Hotel Residêncial Florescente **

7,8

73 reviews over Hotel Residêncial Florescente in het Nederlands

Goed en eenvoudig

WITSEL A., 10-5-2017

Rustig pension met sober maar correct ontbijt en propere kamers. Uitstekende ligging , vlakbij eethuisjes en metro.
Gereisd met partner in juni 2015

Leuk hotel, vriendelijk ontvangst en top ligging!

Annemieke van der Stek, 22-8-2016

We hebben hier een super verblijf gehad, het hotel heeft een perfecte ligging tussen metro station Rossio en Restaurades in. Vlakbij het Hardrock Cafe en in een gezellige straatje met veel restaurantjes.

We hadden een hele ruime kamer aan de straatkant, maar totaal geen geluidsoverlast. Ontbijt is niet super, maar prima.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

een goed hotel , in het centrum

hilda, 15-6-2016

de kamers waren prima, een goed uitgeruste badkamer

wij hadden een kamer aan de achterkant, vrijwel geen uitzicht maar de kamer aan de straatkant keek leuk uit over het autovrije winkel/restaurant gebied

ontbijt was ook uitgebreid, volop keuze

het personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam

kortom een prettig hotel voor een cittytrip naar het mooie Lissabon

Gereisd met vrienden in april 2016

viel een beetje tegen.

Hr..Veendorp, 20-3-2016

hotel is centraal gelegen en personeel is vriendelijk maar gereserveerd.moesten zelf vragen om een safe-box.

Zowel kamer als badkamer zijn erg klein, Bed veel tekort. onze voeten staken uit het bed. Badkamerdeur is een schuifdeur en slot niet goed af.Daarnaast hing er een penetrante geur die de kamer introk.Ontbijt heel karig.

Gereisd met partner in maart 2016

Gezellig hotel in een leuke straat!

Sandra, 8-2-2016

Het hotel is gelegen in een leuke smalle straat! Ligging is centraal, dicht bij bezichtigingen en metro! De kamers zijn wat klein, maar schoon en netjes en alles aanwezig. Badkamer is lekker ruim. De kamers aan de voorzijde kunnen 's nachts wat 'last' hebben van het rumoer van de horecagelegenheden en theater. Het ontbijt is prima, voor ieder is er wat. Het personeel, m.n. de receptie, is erg behulpzaam, vriendelijk en gezellig!! Wanneer we weer in Lissabon zouden gaan, zullen we zeker dit hotel boeken!!
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Wat een kleine kamer!

y. mulder, 28-9-2014

Ligging van het hotel is uitstekend. Alle bezienswaardigheden zijn dichtbij of makkelijk met de metro te bereiken. De hotelkamer is zelfs voor een hotel in een grote stad heel erg klein. Er staat een mini tweepersoonsbed in (ong 125 cm breed) waar je net omheen kunt lopen. Je omdraaien zonder je partner wakker te maken is dan een kunst op zich. Ontbijtzaal is erg druk waardoor het lastig is om van een serveerster koffie te krijgen.
Gereisd met partner in september 2014

Rustig gelegen, prima hotel.

Linda en Olaf, 5-7-2014

Dit hotel is erg gunstig gelegen, midden in de stad en toch rustig in een straat met vrijwel geen verkeer. De kamer die wij hebben gehuurd was niet groot, maar dat vonden wij geen probleem. Je bent er als het goed is toch bijna niet. De badkamer vonden wij wel ruim. De bedden vonden wij redelijk tot goed. Eén van ons is 2mtr en heeft toch prima geslapen.

Het ontbijt vonden wij zeer uitgebreid, er was volop keuze. Het personeel was vriendelijk.

Een prima betaalbaar hotel voor in een grote stad als Lissabon.

Gereisd met partner in juni 2014

Slechte en redelijke kamer

MaschaG, 8-6-2014

Kamer 104 was slecht. Klein en een twijfelaar asl bed, vieze vloerbedekking en muf. Badkamer onlogisch, je kan niet recht op de WC zitten. Kamer 206 een stuk beter, lichter, laminaat en breder bed. Badkamer had een slechte afvoer en stonk. De gangen zijn gehorig (alle getegeld) en alle bedden zijn kort. Ontbijt oke, niet veel keus uit brood en beleg. Ligging fijn, makkelijk bereikbaar met de Aerobus. Aardige mensen.
Gereisd met partner in juni 2014

Centrale plek maar klein en airco herrie

Ellen F, 14-5-2014

Goed bereikbaar met rode metro halte Restoraudores, of airobus (ong. 25 min. Rijdt elke 20 minuten, contant betalen! Verwacht in hotel geen luxe.Kamer aan de achterkant klein, gelukkig op de 5e etage (er is een lift) anders behalve een blinde muur ook de airco's hardwerkend voor je neus! Ligbadje maar wel zicht op kasteel. Bed klein en hard helaas. Dgl. schone handdoeken, Ontbijt ruim voldoende en goed aangevuld. Soms even wachten ivm drukte. Vriendelijk personeel. Kofferservice zodat je die veilig achter kan laten en op pad kan. Wees overigens alert op wat er op de rekening komt bij de restaurants en cafe's, de tapas (stukje brood en wat kaas kosten soms wel 10 euro en staan ook op de rekening als je ze niet nam. Veel restaurants in de straat waar je vriendelijk binnen gevraagd wordt. Bij Locanda Italiana altijd druk, je kan het niet missen!
Gereisd met partner in mei 2014

Heerlijk pension!!!

Corrie, 25-12-2013

Mooi oud pension midden in het (autoloze) centrum van de wijk Baixa.

Superior kamer was erg schoon met een mooie wat gedateerde badkamer, maar alles werkte goed.

Minpuntje is dat we geen uitzicht hadden, maar je bent bijna nooit op de kamer dus hebben wij dat niet negatief ervaren.

Personeel was erg behulpzaam en vriendelijk.

Ontbijt goed

Gereisd met partner in december 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Residêncial Florescente bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residêncial Florescente in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residêncial Florescente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residêncial Florescente scoort een 7.83 uit 10 op basis van 74 reviews.