Villa Villas Sitio ***

8,5

4 reviews over Villa Villas Sitio in het Nederlands

Vila Nicolau - Rua Manuel Jacinto

Anton van der Horst, 25-6-2008

Ruime beneden-verdieping met goed meubilair. Voor een tuin en achter een plaatsje. Boven woont Mevr. Batalha; zij spreekt ook Duits en daarom ziet zij de Hollanders en Belgen graag komen. In het kleine centrum van Sitio (hoog op de rots) toch voldoende restaurants om te kunnen afwisselen. Wij hebben lekker gegeten in Restaurant Paulo- Caetano,Moialmas en bij Jose in rest. Madeira. Beneden in Nazare (bijv. met kabeltreintje) veel meer eet-en drink gelegenheden o.a. langs de boulevard. Zoek ook eens " O Varino " Rua dos Lavradores; grote en lekkere sardientjes. Met de auto veel dagtochten in de omgeving en naar Porto & Lissabon gemaakt. Een prima stek dus.
Gereisd familie in juni 2008

Maaike, 12-8-2007

Prima huisje, prachtig uitzicht, wel wat overlast (stof en lawaai) van bouwterrein aan overkant, maar dat zal binnenkort wel afgelopen zijn. Wordt twee keer per week schoongemaakt en van nieuwe lakens en handdoeken voorzien. Keukenuitrusting is niet heel uitgebreid (wij hebben zelf nog een houten lepel, een rasp, een steelpannetje en vier dessertschaaltjes gekocht), maar verder prima. Wij zaten in de Rua de Serracao 22.
Gereisd familie in juli 2007

Gerard Schaefers, 23-10-2006

Wat opvalt in Portugal is dat men niets op straat gooit. Ook in de cafe's is de vloer schoon en wordt niets zoals in Spanje, de sigarettenpeuken, papiertjes, servetten en wat al niet meer, op de grond gegooid.

Qua prijzen is Portugal een land dat we nog vaker zullen bezoeken. De kosten van levensonderhoud in Spanje zijn een stuk lager dan in Nederland. Maar Portugal spant toch wel de kroon. Misschien dat het in Oos-Europa nog lager zal zijn, maar te betalen in euro's maakt het overzicht en het vergelijk toch wel eenvoudiger.

Villa Sitio, ligt een 100-tal meter boven Nazaré.

Maar met het kabeltreintje gemakkelijk te bereiken.

De villa ligt aan een hele rustige straat en is zeer ruim. Alleen de keukenuitrusting mag wel wat groter zijn. Voor de rest niets dan lof voor deze vakantiewoning.

Gereisd met vrienden in september 2006

Lia Clasquin-Seleski, 25-10-2005

In juni hebben wij een week gelogeerd bij Mw. Batlho.Ons appartement bevond zich op de begande grond, mevrouw woont daarboven. Erg ruime keuken, grote luxe badkamer,2 ruime 2 pers. slaapkamers, grote woonkamer, balkon en we mochten gebruik maken van de tuin.

Wij willen er volgend jaar weer naar toe!

Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Villas Sitio in Nazaré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Villas Sitio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Villas Sitio scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.