisd met partner in september 2013

Parel van Portugal

mark bakker , 13-8-2013

Prachtige quinta in een geweldige streek van Portugal.

Maar bovenal waren Oscar en Irma - de eigenaren - zeer gastvrij en vriendelijk.

Wij vonden het een topvakantie met prachtige stadjes en een geweldige zee dichtbij.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Een fantastische plek !

caroline van der Bijl, 13-8-2013

B&B Quinta da Oliva is geweldig ! We hebben heerlijk genoten! Wij verbleven in een mooi appartement ! Elke ochtend verzorgden Oscar en Irma een heerlijk ontbijt. De B&B heeft ook een heerlijk zwembad met ligstoelen. De accommodatie zag er schoon en verzorgd uit! Obidos is een gezellig plaatsje met volop restaurantjes en winkeltjes.De omgeving biedt veel mogelijkheden om uitstapjes te maken bv naar Lissabon of een dagje strand.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

In één woord "geweldig"

Frank en Marjelle Berkers, 8-8-2013

De accommodatie is kleinschalig. Je kunt makkelijk naar het pittoreske dorpje Obidos lopen. Wij waren met z'n 3-en (1 kind van 11 jaar). We hebben ons perfect vermaakt. Er is op redelijke rijafstand met de auto veel te bezien. Na een half dagje bezichtigen van een stadje, klooster of iets dergelijks was het heel relaxed toeven op deze quinta. Oscar en Irma zijn zeer gastvrij, niets is hen teveel gevraagd om het de gasten naar de zin te maken. Ze komen ook spontaan met suggesties als ze denken dat je daar behoefte aan hebt. Ook heb zwembad was heerlijk. Wij kunnen niets verzinnen wat niet goed was. Zeker een aanrader als je een relaxte vakantie wilt. Gewoon een dikke 10 !
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Fantastische B&B aan de rand van Obidos

willemstruijs, 27-6-2013

Te gast zijn bij Oskar en Irma is heel erg prettig. Bescheiden, maar willen het je graag naar de zin maken. We hadden een appartement geboekt. Het is basic, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig! Alles ziet er uit als nieuw en het is schoon. Er is een zitje voor je appartement. Ontbijt in het hoofdgebouw is uitgebreid en als je specifieke wensen hebt, kan er voor worden gezorgd. De ruimte is gezellig en je eet vaak met de andere gasten. Terrein maakt een verzorgde indruk. Ook is er een zwembad met ligstoelen. Er zijn 2 mountainbikes waarmee je de omgeving kan verkennen. Een mooie route is naar de Lagune.

Obidos ligt op een kwartier lopen en is een mooi ommuurd middeleeuws dorp met gezellige restaurants. Achter de B&B, op ongeveer 500m, zijn er 3 restaurants waar je prima kan eten. Lissabon is op een uurtje rijden, maar ook dichterbij zijn er mooie dingen te zien (Peniche, kustweg naar Nazare).

Kortom: een centraal gelegen, mooie B&B met uitstekende service.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Heerlijke plek in Zuid-Portugal

fam. Kleinjan, 26-6-2013

We hebben met onze twee kinderen van 8 en 10 jaar een lekkere week gehad op de Quinta da Olivia. Veel mooie bezienswaardigheden in de buurt, Lissabon is prima bereikbaar en veel brede zandstranden. Elke ochtend een heerlijk ontbijt en een blinkend appartement door de goede zorgen van Irma en Oskar. De tuin is nog niet helemaal klaar maar de jongens hebben lekker gevoetbald op het grasveld naast het zwembad. Een aanrader om vanuit een lekkere standplaats een stuk van Portugal te ontdekken in een relaxte sfeer.
Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quinta da Olivia in Obidos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quinta da Olivia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Quinta da Olivia scoort een 9.41 uit 10 op basis van 30 reviews.