Vakantiehuis Casa d'Obidos

Vakantiehuis Casa d'Obidos
Casa d'Obidos

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Casa d'Obidos bij:

1 review over Vakantiehuis Casa d'Obidos in het Nederlands

Leuke typisch Portugese Solares

Inge, 19-5-2010

Wij hebben 1 nacht geslapen in dit typisch portugese landhuis. Er zijn slechts 6 kamers beschikbaar en wij konden kiezen uit een double room zonder uitzicht of een twin room met uitzicht op Obidos. Wij hadden gekozen voor de kamer met het mooie uitzicht. We werden zeer gastvrij ontvangen met een glas (fles) port en zoetigheid. De kamers zijn ruim en elegant ingericht met antieke meubels. Het zwembad is heerlijk en je hebt een prachtig uitzicht op het ommuurde stadje Obidos. Het ontbijt is fenomenaal. In de kleine ontbijtzaal worden alle gasten getrakteerd op huisgemaakte lekkernijen. Er hangt een gezellige, huiselijke sfeer.
Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa d'Obidos in Obidos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa d'Obidos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa d'Obidos scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.