2 reviews over Appartement Albergaria Miramar in het Nederlands

Margreet, 3-7-2006

Het appartementje, type strandhuisje, waar wij in eerste instantie in ondergebracht werden, bleek niet weersbestendig. Daarna werden wij in een keurig appartement in het gebouw tegenover het hotel ondergebracht. De service van het hotel en de faciliteiten zijn prima. Het restaurant met zeezicht is aan te bevelen.
Gereisd met partner in juni 2006

aukje, 3-10-2004

Keurig appartement waarbij gebruik gemaakt kon worden van de faciliteiten van het tegenovergelegen Hotel. (lekker zwembad, gratis internet). Grote woonkamer maar kleine slaapkamer waar bij ons nog een kinderbedje in gepropt moest worden Jammer genoeg buiten Nazare in hoger gelegen dorpje Pederneira. dikke 10 min lopen naar centrum Nazare en strand (en terug dus een flink eind klimmen).
    Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Albergaria Miramar in Nazaré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Albergaria Miramar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Albergaria Miramar scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.