9,4

Uitstekend

27 reviews over BedAndBreakfast Quinta da Olivia in het Nederlands

lichte ontgoocheling

de genieters, 21-8-2017

We hebben warme, hartelijke B&B uitbaters gemist.

-> De eerste ochtend vroeg men achter citroen voor bij de thee, jammer, de citroenen waren bevroren en de 5 volgende ochtenden werd er geen moeite gedaan om een citroen te voorzien.

-> Om 22.30 werd er gevraagd om de gemeenschappelijke ruimte te verlaten, we konden niet anders dan buiten in de kou te gaan zitten.

-> Elke ochtend hetzelfde op de ontbijttafel, geen afwisseling vb. 5 dagen een hard gekookt ei, ...

-> te weinig licht in de badkamers

We hebben wel genoten van de mooie kamers, de rust, de tuin,de omgeving.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Absolute aanrader

Bart, 13-4-2017

Prachtige B&B. Mooi aan de rand van het "te?" toeristische stadje gelegen.

Nieuwe kamers met vintage touch.

Zeer uitgebreid ontbijt. (Ook naar Vlaamse normen😉)

Super gedienstig en vriendelijk koppel. Steeds klaar voor talloze tips.

Kortom een aanrader! Prijs/kwaliteit abosolute top!

Gereisd met vrienden in april 2017

Een aanrader!

Inge Jansen, 10-10-2015

Wat een heerlijke plek! Een prachtig terrein met gezellige, complete, goed verzorgde appartementen. Het ontbijt is zo compleet, heerlijk en gezellig, daar kan een 5-sterren-hotel nog een voorbeeld aan nemen.Irma maakt zelf allerlei soorten jam en je hebt iedere ochtend keus uit een paar heerlijke soorten. Oskar en Irma (leuke mensen!) staan echt voor je klaar met tips en adviezen wat er in de omgeving te doen is. Ook kun je mountainbikes lenen om naar het strand te fietsen (doen!). Er is een lekker zwembad met ligstoelen. Het stadje in de buurt is toeristisch, maar 's avonds een prima plek om heen te wandelen en heel goedkoop te eten in een van de vele restaurantjes.Ik ben nooit zo van de tienen, maar ik zou hier geen verbeterpunten voor weten.
Gereisd met partner in september 2015

Fantastische rustige locatie

Jan, 1-10-2015

Quinta da Olivia is een B&B om helemaal tot rust te komen!

Mooie kamers, leuk ingericht. Fijne inloopdouche.

Ontbijt wordt 's morgens aan een grote tafel geserveerd. Alles heerlijk vers, vooral de eigengemaakte jam sprong er wat ons betreft uit. Gemoedelijke sfeer aan de ontbijttafel, gezellig.

Gereisd met partner in september 2015

Fantastische vakantieplek

Leo, 23-8-2015

Zeer gastvrij ontvangen door Oskar en Irma. Elke dag weer heel behulpzaam bij het adviseren van wat er te doen is in de omgeving.
Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijke plek om tot rust te komen

Gert koudijs, 14-7-2015

Het is heerlijk vertoeven daar leuk dorpje op loop afstand kamers perfect

Heerlijk ontbijten weet niks negatiefs

Gereisd met partner in juni 2015

Fantastische ervaring!

T. Trimbos, 29-6-2015

'n Fantastische ervaring waar we vaak en met heel veel plezier aan zullen terugdenken. Rust, ruimte, natuur, mooie en ruime kamer met grote badkamer, heel lekker ontbijt, leuke eigenaars, fijn zwembad, fietsen te leen, veel informatie over de omgeving aanwezig, de nabijheid van Obidos, enz.
Gereisd met partner in juni 2015

A little peace of heaven on earth.

Saskia van Klij-Baars, 24-10-2014

Prachtige Quinta in een geweldig stukje Portugal. Cultuur, natuur en culinaire verrukkelijkheden in overvloed. Irma en Oskar zijn schatten die je op een gastvrije en vriendelijke manier ontvangen, verzorgen en ervoor zorgen dat je eigenlijk nooit meer weg wilt.
Gereisd met partner in augustus 2014

Een prachtig gelegen B en B

Beppy Buijs, 31-8-2014

Quinta da Olivia is een prachtige B en B met mooie, ruime, nieuwe kamers en een heerlijk ontbijt.Er heerst een rustige, ontspannen sfeer en je kunt gebruik maken van de ligbedden rondom het zwembad. We zijn hier 7 dagen geweest en hebben genoten. Irma en Oskar zijn erg gastvrij .Ze doen alles om het hun gasten naar de zin te maken en geven goede tips om de omgeving te verkennen.
Gereisd met partner in augustus 2014

AANRADER !

Liesenborghs Annick, 19-7-2014

Bij B&B Quinta da Olivia vonden wij de B&B die we zochten : rustig gelegen en toch op loopafstand van een gezellig stadje, smaakvol ingerichte kamers, mooie tuin met verzorgd zwembad en een lekker ontbijt.

Het ontbijt is gewoon top ! Elke dag verse producten : vers fruit, zelf gebakken broodjes, variatie in beleg, zelfgemaakte superlekkere confituur, vers geperst sinaasappelsap... Irma en Oskar zijn heel behulpzaam en geven graag meer uitleg over de bezienswaardigheden in de omgeving. Er zijn heel wat mogelijkheden om de streek te verkennen : mooie stranden, Sintra, Lissabon, prachtige kloosters ...

Obidos is een middeleeuws stadje met gezellige straatjes waar je goede restaurants kan vinden.

Wij onthouden vooral de centrale ligging van de B&B, het heerlijke ontbijt en de rust die Irma en Oskar uitstralen.

Gereisd familie in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Quinta da Olivia in Obidos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Quinta da Olivia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Quinta da Olivia scoort een 9.38 uit 10 op basis van 29 reviews.