Vakantiehuis Casa Nazare ****

9,6

22 reviews over Vakantiehuis Casa Nazare in het Nederlands

leuk

Luna, 23-2-2017

Heel leuk en schoon huis. Wij hebben oud en nieuw gevierd in Nazaré, zeker de moeite waard.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Prachtig!

Nils89, 17-1-2016

In het nieuwe jaar hebben wij een week in dit prachtige huis doorgebracht. Het is van alle gemakken voorzien. Wij hebben met zijn vieren het huis gehuurd, maar het biedt ruimte voor meer! Mooie moderne inrichting en van alle gemakken voorzien. Ondanks dat het weer wat tegenviel, was er meer dan genoeg te doen in de omgeving. Leiria ligt dichtbij en is een echte aanrader als je wat afwisseling wil. Nazare zelf is makkelijk te bereiken. Binnen een paar minuten ben je met de auto op de boulevard of op de rotsen boven het strand. Echt een aanrader!
Gereisd met vrienden in januari 2016

prachtig huis, van alle gemakken voorzien

loes_roos, 22-9-2013

Goed verzorgd en onderhouden comfortabel huis, heel schoon, goede bedden, prima meubilair en ruime kamers/badkamers.

Alles aanwezig om optimaal te kunnen genieten!

Eigenaar zeer vriendelijk en attent.

Gereisd anders in september 2013

Geweldig!!!!

Hanne, 4-9-2013

Onze vakantie is dit jaar mede geslaagd door het fantastische huis. Huis ligt zeer gunstig ten opzichte van het centrum en stranden en is erg schoon en ruim. We werden ontvangen door een enthousiaste eigenaresse die ons veel vertelde over het huis en de omgeving. In het huis lagen ook heel veel informatieboekjes en folders. Nazaré is een erg gezellig stadje met een leuke boulevard, gezellige winkeltjes en een keur aan restautantjes. Allemaal zeer de moeite waard. We komen zéker een keer terug!
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Fantastische plek

Remco, 25-8-2013

Zeker een aanrader. Zeer compleet ingericht en ruim van opzet. Dichtbij 3 supermarkten en strand. Ondanks de nabijheid van het centrum heerst er rondom het huis rust. Ideale uitvalbasis om diverse plaatsen in de omgeving te bezoeken.
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

fijne vakantie gehad

Rinus Stoffel, 25-8-2013

Wij hebben deze zomer 2 weken met 2 kinderen (15 en 18jr) in casa Nazare gezeten, erg genoten, mooi schoon huis, recent, aardige mensen, en voor de kinderen is er genoeg te doen, vooral de jongste vondt de surflessen erg leuk.
    Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

Geweldig

Luna Martins, 16-5-2013

Wij hebben een super fijne vakantie gehad! Huis is prachtig schoon en ruim. Verder niets aan toe te voegen.
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Heerlijke vakantie

Heleen, 31-8-2012

Casa Nazare is ons uitstekend bevallen, het ligt heerlijk rustig in een stille nieuwbouwwijk en heeft veel comfort. In de nabije omgeving is alles te vinden; stranden, volop bezienswaardigheden, grote supermarkten om de hoek. Grote steden zijn ook goed bereikbaar!

En het klimaat was ook nog eens super in augustus, rond de 25 graden met een heerlijk verkoelende zeebries. Kortom een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Ruim huis op goede afstand van Nazare.

JanWillem, 17-6-2012

Ruime geschakelde woning in buitenwijk van Nazare. Dichtbij supermarkt en restaurants. Modern en voorzien van vele gemakken. Grote patio met veel zon.
    Gereisd met vrienden in juni 2012

Zou zo weer boeken!

Miranda, 1-11-2011

Mooi en goed onderhouden vakantiewoning voorzien van alle benodigdheden voor een relaxte vakantie. Erg fijn was het ook dat de bedden netjes waren opgemaakt bij aankomst! Fijne rustige buurt vlak bij 2 grote supermarkten en een busstop voor de bus naar het centrum. Het centrum en het strand is te lopen, maar de terugweg is bergopwaarts en dan is het makkelijker om het busje te nemen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in nazaré mede dankzij het mooie en verzorgde vakantiehuis. We gaan zeker nog eens terugkomen!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Casa Nazare bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Nazare in Nazaré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Nazare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Nazare scoort een 9.64 uit 10 op basis van 27 reviews.